הירשמו למבצע התקופתי החדש של מועדון Hilton Honors

לשהיות בין ה-6 לינואר וה-3 למאי. צבירת נקודות הבונוס במבצע היא ישירה למדי: 2,000 נקודות לכל שהייה ו-10,000 נקודות לאחר כל 10 לילות. כך, לדוגמה, שהייה אחת של 10 לילות תספק בונוס של 12,000 נקודות. ״שהייה״, למען הסר ספק, מוגדרת כרצף לילות במלון מסוים ללא קשר למספר ההזמנות שנעשו (אם כי לפעמים, כנראה בגלל טעויות IT, מספר הזמנות יוצרות קרדיט של מספר שהיות גם אם הן רצופות). אין הגבלה על מספר נקודות הבונוס שניתן לצבור במסגרת המבצע. סה״כ מדובר במבצע די חלש, אבל כמובן אטרקטיבי אם אתם ממילא מבלים לילות רבים במלונות קבוצת הילטון.

20% הנחה על טיסות אליטליה ליעדים באירופה בלבד

להזמנות שיבוצעו היום בלבד ולטיסות בין ה-10 לינואר וה-30 לאפריל (עם תקופת החשכה בפסח). ההנחה תקפה לכרטיסים בכל מחלקות השירות למעט עבור כרטיסים בתעריף לייט. קוד המבצע הפעם הוא ״LUCKY20IL״.

הוולוגר הפופולרי קייסי נייסטאט בסיקור ה-Residence של אתיהאד

ה-Residence, למקרה שלא הכרתם, זה מוצר-על שנמצא בתוך המחלקה הראשונה של אתיהאד במטוסי ה-A380. המחלקה הראשונה במטוסים אלו גם ככה מצוינת, ויש הטוענים שהיא הטובה בעולם (או לפחות הייתה עד לאחרונה), אבל ה-Residence הוא משהו מוגזם שאין לו אח ורע בעולם. לא מדובר במושב או אפילו במה שמוגדר ׳סוויטה׳ בעולם התעופה אלא במתחם קטן בתוך המטוס שכולל חדר שינה, חדר שירותים עם מקלחת ו׳סלון׳ ששם בעצם נמצא המושב שהוא למעשה כורסה שמתאימה לשני נוסעים בוגרים שיושבים אחד ליד השני. כל הכיף הזה מגיע בליווי באטלר אמיתי – שהוא לא עוד דייל שלובש כפפות לבנות אלא איש צוות אוויר שעבר הכשרה ייסודית במלון סאבוי בלונדון וכל תפקידו בטיסה הוא לשרת את הנוסע ב-Redidence. כן, זה מופרע כמו שזה נשמע וזה יקר בהתאם. קייסי, למזלו, קיבל את החוויה בחינם.

בונוס של 40% ברכישת נקודות של פינאייר

המבצע בתוקף עד מחר, ה-23 לדצמבר, ברכישת 5,000 נקודות ומעלה. המחיר בשקלול הבונוס הוא החל מ-9.2 אירו לכל 1,000 נקודות (אם כי אינו אחיד לרכישת כל יתרה). במבצעים קודמים המחיר היה נמוך משמעותית ואף מתחת ל-8 אירו לכל 1,000 נקודות. במימוש מתוחכם, לרבות בצורה של שדרוגים בקו ת״א-הלסינקי, אפשר לקבל ערך גבוה לנקודות.

הלוך/חזור למדריד בטיסות ישירות במחלקת העסקים בפחות מ-700$

מלחמת מחירים קטנה בין איבריה (שמפעילה בקו מטוסי איירבאס A330) לבין יריבתה שבקרוב תהיה אחותה אייר-אירופה (שמפעילה בקו מטוסי בואינג 788). שתי החברות מציעות לנוסעים הישראלים מחלקת עסקים טובה ונוחה לטיסה של פחות מחמש שעות, בניגוד לרוב חברות התעופה האירופיות ששולחות לת״א מטוסים צרי-גוף עם מחלקת עסקים ׳פנים אירופית׳ לא-נוחה בעליל.

הרב הראשי של אלעל, יוחנן חיות, נחקר בחשד להונאה

בנו של הרב הוא נוכל ידוע שאף ישב בכלא לפני שהוסגר לישראל. הוא ברח מהארץ במהלך משפטו. כעת נחקר הרב בחשד שעשה יד-אחת עם בנו במטרה להונות איש עסקים במאות אלפי דולרים תוך ניצול מעמדו כרב מוכר. הרב זומן לעימות עם איש העסקים. מתוך הכתבה: ״העימות בין הרב חיות לבין איש העסקים נועד כדי לבחון את התשובות של הרב לאור הטענות של איש העסקים ואנשים נוספים על כך שהרב ובנו חברו יחד כדי להונות אותם על פי החשד במיליוני שקלים״.

שר התעשייה האיטלקי טוען שאליטליה מפסידה עד 2 מיליון אירו ביום

חברת התעופה האיטלקית נמצאת במשבר כלכלי חמור אחרי שקרס המו״מ לרכישתה. ממשלת איטליה כבר הודיעה כי תעביר לחברה הלוואה נוספת כדי להבטיח את המשך פעילותה ובינתיים יימשך החיפוש אחר רוכשים. כעת, כדי להמחיש את עומק המשבר, אומר שר התעשייה האיטלקי כי אליטליה מפסידה הון קטן בכל יום נוסף של פעילות.

5 תגובות

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לאחרונה, אחרי לא מעט זמן שבו אמרת שלדעתך אלאיטליה לא בסכנה, התחלת להמליץ לא לקנות יותר כרטיסים שלהם מתוך חשש שהחברה תקרוס. אתה עדיין חושב כך?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      זו לא בדיוק ההמלצה שלי.

      אני כתבתי, וממשיך לכתוב, שלדעתי ממשלת איטליה לא תאפשר לחברה לחדול פעילות. אליטליה היא נושאת הדגל האיטלקי ולאיטלקים יש המון אגו בקטע הזה. אז אני לא חושב שזה רעיון רע במיוחד לרכוש כרטיס של אליטליה. אבל – לא הכל תלוי בממשלת איטליה בסופו של דבר, וקשיים כלכליים חמורים של חברת תעופה שגוררת הלוואות-ענק יכולים לבוא לידי ביטוי בצורות שונות כמו שינויים בלו״ז הטיסות (סגירת קוים וצמצום פעילות בקוים פחות רווחיים), שביתות של עוברי החברה כשיש בעיות שכר (ואלו לרוב שביתות מוגנות אז פיצוי כספי לנוסעים לא יהיה), ירידה הדרגתית במוצר הרך ועוד.

      כלומר, אני לא חושש שאליטליה תקרוס ונוסעים יאבדו את כספם אבל אני כן חושש שאליטליה תאלץ לבצע שינויים משמעותיים ונוסעים עלולים לקבל משהו מעט שונה ממה שחשבו שיקבלו.

      הגב
  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הי יש לי שאלה קטנה, בכדי לקבל את סטטוס סילבר במועדון של m+b חסר לי 2500 מיילים עד סוף החודש , יש לך רעיון איך הכי זול ולאן לטוס בכדי להשיג אותם בחודש הקרוב?
    בעצם מה היעד הכי זול בחודש הקרוב שאוכל לקבלו בו 2500 מייל למועדון?
    ממש תודה

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      הלוך/חזור לליסבון עם טאפ? יעד כלשהו עם תעריף מוזל של סוויס דרך ציריך? טיסה זולה לוורשה עם וויזאייר וחזרה בביזנס של טאפ?

      הגב

השאר תגובה