הערה: תוכן הפוסט אינו ממומן, כמובן, אך הקישורים בפוסט מספקים תגמול לבלוג.


מבוא לאתרי קאשבק – לחדשים בתחום

אתרי קאשבק הם פורטלים המקשרים החוצה לאתרים אחרים. כל מעבר דרכם נרשם אוטומטית לחשבון המשתמש. מרגע שנוחתים באתר היעד ממשיכים את תהליך הרכישה כרגיל ללא הבדל. הקאשבק – ההחזר כספי – לרוב מתעדכן בתוך כמה ימים או כמה שבועות, ובכל מקרה רק לאחר מימוש העסקה (הטיסה או השהייה, ככל שמדובר במוצרי נסיעות).

לא כל המוצרים והשירותים מזכים בקאשבק. לרוב התנאים לכך מופיעים בגלוי בעמודים המתאימים באתרי הקאשבק. כך, לדוגמה, תעריפים מוזלים בהזמנה ישירה באתרי המלונות הם לרוב מוחרגים מקאשבק או כל החזר אחר כי כביכול מגולמת בהם הנחה גבוהה מדי. לכן לפעמים יהיה חכם יותר לבחור בתעריף הגמיש הרגיל ולצבור נניח 8% החזר דרך אתר הקאשבק מאשר להשתמש בתעריף מוזל שמקנה 4% הנחה במקור אבל ייבטל את אפשרות צבירת הקאשבק. לומדים עם הניסיון.

מעבר באתר קאשבק לא פוגע בתהליך הרכישה כלל. המחירים הם אותם המחירים, למעט במקרים חריגים. הזמנות שמבוצעות ישירות באתרי המלונות הן הזמנות ישירות שיספקו צבירת נקודות וקרדיט מלא לסטטוס במועדון המלונות. באותה מידה הזמנה בהוטלס.קום תצבור קרדיט במסגרת תוכנית הנאמנות של האתר (׳לילה בחינם אחרי עשרה לילות׳).

אתרי קאשבק מומלצים

בלחיצה על כל לוגו תעברו לאתר הקאשבק לצורך הרשמה (בחינם). חלק מאתרי הקאבק מציעים בונוס למצטרפים חדשים.

האתר האמריקני של TCB הוא אתר הקאשבק העיקרי שלי. עד כה צברתי דרכו החזר של קרוב ל-2,000$. הוא מציע החזר לרכישות גם באתרים שכמעט אף אתר קאשבק אחר לא עובד איתם – וכאן בעצם יתרונוו. כך, לדוגמה, אני עובר דרכו לאתר Vayama, רוכש כרטיסי טיסה בכל מחיר ומקבל החזר של 12$ לכל הזמנה (ולפעמים יותר כשיש מבצעים). 

אתר הקאשבק Rakuten, ובשמו הקודם Ebates, הוא אחד המתקדמים ביותר בעולם. שווה לעקוב אחר המבצעים שלו כי לפעמים הוא מציע את ההחזרים הגבוהים ביותר בשוק. כך, לדוגמה, במהלך השנה שעברה הציע האתר מספר פעמים החזר של 12% עד 15% על הזמנת מלונות מקבוצת IHG בעוד מתחריו לא הציעו יותר מ-10% גם במסגרת מבצעים. בונוס: 10$ במתנה לאחר רכישות בסך 25$ באחד האתרים השותפים.

האתר הבריטי של TCB טוב לא פחות מאחיו האמריקני אבל מציע מגוון אחר לגמרי של אתרים שותפים. רלוונטי מאוד למי שנוסע בתכיפות לבריטניה. אבל כמובן ניתן לקבל באמצעות האתר הזה גם החזר נדיב באתרים מוכרים כמו בוקינג, הוטלס.קום, אקספדיה, כל קבוצות המלונות, חברות תעופה ועוד. אני משתמש בו לעיתים תכופות להזמנת מלונות מקבוצת IHG משום שהוא נותן בדר״כ החזר מהיר ומדויק (בדומה ל-Rakuten, ואני בוחר ביניהם לפי גובה ההחזר). בונוס: 5 פאונד במתנה לאחר רכישות בסך 10 פאונד בלבד באתרים השותפים.

באתר הזה אני לא משתמש בעצמי, אומנם, אבל הוא בהחלט אחד המוכרים והפופולריים בתעשייה. הוא מוביל את השוק כבר קרוב לשני עשורים. שווה לעקוב אחר המבצעים כי לעיתים באתר זה תוכלו למצוא את ההחזרים הגבוהים ביותר. בונוס: 5$ במתנה לאחר רכישה ראשונה שמזכה בהחזר.

