הירשמו למבצע התקופתי החדש של הילטון

לשהיות בין ה-6 למאי וה-8 לספטמבר. במסגרת המבצע ייקבלו כל חברי המועדון בונוס של 100% על צבירת נקודות הבסיס, החל מהשהייה השניה, ובנוסף בונוס של 10,000 נקודות לאחר 10 שהיות, בונוס של 15,000 נקודות לאחר 15 שהיות ובונוס של 20,000 נקודות לאחר 20 שהיות. כלומר, במיקסום המבצע ניתן לצבור בונוס של 45,000 נקודות לאחר 21 שהיות – או, בתרגום, בונוס של 2,250 נקודות לכל שהייה בממוצע – בנוסף לכפל נקודות שבעצמו שווה כמה מאות או כמה אלפי נקודות לכל שהייה (תלוי בעלות). סה״כ מבצע אטרקטיבי לנוסעים תכופים – ומבצע בינוני לכל השאר.

יונייטד חשפה צביעה חדשה למטוסיה ועוד שינויים עיצוביים

התגובות בתקשורת סה״כ פושרות אבל בעיניי מדובר בשינוי מרענן (אם כי את צביעת המטוסים החדשה אני לא אוהב). יונייטד טוענת שנראה בקרוב שינויים עיצוביים בכלל מוצרי החברה ולא מדובר רק בצביעה חדשה למטוסים. יהיו מדים חדשים לצוותי האוויר, עיצוב חדש לטרקליני החברה, ערכות נוחות חדשות, כיסויי מושבים חדשים, עיצוב חדש לאתר החברה ועוד ועוד.

היום בלבד: בונוס מזדמן של 5$ באתר האמריקני של TCB

בונוס דומה הוצע באתר הבריטי מוקדם יותר החודש. איך מקבלים את הבונוס? צריך לעבור לאתר כלשהו ולבצע רכישה-מזכה בסכום של 15$ ומעלה, זה הכל. רק שימו לב שבתנאי המבצע מופיעה רשימה של אתרים שרכישות בהם אינן תקפות לטובת הבונוס – ובין השאר האתרים של IHG, אקור, בוקינג, הוטלס ואחרים. רכישות באקספדיה, לדוגמה, כן תקפות לטובת הבונוס הזה – וכרגע אפשר לקבל החזר נדיב של עד 12% על הזמנת מלונות! אין לכם עדיין חשבון באתר האמריקני של TCB? הירשמו עכשיו.

אתמול התקיים טקס פרסי פרדי – והתוצאות מפתיעות מאוד!

לאקי, שכותב את הבלוג OMAAT, חלק את דעותיו על התוצאות ולי נותר רק להסכים. חברת הלואוקוסט סאות׳ווסט זכתה במספר פרסים לרבות בפרס ׳מועדון התעופה של השנה׳ (?!) ואפילו המועדון של מאריוט ניצח את מתחריו. הזוי למדי.

בונוס של עד 50% ברכישת נקודות של פינאייר

עד ה-29 לאפריל בלבד. הבונוס מדורג ועל מנת להנות מהבונוס הגבוה ביותר יש לרכוש בין 70,000 ל-100,000 נקודות. המחיר, בשקלול הבונוס הגבוה ביותר, הוא 8.6 אירו (9.6$) לכל 1,000 נקודות. זהו המחיר הנמוך ביותר שבו מוכר המועדון נקודות וסה״כ מחיר אטרקטיבי. אחד השימושים הטובים ביותר לנקודות של פינאייר הוא לשדרוגים בטיסות החברה ממחלקת התיירים למחלקת העסקים וזאת משום שניתן לשדרג כמעט כל כרטיס, לרבות אלו הזולים ביותר, וזמינות המושבים לשדרוג יחסית גבוהה. כך, לדוגמה, שדרוג בקו ת״א-הלסינקי עולה רק 10,000 נקודות ושדרוג בקוים הארוכים של החברה לאסיה וצפון-אמריקה עולה לרוב 50,000 נקודות.

14 תגובות

  1. Yohanan Axelrad

    לא הצלחתי למצוא בפרוט מבצע של הילטון :
    1. האם reward stay ראשון, יספר לשהייה ראשונה או צריך שהיות בכסף בלבד.
    2.האם הכפל נק יהיה עבור נק בסיס בלבד (1$:10) או יכלול גם את הנק בונוס של הסטטוס ( לגולד 1$:18 ) מה שהופך להיות כבר החזר של 36 נק לדולר. זה כבר הופך להיות שיקול בשינוי שהיות מתוכננות.

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      (1) במועדון של הילטון אין הבדל בין תעריף בכסף ותעריף בנקודות לטובת מבצעים תקופתיים. אז אני מאמין שכל שהייה תספר.

