פוסט אורח: מייקי, שאותו אתם מכירים כאחד ממנהלי הלאונג׳, רגיל לשוטט בעולם ולהתארח במלונות מפנקים. מדי פעם הוא יוצא לנופש גם בגבולות המדינה – ולאחרונה הזדמן לו לנסות את אחד מסוגי האירוח הטרנדיים של התקופה האחרונה: גלאמפינג (אוהלי יוקרה). והוא בחר לשתף אתכם ברשמים ובמספר תמונות.


בשנה שעברה הייתי עם זוגתי במרוקו ויצא לנו לחוות מהו גלאמפינג (Glamping, אוהלי יוקרה). תהינו איך זה טרם הגיע לישראל, ואיזה פספוס זה, אך מסתבר שזה היה ממש מתחת לאף שלי.

אחרי שהקורונה הגיעה וסגרה את כולנו בישראל, התחלנו לבדוק ולחקור קצת על אופציות לינה יחודיות בארץ. אז גיליתי את Glow Glamping. זהו קונספט חדש שתוכנן עבור תיירים אמריקאים אבל הקורונה גרמה לחישוב מסלול מחדש והבעלים החליטו לפתוח את המתחם בכל זאת כדי לארח ישראלים. לא צוברים שם נקודות, ואין שדרוגים, אבל מדובר בחווית אירוח יוצאת דופן שמתעלה על חווית המלון המסורתי.

איפה, כמה ולמה?

האוהלים נמצאים אי שם במיקום סודי בצפון, ואת הוראות ההגעה מקבלים רק לפני שיוצאים מהבית. זה חלק מהחוויה ה׳סודית׳ והאקסקלוסיבית. ההגעה למתחם המבודד כוללת מעבר בפרדס רחב ידיים ומיד לאחר ההגעה מקבלים הסבר מקיף על כל המתחם המרשים. במתחם המגודר ישנם עשרה אוהלים שעוצבו ע״י מעצבת אוסטרלית שחיה בלונדון והם כוללים כמובן מזגן, תאורה (אל דאגה, יש חשמל לסמארטפון) ומיטה זוגית מפנקת. באוהל יש ׳חלון׳ שאפשר לפתוח וליהנות מנוף ההרים שמסביב (חוויה!). האוהל גבוה כך שאפשר לעמוד בו, ובכלל קשה להגדיר את זה ״אוהל״ כי זה ממש כמו חדר קטן שקירותיו בד.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

האוהלים מפוזרים במרחק די גדול אחד מהשני כך שניתן להנות מהשקט. אנחנו לא שמענו אף אחד למרות שהיו לא מעט משפחות עם ילדים קטנים באוהלים סמוכים. המקלחות והשירותים מרוחקים קצת מהאוהלים אבל הזרם ב׳מקלחת שדה׳ היה מצויין, תמיד היו מים חמים וחשוב ביותר שדואגים לניקיון מסביב לשעון. המקלחות והשירותים היו מצוחצחים ונקיים. באוהל יש ערכה של סבון הכוללת אלכוג׳ל, מטליות לחיטוי הידיים ועוד כל מיני פינוקים.

האירוח על בסיס הכל כלול: באוהל הראשי יש מקרר עם אלכוהול ושתיה קלה, מוגשת ארוחת צהריים קלילה ביום הגעה, ארוחת ערב מפנקת עם בשרים מהמעשנה וארוחת בוקר שאפשר להפוך לפיקניק ברחבת המתחם (ממש מקבלים סלסלה מרשימה שיש בה כל טוב). מי שמחפש חוויה קולינרית בהחלט יכול ליהנות במקום הזה, הן מארוחת הערב המצויינת והן מארוחת הבוקר שאפשר להנות ממנה על רקע נוף הצפון והאוויר הקריר שעדיין מלווה אותנו בחודש יוני.

המחירים נעים בין 1,650 ש״ח לזוג עם ארוחת בוקר ללילה באמצע השבוע, ועד ל-3,900 ש״ח לאוהל לזוג עם ילד ראשון בחינם לשני לילות בסוף שבוע.

לסיכום

אפשר למצוא לא מעט אטרקציות סביב המתחם כמו טרקטורונים (שאנחנו עשינו), סיור עששיות בלילה שבעיקר מיועד למשפחות עם ילדים וגם הכינרת נמצאת במרחק נסיעה קצר.

חווית האירוח היא יוצאת דופן. הושקעה מחשבה רבה בבניית המתחם הכולל מרחבים גדולים ואזורים לישיבה פסטורלית בטבע. אני ממליץ על אירוח באמצע שבוע שבו אין פקקים והכל רגוע יותר.

5 תגובות

  1. Yohanan Axelrad

    זה רק אני או שלשלם 500$ ללילה באמצע שבוע לאוהל נראה לכם על סף ההזיה ? שרותים ומקלחת מחוץ לאוהל מה שדורש להתלבש וללכת באמצע הלילה בקור/ביתושים/בחול. אין ספק, מדובר בגאוני שיווק אם הצליחו לשכנע אתכם לשלם סכום כזה על שינה באוהל בחורשה בארץ. בKRUGER N.P בדרום אפריקה שזה חלק מהחוויה אני מבין ,אבל בפרדס בארץ הקודש. מדהים !!!!

    הגב
  2. יהופריד יכינלנדר

    זה מדהים איך כל כך הרבה אנשים אבדו קשר בין מחיר לתמורה כשזה מגיע לנופש בארץ. אני לא מבין איך בכלל יש להם לקוחות שזה נראה להם תמורה סבירה למחיר ההזוי הזה, ואני לא מבין איך אין אמירה חד-משמעית בפוסט הזה על חוסר התמורה הבוטה.

    הגב
  3. Niki bezirka

    פשוט בדיחה! חח
    זה עבודה בעיניים על אנשים, ועוד לבקש כזה מחיר.
    לא יודע מי זה מייקי שאוהב ל״התפנק״ בעולם אבל יש לו מה ללמוד.

    הגב
  4. החסכן

    אני מוכרח לומר שהשילוב הזה של יוקרה ומקלחות בחוץ, מעולם לא הסתדר לי. כנראה אני זקן מדי כדי להתחבר לסגנון הזה. מי שמעדיף אוהל עם מקלחת בפנים, הרבה שיק ומחיר הרבה יותר צנוע יכול לממש את ה- 10 GBP ב- Booking.com שליאור סידר לכם ביורט באבירים. אני מאד נהניתי שם.

    הגב
  5. איתן

    אין לי אלא להסכים עם קודמיי על היחס בין המחיר לתמורה…

    הגב

השאר תגובה