תחנות בחייו של הבלוג

הפוסט הראשון פורסם בדף הפייסבוק של הבלוג ביולי 2013. אז הפוסטים היו קצרצרים. תכלית הבלוג בצעירותו הייתה לרכז את המבצעים האטרקטיביים ביותר והידיעות החשובות ביותר של עולם הנסיעות, ובפרט מתחום מועדוני הלקוחות, מתוך אמונה שחשוב להנגיש את המידע. עם הזמן הפוסטים התארכו והתוכן הפך מקצועי יותר. במקביל התחלתי לטוס יותר.

באפריל 2014 עלה האתר הישן, flyingout.net, שנסגר מזמן. באפריל 2016 עלה האתר הנוכחי, flying-out.com, המשמש ביתו של הבלוג מאז. דף הפייסבוק של הבלוג ממשיך לשמש כלוח מודעות לתקצירי הפוסטים.

באוקטובר 2018 נוסדה קבוצת הלאונג׳ בפייסבוק. את הקבוצה מנהלים יחד איתי גיא מייקי (ועוד מספר מנהלים רשומים). הקבוצה מונה כיום מעל ל-3,000 חברים ומטרתה להוות במה לדיונים, שיתופים, שאלות מקצועיות ועזרה הדדית.

בנובמבר 2018 הצטרף הבלוג לרשת הבלוגים הבינ״ל היוקרתית BoardingArea. ברשת זו חברים מרבית הבלוגים המובילים בתחום וביניהם OMAAT View from the Wing, TravelCodex, Live and Let’s Fly, Pizza in Motion ועוד רבים וטובים. FlyingOut הוא הבלוג היחיד בעברית ברשת של BoardingArea וזו חותמת איכות משמעותית עבור הבלוג.

מאז הקמתו ועד היום האתר FlyingOut הוא המקור המקיף ביותר בעברית למידע על ׳טרוול האקינג׳, מועדוני לקוחות, טיסות במחלקות הפרימיום, מלונות יוקרה וכלים מתקדמים שיעזרו לכל אחד לטייל חכם יותר ולקבל יותר עבור הכסף שלו.

העיצוב החדש

בפברואר 2019 קיבל הבלוג רענון עיצובי משמעותי (ושוב תודה ליניב!) אבל מאז המשכתי לחלום על לוגו חדש שיכתיב שפה עיצובית שלמה למותג. זה בהחלט לא משהו שאני יכול לעשות בעצמי, עם קרוב לאפס יכולות בעיצוב ועריכה, ולכן פניתי לשיר אביוני. היא מעצבת מוכשרת שבין השאר עשתה את עבודת העיצוב של ׳טיסות סודיות׳ (והתוצאה מדברת בפני עצמה). את התוצרים תוכלו לראות בקרוב – בדף הפייסבוק, בלאונג׳, בעיתון השבועי של הבלוג, בעיצוב האתר שישתנה מעט, במייל ועוד. מכיוון שמדובר בהפקה די רצינית במובנים של בלוג, ביקשתי משיר שתכתוב קצת על העבודה שנעשתה:

ליאור פנה אליי למיתוג מחדש עבור הבלוג ושלוחותיו. כחובבת טיסות ונסיעות, שעבדה עם חברות נוספות בתחום התעופה, היה לי ברור שזה פרויקט שאשמח לקחת בו חלק.

בשלב הראשון בנינו את אסטרטגיית המיתוג: הגדרנו את זהות המותג, ערכיו, הבידול מהמתחרים, מה נרצה לשדר ומי קהל היעד. לאחר שפיצחנו את זה, החלה מלאכת העיצוב.

שם המותג חזק מלכתחילה, לא רק שהוא נותן מושג ברור לגבי נושא הבלוג, הוא גם מזיז משהו בגוף.
המילה OUT מכניסה תנועה ומעוררת את חדוות הנסיעה שכולנו מכירים ומכורים אליה. בעיצוב הלוגו היה לי חשוב לחזק את התנועתיות הזו גם באמצעים ויזואליים. לכן התמקדתי בפונטים נטויים ואפילו ספורטיביים, המחזקים את עיקרון התנועה ומשקפים את קצב החיים של נוסעים מתמידים.

האתגר המרכזי היה ליצור מותג שמציע חוויית פרימיום ויחד עם זאת, מדבר בגובה העיניים. סגנון הכתיבה והמידע בבלוג של ליאור הוא פרקטי, נגיש, ולא מתפנפן. עם זאת, הבלוג פונה לקהל מתוחכם, שמוכן להשקיע בכדי לשדרג את חוויית הנסיעה שלו. לכן בתהליך העיצוב שמרנו על גבולות הגזרה הללו והקפדנו לשמר את המתח בין השניים.

בשורה התחתונה אני מרוצה מאוד מהתוצאה ואני שמח על הרענון למותג, לבלוג, לאתר, לכרטיס הביקור שלי ולכל השאר. רוצים ליצור קשר עם שיר? כנסו לאתר שלה.

5 תגובות

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

      מזל טוב!
      יש מצב שכעת הבלוג יישלח למייל ביום בו הוא נכתב, כלומר ביום שלישי ולא ביום שישי?
      עד כה הבלוג הכיל פרטי מבצעים שחלקם היה רלוונטי בעת כתיבת הבלוג וכבר לא ביום שישי, כשהבלוג הופץ במייל.
      בתודה מראש על ההתייחסות.

      הגב
      • Lior@FlyingOut

        ייתכן שבהמשך תהיה גם האפשרות הזאת – לקבל עדכון מיידי לכל פוסט שעולה בבלוג. לשירות כזה עלות כספית (כמו גם לעיתון השבועי, אבל הוא הכרחי יותר).

  1. דניאל

    ברכותינו ליאור!!
    הבלוג הינו מיוחד ונדיר במינו מכל הבחינות,מעניין,מחכים ומגוון.
    בתפילה שבקרוב נחזור לשגרת התיירות המוכרת והאהובה

    הגב
  2. יהודית

    העיצוב יפה וחדשני
    ותודה על הבלוג המחכים.

    הגב

השאר תגובה