      (2) הבונוס הוא על צבירת הבסיס בלבד, ולכן גם בחרתי בניסוח הזה בפוסט. כלומר, בונוס של 10 נקודות נוספות לכל 1$ בחיוב. אין בונוס על בונוס.

      הגב
  2. החסכן

    אני מתעב מבצעים של "מהשהיה השניה…", לצערי המחלה הזו התפשטה ממאריוט והייאט להילטון. מצד שני, צריך לזכור שמדובר בתקופת הקיץ שבה המלונות מלאים יותר והמבצעים נדיבים פחות, כך שיחסית זה מבצע לא רע.

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      אני דווקא מבין את זה לגמרי. הם רוצים להחריג מהמבצעים האלו את הלקוחות המזדמנים ביותר שבקושי מתארחים במלונות.

      למרות שיכלנו להגדיר שכפל הנקודות מתחיל מהשהייה השנייה אבל לטובת הבונוסים האחרים גם השהייה הראשונה נספרת. וזה היה פותר את הבעיה.

      הגב
  3. שי

    ליאור, שתי שאלות:
    1. אם היית יכול לעצב את ביתך כמו כל טרקלין שיש, מה היית בוחר?
    2.מה הביקורת שלך על פרסי פרדי?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      (1) שאלה מעט מוזרה. מעולם לא חשבתי לעצב בית כמו טרקלין כלשהו. אם הייתי חייב – מניח שהייתי הולך למדף העליון של הטרקלינים. קרי, טרקליני הפירסט של קתאי, אייר פראנס, לופטהנזה ועוד.

      (2) מן הסתם התוצאות מוזרות מאוד. אולי הם צריכים לחשוב מחדש על שיטת הניקוד והדירוג שלהם – כי ייתכן שיש משקל עודף למספר ההצבעות. מן הסתם תוכניות פשוטות וגדולות (במספר חברים) יזכו להצבעות רבות יותר. הדוגמאות הבולטות ביותר הן הפרסים בהם זכו המועדונים של סאות׳ווסט (מועדון פשוט) ומאריוט (מועדון ענק). אני מאמין שאם היו בוחרים בשיטה אחרת – שיכולה גם כן להתבסס על משאל כללי – התוצאות היו נראות אחרת. אבל אני לא מתיימר ללמד אותם איך לערוך סקרים כאלו.

      הגב
    • Lior@FlyingOut

      אפשר לרכוש טיסות של קתאי עם נקודות של פינאייר, בהחלט. הלוך/חזור בביזנס להונג-קונג יעלה רק 120,000 נקודות – וזה מימוש פנטסטי לנקודות, אם יש זמינות. להגיע ליפן, לעומת זאת, יכפיל את המחיר.

      לנקודות אין תוקף אבל נדרשת פעילות בחשבון. כל פעולה בחשבון (הוצאה או הכנסה של נקודה אחת) מאריכה את תוקף כל הנקודות בחשבון ב-18 חודשים מאותו יום. מודל דומה קיים במועדוני התעופה האמריקניים (למעט המועדון של דלתא שפורמלית לא מוחק מיילים).

      הגב
      • L

        הבנתי! תודה רבה.
        אגב – בנוגע לקנית מתנה לאחרים. האם הבנתי נכון – אני יכול לבקש מאח שלי, דוד שלי, סבתא רבה שלי לקנות לי נקודות, וכך גם לקבל את הבונוס וגם לעקוף את המגבלה של 120 א' מייל בשנה קלנדרית, נכון?

      • Lior@FlyingOut

        לא הצלחתי למצוא תשובה חד-משמעית לכך בתנאי המועדון. מעט תמוה. להערכתי אין בעיה לעקוף את המגבלה הזאת ע״י ׳נקודות במתנה׳ או פשוט ע״י העברת נקודות בין חשבונות (אפשרי ובחינם).

      • עמרי

        המחשבון של פינאייר מראה 120 אלף גם להונג קונג וגם לטוקיו עם קתאי בביזנס, לצורך העניין – אז למה כדי להגיע ליפן צריך להכפיל את הנקודות?

      • Lior@FlyingOut

        אתה צודק.

        בזמנו שאלתי נציג של המועדון והוא טען שהמחיר נכון לטיסות TLV-HKG ולא ליעדים אחרים באסיה. אבל הוא כנראה טעה, כי המחשבון מסכים איתך שהעלות זהה לכל יעד באסיה. אם כן – מדובר במימוש מדהים לנקודות של פינאייר. אנסה לקבל תשובה בכתב מהמועדון שאכן המחשבון מדויק.

השאר תגובה