בונוס של עד 125% ברכישת מיילים של מועדון LifeMiles

מועדון התעופה של אוויאנקה מוכר מיילים במחיר מוזל באופן שיגרתי. מספר פעמים בשנה. לרוב הבונוס המקסימלי הוא 125% – וזה מחייב רכישת יתרה של 101,000 מיילים ומעלה (לפני הבונוס), מה שלא מתאים לרוב הלקוחות. אפשר כמובן להנות מבונוס נמוך יותר ברכישת יתרה נמוכה יותר. המחיר, בשקלול הבונוס המקסימלי, הוא 14.7$ לכל 1,000 מיילים – וזהו סה״כ מחיר אטרקטיבי מאוד. המבצע בתוקף עד ה-14 למרץ.

הרודן מרש״ת, מר פנחס עידן, עוקף את החוק בדרך לכנסת

רבים רואים בפנחס עידן, יו״ר וועד עובדי רשות שדות התעופה, כאחד האנשים הכי ׳מלוכלכים׳ ומושחתים בתעשיית התעופה הישראלית. הוא אפקטיבית מנהל את רש״ת ורש״ת אפקטיבית פוגעת בנוסעים באינספור דרכים יצירתיות (ובבקשה תשאלו שוב כמה עולה קפה בנתב״ג). פנחס עידן כמובן דואג לרפד היטב את כיסיהם של עובדי רש״ת שנהנים מתנאים יוצאי דופן בקרב עובדי החברות הממשלתיות לאור קופת המזומנים השמנה במיוחד שצוברת רש״ת כבר שנים על חשבון עמלות גבוהות לחברות תעופה ולנוסעים כאחד. ובכן, כדי להריץ את כבודו לכנסת נעשתה קומבינה מכוערת במיוחד שכללה את הורדתו בשתי דרגות של פנחס עידן, בצורה מלאכותית ומיידית כמובן, כדי שאפשר יהיה להריץ אותו כעובד זוטר של רש״ת. על אף שבפועל הוא העובד הכי לא זוטר שיש לרש״ת, כאמור, וככזה אסור לו לרוץ לכנסת. כמה מפתיע שאדם כזה צריך מסלול כזה כדי להגיע לכנסת. ביזיון אמיתי והפסד של כולנו.

ממשלת הולנד רכשה 14% ממניות מהקוצרן של אייר-פראנס וק.ל.מ

מהלך מפתיע. ממשלת הולנד נימקה את ההחלטה כאסטרטגית ברמה הלאומית – כלומר, שהיא מגינה על האינטרסים של הולנד – וזאת בעת שממשלת צרפת מחזיקה ב-14.3% מהקונצרן המשותף. כלומר, אחוז האחזקה של ממשלת הולנד לא היה מקרי ונועד לסמן לממשלת צרפת שהיא לא לבד יותר. הקונצרן עצמו נמצא ברכבת הרים כלכלית בעשור האחרון ויש לזכותו מספר הצלחות יפות אך גם לחובתו מספר כישלונות גמורים.

עודכנו מבצעים חדשים באתר וירטואוזו

אם אתם מעוניינים להזמין מלון יוקרה – ההמלצה הכללית שלי היא תמיד לבדוק את המחירים גם באתר של וירטואוזו או דרך סוכן מורשה. לרוב תעריף וירטואוזו זהה לתעריף הגמיש הרגיל של המלון, אבל מציע לצידו הטבות רבות יותר ולכן הוא כדאי, אך חשוב גם לזכור שיש מבצעים ייעודיים לוירטואוזו שיכולים להפוך את ההזמנה בתעריף זה לכדאית הרבה יותר. לכן תמיד מומלץ לבדוק. ובכן, היום עודכנו מבצעים נוספים באתר וירטואוזו אז אולי תרצו להעיף מבט.