אתרי קאשבק ישראלים

אין לי כל ניסיון איתם, ולכן לא יכול ולא רוצה להמליץ על אחד מהם, אבל הנה חמשת הבולטים שבהם:

הגדול ביותר: cashback.co.il

מתחרה מוביל: cashdo.co.il

האתר של חברת האשראי מקס: pay-back.co.il

האתר של חברת האשראי כאל: cashback-plus.co.il

האתר של דואר ישראל: postcashback.co.il

11 תגובות

  1. yohi

    מספר תובנות שנצברו לאחר כמה שנים באתרי הקש בק :
    TPC הבריטי – הזמנה של booking.com ניתן למשוך רק לחשבון בנק אנגלי בלבד ( חן אמריקאי וישראלי לא צלחו ), hotels.com אפשר גם לpaypal.
    הזמנה של hotels.com במלונות באירופה רק דרךTCB הבריטי דרך האתר האמריקאי רק מלונות בארה"ב ( הפסדתי כך החזר של כמה מאות דולרים) .
    ברשתות המלונות באופן ישיר לא היו בעיות כאלו.
    הטיפ הכי חשוב – מניסיון בהשכרות רכב, מעבר דרך אתר קש בק כמעט תמיד מייקר בצורה משמעותית את מחיר ההשכרה.

    הגב
  2. החסכן

    זה המצב גם לגבי רשת Accor שגם שם TCB הבריטי נותן שיעורים מאד נדיבים ולכן זה מאד חבל שניתן למשוך רק לחשבון אנגלי.

    הגב
  3. אסף

    איפה אפשר להשיג מקסימום החזר ברשתות מריוט – כשיש רק חשבון ישראלי?

    topcashbackאמנם נותן כרגע 8% החזר – אבל רק לחשבונות אמריקאים (קראתי פעם שכתבת שקיבלת 10%) החזר.

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      כרגע אני לא רואה אתר שמציע החזר משמעותי, ולא מכיר אתר שבדר״כ מציע החזר גבוה מאחרים. אני עצמי לא מתארח במלונות הקבוצה אז לא עוקב – ואני לא חושב שאי פעם קיבלתי 10% החזר על הזמנה של מאריוט.

      הגב
  4. החסכן

    Rebatesme.com הוא האתר היחיד שמצאתי שנותן 6% להילטון גם לבעלי סטטוס גולד (אך לא דיאמונד), אבל יש מספר מצומצם של מלונות שאינם כלולים ובהם המפטון ברלין וכמה מלונות בפנמה. להלן הקישור שלי
    https://www.rebatesme.com/r/micqK1db70

    הגב
  5. mo

    יש אתרים שעוקבים אחרי כל אתרי קעשבעק ואומרים לך מי נותן ההחזר הכי גבוהה עכשיו לחנות שאתה קונה בו כגון
    evreward.com
    CashbackHolic.com
    CashbackMonitor.com

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      נכון, אם כי מניסיוני המעקב שלהם לא מוצלח בכלל. הם לא מעודכנים בצורה טובה מספיק.

      הגב
  6. Ronsno

    מישהוא ניסה את cashdo.co.il. לHotels.com הם היחידים המציעים 4.5% (נראה לי שזה בלי לוותר על הRewards כמו באמריקאים)?
    יש קאשבק לאלעל?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      לא ניסיתי את Cashdo אבל שמעתי מאחרים שהוא עובד כמו שצריך. לשיקולך.

      זכור לי שאחד מאתרי הקאשבק הישראלים מציע החזר של 1.5%-1.0% על הזמנות באתר אלעל, אבל לרוב יהיה זול יותר להזמין טיסות אלעל בערוצים אחרים כמו אליס או סמארטאייר.

      הגב
  7. סיכום חדשות ומבצעים מהשבוע האחרון - FlyingOut

    […] המבצע למצטרפים חדשים עד ה-1 למאי בלבד. הבונוס הרגיל למצטרפים חדשים הוא 10$ בלבד ולכן המבצע הנוכחי כ״כ אטרקטיבי. על מנת להנות מהבונוס יש לבצע רכישה בסך 30$ באחד האתרים המקושרים במסגרת 90 ימים מעת ההצטרפות. כדאי בהחלט, ומי שכבר מחזיק חשבון באתר יכול לפתוח חשבון חדש עם תיבת מייל אחרת. הקישור לעיל הוא קישור-הפנייה של הבלוג כך שגם הבלוג יהנה מבונוס עבור כל מצטרף חדש, אז תודה לכם מראש על השימוש בקישור ועל העברתו לאחרים. חדשים לאתרי קאשבק? קראו את הפוסט הזה. […]

    הגב

השאר תגובה