פרטי המבצע:

  • נדרשת הרשמה מראש עד ה-18 לאוקטובר (לחצו כאן).
  • המבצע חל על שהיות שיושלמו בין ה-1 לספטמבר וה-31 לדצמבר. שהיות שיושלמו לפני ההרשמה לא ייספרו לטובת השלמת המשימות ולכן כדאי להירשם בהקדם.
  • המבצע הוא גלובלי וחל כמעט על כל המלונות של הקבוצה בעולם.
  • הזמנות צד שלישי, לילות-בונוס ותעריפים מוזלים במיוחד לא תקפים לטובת המבצע.
  • לתנאי המבצע המלאים לחצו כאן.

גמיפיקציה

אני מחזיק בסטטוס הגבוה במועדון – ספייר (Spire) – אותו השגתי בדרך הרגילה (צבירת 75,000 נקודות בסיס בשנה). בתקווה לחדש אותו גם השנה.

במבצעים האלו כל חבר מועדון מקבל אוסף של משימות שכביכול נבחרו עבורו. לטענת IHG Rewards מדובר במערכת אוטומטית שיוצרת/בוחרת את המשימות עבור כל חבר מועדון בהתאם למספר פרמטרים ולשירות הלקוחות של המועדון בעצם אין אפשרות לשנות/לערוך את ההצעה. המועדון לא חושף מהם הפרמטרים לפיהם נקבעות ׳המשימות׳ אבל ככל הנראה הפרמטר המשמעותי ביותר הוא הפעילות של אותו חבר מועדון במהלך תקופת המבצע הקודם. כלומר, חבר מועדון שהיה פעיל מאוד (ואולי השלים אז את ההצעה שקיבל) סביר להניח שיקבל הצעה עם מספר רב של משימות, דרישות גבוהות להשלמתן וגם בונוסים נדיבים לצידן. אבל זו רק השערה וראיתי דוגמאות שסותרות אותה.

בכל מקרה, אפשר היה לצפות שחבר מועדון בעל הסטטוס הגבוה ביותר שמתארח באופן קבוע במלונות הקבוצה ייקבל הצעה נדיבה יחסית עם אפשרות לצבור בונוס כללי גבוה יחסית. אבל לא כך הדבר.

ההצעה שלי

בתקופה של ארבעה חודשים – שבהם בממוצע אני אמור להתארח 25-15 לילות במלונות הקבוצה – המועדון מציע לי בונוס כללי עלוב של 19,500 נקודות בלבד על השלמת שלוש משימות בלבד. ברצינות?

את שלושת המשימות אני יכול, ברמת העקרון, להשלים עם שלוש שהיות בלבד (שכל אחת מהן יכולה להיות ללילה אחד בלבד). אם נניח שהייתה לי דרך ריאלית להשלים את המשימות עם המינימום הנ״ל אז מדובר בהחזר יחסי סביר לכל לילה – אבל עדיין הבונוס הכללי נמוך מאוד (לא מספיק אפילו ללילה במלון מקטגוריה 3) וכמו כן השלמת שלושת המשימות בשלושה לילות בלבד זה פחות סביר.

זאת ועוד, תעריף הכולל חבילת-נקודות (Points Package) הוא לרוב תעריף גמיש ומנופח שהבחירה בו פרושה ויתור על תעריפים זולים וכדאיים יותר. כלומר, בבחירה זו משקולל תשלום נוסף שאמור תיאורתית להתקזז נגד הבונוס שמתקבל גם מחבילת-הנקודות עצמה וגם מהמבצע התקופתי שמאלץ אותי לבחור בתעריף זה כדי להשלים משימה.

לסיכום

קצת תמוה וקצת מעצבן שמועדון מלונות בוחר לתת הצעה כ״כ אנמית לחבר מועדון בעל סטטוס גבוה שמתארח עשרות לילות בשנה במלונות הקבוצה. המבצע הנוכחי לא מתמרץ אותי להעדיף את מלונות הקבוצה לשהיות בהמשך השנה ולמעשה גורם לי לבחור ההפך. בהשוואה אפילו כפל-הנקודות שמציע המבצע של הילטון נראה אטרקטיבי מספיק (וגם זה מבצע חלש יחסית).

סביר להניח שכן אבלה עוד לילות רבים במלונות הקבוצה בכל מקרה, ובין השאר כי אני מעוניין לצבור מספיק נקודות בסיס כדי לחדש את הסטטוס לשנה נוספת, אבל לא אטרח לבחור דווקא במלונות רשת קראון-פלאזה ובתעריפים המסוימים הדרושים כדי להשלים את המשימות במסגרת המבצע הנוכחי. סביר מאוד להניח שלא אצבור את אותן 19,500 נקודות.

3 תגובות

  1. שי

    אני צריך חמש משימות להשלים כדי לקבל 15000 נקודות. משימות די עצובות מבחינת הקלות להשלמתן יש להגיד, כאשר אם אני משלים 4 משימות, כלומר 8000 נקודות אני אקבל 7000 נקודות בונוס, שזאת המשימה החמישית. נו באמת

    הגב
  2. יואב

    קיבלתי 4 משימות והשלמתן שוווה 40,000.
    לא נראה שזה קשור לסטטוס במועדון.
    נראה יותר כמו עניין של מזל.

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      להערכתי הפרמטר החשוב ביותר הוא השלמת המשימות של המבצע הקודם. אני, לדוגמה, לא ניצלתי בכלל את המבצע הקודם ועובדה שהפעם קיבלתי הצעה חלשה מאוד. אבל זה, כאמור, ניחוש מושכל.

      האם תצליח להשלים את המשימות? כמה לילות זה ידרוש?

      הגב

השאר תגובה