בונוס של 115% על העברת מיילים במועדון LifeMiles

המבצע בתוקף עד ה-12 ליולי. כל חבר מועדון יכול להעביר עד 75,000 מיילים בשנה קלנדרית. המועדון גובה עמלת העברה של 15$ לכל 1,000 מיילים כך שאפקטיבית זו הזדמנות לרכוש מיילים במחיר נמוך במיוחד של כ-13$ לכל 1,000 מיילים. זול יותר מכל מבצע אחר ולא מחייב רכישת יתרת מיילים גבוהה במיוחד. אם יש לכם מיילים בחשבון ויש לכם למי להעביר אותם – זו בהחלט הזדמנות כדאית לייצר מיילים נוספים במחיר מוזל!

מהדורה חדשה למבצע יום-הולדת של מועדון הנוסע המתמיד

אם אתם חוגגים יום-הולדת בחודש יולי תוכלו במהלך החודש לרכוש כרטיס בונוס מוזל במיוחד, עם פטור מהיטל-דלק, בצמוד לכרטיס בכסף לאותן טיסות. זו אחת ההטבות הטובות ביותר של המועדון. היעדים הפעם: רומא, סופיה, בוסטון, מומבאיי, בייג׳ינג והונג-קונג (שלושת האחרונים היו גם במהדורה הקודמת…). ליציאות עד ה-31 לאוקטובר.

סינגפור איירליינס תשדרג משמעותית את טרקליניה בשדה הבית

החברה הסינגפורית היא אחת הטובות בעולם – ולדעת רבים הטובה ביותר – אבל יש ביקורות שליליות רבות על הטרקלינים שלה בשדה התעופה צ׳אנגי (שהוא עצמו נחשב לשדה התעופה בעולם). מניסיון אישי שלי אכן מדובר בטרקלינים מאכזבים. הם לא גרועים במיוחד, אומנם, אבל הם גם לא קרובים לייצג את הסטנדרט שסינפור איירליינס מציעה בטיסותיה. החדשות הטובות: החברה הודיעה על השקעה של כ-37 מיליון דולר בשדרוג הטרקלינים, כשהתהליך יחל כבר בחודש הבא ויימשך לאורך השנתיים הבאות. אפילו פרסמו שלוש הדמיות ראשונות – לחצו כאן.

מזעזע: ״משטרת הגבולות הסינית שותלת תוכנת ריגול במכשירי תיירים״

״מדובר בתוכנת סריקה שמותקנת בחשאי אצל אנשים שמבקשים להיכנס למחוז שינז'יאנג. הנוזקה שואבת הודעות, רשימות אנשי קשר, פגישות ושמות משתמש; מטרתה היא איתור משתמשים שמחזיקים בתכנים אסורים ופעילי טרור״.

דלתא מתכננת לשפר משמעותית את התנאים במחלקת התיירים

מהלך מפתיע וחריג. בזמן שכמעט כל חברות התעופה עושות מאמצים לקצץ בשירות למחלקת התיירים – כי הוכח פעם אחר פעם שנוסעים מוכנים לסבול הכל אם המחיר ימשיך לרדת – דלתא, לעומת זאת, הודיעה של שורה של שדרוגים לשירות שלה בטיסות של 6.5 שעות ומעלה. בין השאר: קוקטייל לפני ההמראה, מטלית לחה לפני הארוחה, ארוחה משופרת עם אפשרויות בחירה וקינוחים בנפרד, מטלית לחה אחרי הארוחה ושוקולדים לפני הנחיתה. השירות הזה כבר פועל כפיילוט בקו של החברה בין פורטלנד לטוקיו ויוחל בקרוב על כל הקוים הארוכים של דלתא.

רואנדה-אייר החלה לטוס לת״א

הטיסה הראשונה נחתה בנתב״ג בבוקר של ה-25 ליוני. בקו החדש, בתדירות של שלוש טיסות שבועיות, משרתים מטוסי בואינג 737-800 בתצורת שתי מחלקות שירות. בשבועות האחרונים מציעה החברה תעריפים אטרקטיביים מאוד במחלקת התיירים ליעדים רבים באפריקה ובאסיה (ובפרט תעריף של כ-300$ בלבד ליוהנסבורג).

