הטבה מצוינת של אמקס: 350 ש״ח הנחה להזמנת מלון בישראל

כתבתי בעבר על אתר ExpressFly. עד כה שיווק האתר טיסות בלבד, אבל כעת ניתן להזמין דרכו גם מלונות. האתר מיועד ללקוחות אמקס בלבד וכעת קיים מבצע מצוין במסגרתו לקוחות אמקס יכולים להנות מהנחה של 350 ש״ח להזמנה של מלון בישראל בתמורה ל׳הטבת בונוס׳ שאותה צריך להוריד באתר אמקס. ההטבה זמינה לכל לקוחות אמקס עם כרטיסים שצוברים נקודות והיא מוגבלת ל-1,000 המשתמשים הראשונים. ניתן להזמין כל מלון אם עלות ההזמנה היא מעל 350 ש״ח (כלומר, אפקטיבית, ניתן להנות משהייה בחינם!). להזמנות עד ה-30 לספטמבר, אם כי בטוח ייגמר המלאי קודם לכן. מהרו והזמינו!

בונוס של 100% ברכישת נקודות של הילטון

בתוקף עד ה-15 ליולי. הבונוס ברכישת 10,000 נקודות ומעלה, והמחיר המשקולל הוא 5$ לכל 1,000 נקודות. מדובר במבצע סטנדרטי שחוזר מספר פעמים בכל שנה אבל אין טוב ממנו. במסגרת המבצע ניתן לרכוש עד 160,000 נקודות (לא כולל הבונוס).

מועדון המלונות Bonvoy מוזיל לילות-בונוס ומקצר את הדרך לסטטוס

בשנה שעברה החל המועדון להפעיל תמחור דינמי ללילות-בונוס, וכעת הוא מציע לילות-בונוס בכל מלונות קבוצת מאריוט ברף המחיר הנמוך. הטבה די משמעותית אם כי כרגע התעריפים בכסף בכל המלונות נמוכים גם כן. במקביל מציע המועדון קרדיט של לילות-סטטוס לחברי מועדון בעלי סטטוס גבוה ע״פ הצבירה שלהם בשנת 2019. כל הפרטים בפוסט של לאקי.

אלעל מתנגדת למתווה של משרד האוצר שפרושו הלאמת החברה

פורמלית החברה הודיעה לבורסה כי אינה מתנגדת למתווה המוצע, אך בפועל ברור שזה המצב. החברה מעוניינת להישאר בבעלות ציבורית עם אחזקה נמוכה של המדינה – אבל לא ברור עדיין אם זה יהיה אפשרי.

לילה שלישי בחינם במלונות אירופים נבחרים של קבוצת IHG

להזמנות עד ה-10 לספטמבר ולשהיות עד ה-31 למרץ. בדר״כ במבצעים מהסוג הזה התעריף המוזל אינו גמיש בכלל ודורש תשלום מלא מראש, אבל במבצע הזה מדובר בתעריף חצי-גמיש שדורש תשלום מראש רק עבור הלילה הראשון. לא ניתן לבטל את ההזמנה, ובעצם הלילה הראשון ללא החזר, אבל ניתן לשנות את מועדי השהייה בהודעה מראש עד 48 שעות לפני הצ׳ק-אין (ככל הנראה על בסיס זמינות והתאם לתעריפים המוצעים בתאריכים החדשים). סה״כ מדובר במבצע מצוין אם אתם מוכנים לתכנן כעת שהייה עתידית של שלושה לילות באחד המלונות הרלוונטיים. אזכיר גם כי הקבוצה האריכה של ׳מדיניות הקורונה׳ שלה עד ה-31 לאוגוסט ועד אז ניתן לבטל כל הזמנה ללא קנס.

טריק קטן שייתן לכם קרדיט של 10 פאונד לשימוש באתר בוקינג.קום

דקה של התעסקות בסלולרי והקרדיט יהיה בחשבונכם. תוכלו לנצל אותו לכל הזמנה עתידית, בהתאם לתנאים.

מועדון התעופה IberiaPlus (איבריה) מציע בונוס של 50% ברכישת אוויוס

המבצע עד ה-30 ליוני. המחיר, בשקלול הבונוס, הוא החל מ-13 אירו לכל 1,000 אוויוס. ניתן לרכוש עד 200,000 אוויוס במסגרת המבצע. מחיר הוגן סה״כ אבל אני ממליץ שלא לרגוש אוויוס במבצע הזה אלא אם יש לכם מימוש רצוי לעתיד הנראה לעין.

החזון של ארז שמול: לחזק את תלמה כשכל השאר נחלשים

ראיון מעניין ומקיף של מיכל רז-חיימוביץ׳ – שעושה עבודה נהדרת – עם ארז שמול, מהדמויות המוכרות ביותר בשוק התיירות המקומי והבעלים של חברת התיירות תלמה. בזמן שכל השוק בקריסה מוחלטת ארז ממשיך בדרכו עם מסע רכישות של משרדי נסיעות אחרים, השקעה במיזמי סטארט-אפ בתחום וחלומות גדולים על עתיד החברה. בהחלט שווה קריאה. ארז הוא כוח שאי אפשר להתעלם ממנו בתחום והוא קידם את תלמה רבות בשנים האחרונות.

נקודות של הייאט בהנחה

מבצע שיגרתי שיימשך עד ה-29 ליולי. במסגרת המבצע יינתן בונוס של 30% ברכישת 5,000 נקודוות ומעלה – מה שמוריד את המחיר ל-18.5$ לכל 1,000 נקודות. מחיר די הוגן עבור נקודות של הייאט, אבל במבצעים אחרים המועדון מכר נקודות החל מ-17.1$ לכל 1,000. אזכיר שהמועדון הודיע על כוונתו להפעיל מודל תמחור דינמי בעתיד אבל טרם עשה זאת ולכן לילות-בונוס בכל מלונות הקבוצה נשארו במחיר שהיו (בזמן שהתעריפים בכסף לא מפסיקים לרדת). חברי מועדון יכולים לרכוש עד 55,000 נקודות בשנה קלנדרית (לא כולל הבונוס).

4 תגובות

  1. שמחה ל

    מעניין באם עושים את המבצע של בוקינג בכווית, ששם זה המטבע הכי יקר, מרוויחים יותר?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      לא מאמין שזה עובד עם כל מטבע, ואפשר להניח שהבסיס להטבה זה 10 אירו. קצת יותר או קצת פחות, כתלות במטבע שתבחר, אבל הכיוון הכללי הוא 10 אירו (וכך בהתאמה לקוחות ישראלים מקבלים 40 ש״ח הטבה).

      הגב

השאר תגובה