בריטיש מזמינה 18 מטוסים מדגם 777-9 של בואינג ועוד 24 מטוסים כאופציה

עסקת-ענק שהיא בשורות מצוינות לאחת מחברות התעופה הפעילות ביותר בנתב״ג. המטוסים החדשים, שיגיעו לחברה בין השנים 2022 ל-2025, מיועדים להחליף מטוסים ישנים מהדגמים 747 ו-777. אפשר לקוות שבריטיש תציג במטוסים החדשים מחלקת עסקים חדשה ומשופרת ביחס לנוכחית (שנחשבת בינונית להחריד וצפופה מאוד).

מהדורה חדשה למבצע Promo Rewards של מועדון FlyingBlue

המבצע הזה רץ כבר שנים ואני כמעט ולא מזכיר אותו בבלוג כי הוא אטרקטיבי אבל עם המון כוכביות והערות. אבל אם יש לכם מיילים של המועדון (ניתן להמיר נקודות של אמקס) אז תוכלו אולי לנצל את המבצע הזה ולהשיג כרטיס בונוס אטרקטיבי. המבצע מאפשר הזמנת כרטיסי בונוס עד שלושה חודשים קדימה ומכאן שהמהדורה של מרץ תקפה לטיסות עד סוף יוני בלבד.

אלעל מתכננת לפתוח קו חדש לשיקגו בשנת 2020

יומרני? שאפתי? או פשוט מבריק? עוד מוקדם לנחש. אלעל מפעילה כיום טיסות לניו-יורק (שני שדות), בוסטון, מיאמי ולוס אנג׳לס. בקרוב יחלו הקוים החדשים של החברה לסן-פרנסיסקו וללאס-וגאס. בקיץ יופעל גם קו עונתי לאורלנדו. כלומר, אלעל ממש רצה בפרעות לארה״ב בתקופה האחרונה עם צי מטוסים שבינתיים מתקשה לעמוד בקצב (או לפחות ככה זה נראה). נקווה שהכל תחת שליטה, ונאחל בהצלחה לאלעל.

3 תגובות

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    דווקא מצוין שעידן הולך לכנסת, אף אחד לא שורד את הכנסת זה רק ענין של זמן עד שמישהו ימצא דברים עליו…

    הגב
  2. גל רפיח

    לגבי הנקודות למכירה של אוויאנקה. דרך אתר onemileatatime יש בונוס גדול יותר נקודתית לאתר שלו של 135% ומוריד את המחיר לנקודה ל1.37 סנט לנקודה.
    רק אני תוהה כמה קל להתשמש בנקודות למימוש מהארץ. לרוב טיסות מהמזרח התיכון יחסית יקרות בנקודות. הדוגמאות החריגות הן אייר ףראנס שמחשיבה את תל אביב כאירופה ובריטיש/ איבריה לפי מרחק.
    אני באמת אשמח שתעזור לי להבין טוב יותר כמה שימושית התכנית של אוויאנקה לנוסע הישראלי
    וכל כך שמח שיש בלוג בעברית לתחום הנקודות והטיסות

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      תלוי לאיזה כיוון אתה טס…

      בדר״כ זול משמעותית לטוס מהמזרח-התיכון (ישראל) ליעדים באפריקה, אסיה והפסיפיק. אם אתה טס בעיקר לאזורים אלו אז כרטיסי הבונוס יהיו זולים יותר במועדון תעופה שמחשיב את ישראל במזרח-התיכון. אם הפוקוס שלך הוא כרטיסי בונוס בכיוון מערב – לאירופה וארה״ב – אז אכן יש יתרון למועדוני התעופה המועטים שרואים בישראל כחלק מאירופה.

      הרבה מאלו שרוכשים מיילים באופן שיגרתי ממועדון LifeMiles הם נוסעים תכופים שנדרשים לכרטיסי בונוס בכל רחבי העולם ולא רק ליציאה מנתב״ג או משדה מסוים אחר.

      הגב

השאר תגובה