לילה שלישי/רביעי בחינם במלונות קבוצת הייאט בניו-יורק

להזמנות עד ה-6 לדצמבר ולשהיות בין ה-19 לדצמבר וה-12 לאפריל. במבצע משתתפים 22 מלונות של הקבוצה ברחבי ניו-יורק וכדי למצוא את התעריף המוזל יש לעבור דרך עמוד המבצע או להשתמש בקוד ״NYCNT״ במנוע החיפוש תחת ״Special Offer Code״. התעריף המוזל אמור להיגזר מהתעריף הגמיש הרגיל של המלון, והוא דורש תשלום מלא מראש ואינו ניתן לביטול, אבל תמיד טוב לבדוק פעמיים כי על אף הלילה החינמי התעריף הזה הוא לא תמיד הבחירה הטובה ביותר.

מועדון התעופה Miles&More חשף שינויים משמעותיים לתנאיו

החל משנת 2021 שיטת השגת הסטטוס הגבוה במועדון תשתנה לגמרי. אקדיש לעניין פוסט נפרד, משום שבישראל יש חברי מועדון רבים וגם כרטיס אשראי ממותג של המועדון. כאמירה כללית, Miles&More עובר למודל דומה יחסית למודל של Executive Club לפיו כל מקטע טיסה צובר X נקודות לסטטוס לפי מחלקת השירות ולא מחלקת הכרטוס. המשמעות הכללית היא שלחלק מחברי המועדון זהו שינוי שלילי יחסית שיקשה עליהם להגיע לסטטוס גבוה אבל עבור רבים זהו שינוי חיובי מאוד. המרחק לסטטוס סנטור, לדוגמה, מעולם לא היה קצר יותר עבור מי שטס מספר מועט של פעמים בשנה במחלקת עסקים.

שבעה מועדוני לקוחות מוכרים כעת נקודות במחיר מוזל

ביום רביעי פרסמתי פוסט בו סקרתי את המבצעים הנוכחיים למכירת נקודות של ארבעה מועדוני תעופה ושני מועדוני מלונות. מאז גם מועדון MileagePlan (אלסקה) יצא במבצע אטרקטיבי במסגרתו ניתן לרכוש מיילים במחיר הנמוך ביותר שמציע המועדון.

12% הנחה על תווי-קנייה של אתר Club1Hotels

מבצע בלעדי לקוראיי הבלוג והוא בתוקף עד יום ראשון בלבד (כולל). כדי להנות מההנחה יש לרכוש תווי-קנייה בסך 1,000$ לכל הפחות. לתווי-הקנייה אין תוקף אבל לא ניתן להשתמש בהם בשילוב של מבצעים מיוחדים, תוכנית ה-BRG או כל הנחה אחרת. אם אין לכם עדיין חשבון באתר – לחצו כאן כדי לפתוח חשבון בחינם.

קתאי מעדכנת את המוצר הרך במחלקות העסקים והראשונה

בחודשים האחרונים מצבה של קתאי ממשיך להתדרדר, ובעיקר בשל אירועים שהם מחוץ לשליטתה והיא נענשת בגינם, אבל במקביל החברה עוברת תהליך של התייעלות ושיפור המוצרים. העידו על כך חברי הלאונג׳ במספר הזדמנויות. כעת פרסמה קתאי באופן רשמי את מסכת השינויים והשדרוגים למוצר הרך בשתי המחלקות הקידמיות שלה וכמובן שאלו חדשות טובות לנוסעי קתאי. אבל לא מדובר בשינויים מרחיקי לכת וסה״כ קתאי הייתה ונשארה אחת מחברות התעופה הטובות בעולם עם אחת מהמחלקות הראשונות הטובות בעולם.

מועדון Radisson Rewards מציע 20% החזר על מימוש נקודות ללילות-בונוס

מבצע מעניין, ולמיטב זכרוני זו הפעם הראשונה שהמועדון מציע מבצע מהסוג הזה. בכלל חריג לראות מועדון מלונות שמציע החזר על מימוש נקודות (למעט באמצעות כרטיסי אשראי בארה״ב). המבצע תקף להזמנות עד ה-20 לנובמבר ולשהיות בין ה-22 לנובמבר וה-31 למרץ. שימו לב שלא מדובר בהנחה על העלות במקור אלא בהחזר.

עד 25% הנחה במלונות קבוצת IHG

המבצע החדש ממותג ״Cyber Sale״, כרמז לשבוע המבצעים שיגיע בהמשך החודש, ומציע הנחה נדיבה יחסית באלפי מלונות של הקבוצה. התעריף המוזל כמובן לא-גמיש ולכן מומלץ להשתמש בו רק במקרים בהם יש וודאות גבוהה לגבי הנסיעה. להזמנות עד ה-17 לדצמבר ולשהיות עד ה-31 למאי.

6 תגובות

    • Lior@FlyingOut

      החל מ-19.7$ לכל 1,000 מיילים, אם תרכוש לפחות 30,000 מיילים (לא כולל הבונוס). זה המחיר הנמוך ביותר בו המועדון מוכר מיילים.

      זה יכול להשתלם כי יחסית קל לחלץ ערך גבוה יותר מהמיילים של אלסקה.

      הגב
  1. נמרוד

    ועוד שאלה, האם המבצע של מאריוט (עד 100,000 נקודות ב-30% הנחה) משתלם ושווה לקנות? תודה! 🙂

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      כאמירה כללית – לא. בטח לא בשביל מימושים סטנדרטיים בקבוצת מאריוט.

      אבל אפשר בהחלט לתאר נסיבות/מצבים בהם ישתלם לרכוש נקודות במבצע הזה. כמו למשל רכישת 60,000 נקודות כדי להמיר אותן ל-25,000 מיילים במועדון שלא מוכר מיילים בזול (אם יש לך במקרה צורך כזה).

      הגב

השאר תגובה