בריטיש תפעיל את המטוס החדש שלה, A350-1000, בקו מלונדון למדריד

מדובר בהפעלה זמנית לטובת הכשרת צוותים, כמקובל בתעשייה. ע״פ הלו״ז שפורסם באחד הפורומים של אתר FlyerTalk נראה שהמטוס החדש ייפעל בקו זה בטיסות נבחרות בין ה-6 לאוגוסט וה-28 לספטמבר. לאחר מכן הוא ייפעל בקוים ארוכים ואף צפוי להיכנס לשירות בקו לת״א, באחת הטיסות היומיות, החל מחודש דצמבר. במטוס החדש יש מחלקת עסקים חדשה ונוצצת שמסומנת כיום כאחת מהטובות ביותר בעולם. כרטיס בונוס במחלקת העסקים בין לונדון למדריד עולה סה״כ 15,000 אוויוס וכ-60$ במסים – וזו בעצם הזדמנות פנטסטית לנסות את המוצר המצוין הזה.

הוארך המבצע של מועדון AAdvantage לרכישת מיילים בזול

המבצע היה אמור להסתיים ב-30 ליוני אך הוארך עד ה-2 לאוגוסט. במסגרת המבצע ניתן לרכוש מיילים של אמריקן במחיר של החל מ-17.26$ לכל 1,000 מיילים – וזהו המחיר הנמוך ביותר שהציע המועדון בשנים האחרונות. כל הפרטים בפוסט.

נתוני פעילות גרועים במיוחד לאלעל בחודש יוני

אתר מעקב-הטיסות FlightStats מציג בכל חודש את נתוני הפעילות של 41 חברות תעופה נבחרות מרחבי העולם. בחודש שעבר אלעל הגיעה למקום ה-38 כשיותר מ-43% מטיסותיה הגיעו ליעדן באיחור של 15 דקות לפחות. האיחור הממוצע לטיסת אלעל היה כ-47 דקות. אלעל רוכשת מטוסים, פותחת קוים חדשים על ימין ועל שמאל, מחילה שינויים מרחיקי-לכת במועדון הנוסע המתמיד, מציעה שירותים חדשים באתר שלה – ובו-בזמן לא נראה שעושה כל מאמץ לטפל בבעיות הקיימות שכ״כ מפריעות לשיגרת הפעילות שלה ולמוניטין שלה בקרב לקוחותיה. חבל מאוד.

מתבהר עתידה של אליטליה

ב-15 ליולי, אחרי אינספור דחיות והארכות, אמור להגיע לסופו שלב הגשת ההצעות לרכישת חברת התעופה הקורסת אליטליה. הממשלה האיטלקית לא מעוניינת להמשיך להזריק כספים כדי לשמור על נושאת הדגל שלה בחיים ולכן היא מנסה למכור את החברה פחות או יותר לכל מי שמוכן לשים פרוטה מכיסו (על חברת תעופה שהיסטורית רק הפסידה כסף…). ע״פ מידע חדש נראה שנמצאו הרוכשים המתאימים. חברת הרכבות הגדולה באיטליה התחייבה לרכוש 35% ממניות אליטליה וגם הממשלה האיטלקית תמשיך להחזיק ב-15% ממניות החברה. בין שאר הרוכשים נמצאת גם חברת דלתא שעתידה לרכוש 15%-10% ממניות אליטליה. שתי החברות שותפות בברית סקיי.

ארקיע מנהלת מו״מ עם עובדיה כדי למנוע פיטורים

לי זה נראה כמו תרגיל מבריק של הנהלת ארקיע – אבל אולי אני טועה לחלוטין. ארקיע, כידוע, מפעילה קוים פנימיים בישראל לצד הפעילות הבינ״ל שלה, וכשנסגר שדה-דב בימים האחרונים היא הודיעה מיד על פיטוריהם של כ-250 עובדים (מתוך כ-650 עובדים קיימים, כלומר כ-40%). לכאורה במקביל לפיטורי העובדים ארקיע התכוונה למכור חלק ממטוסי הצי שלה ובעצם לסגור קוים פנימיים שלטענתה יהפכו ללא-רווחיים בהיעדר הפעילות בשדה-דב. לרבים, וגם לי, האיום הזה נשמע כמו ניסיון ללחוץ על הממשלה ועל גופים אחרים שלא לסגור את שדה-דב. אבל שדה-דב נסגר סופית, וארקיע הודיעה פורמלית שתפעל ע״פ האיום שאיימה… ואז חזרה בה כך פתאום. אלא שמחיר החרטה הוא מו״מ עם העובדים על תנאי העסקתם כשבעצם ארקיע נכנסה למו״מ בפוזיציה מצוינת של חברה עסקית שנאלצה להודיע על החלטה קשה בעקבות שינוי מהותי בתנאי השוק שלה (סגירת שדה-דב) וכעת, בעצם, היא מנהלת מו״מ להורדת משכורות ופיחות תנאים כי כביכול המטרה המשותפת היא להשאיר בתפקידם את כל העובדים ולהמשיך לקיים את פעילות החברה (מה שארקיע ממילא תכננה מלכתחילה, להערכתי).

השאר תגובה