לעמוד המבצע באתר אמקס – לחצו כאן.

לאתר ההזמנות ExpressFly – לחצו כאן.

המבצע יימשך עד ה-30 לספטמבר (אם כי המלאי מוגבל, וסביר להניח שייגמר בקרוב). כתבתי על המבצע ב-20 ליוני.

מבצע מצוין לנופש בישראל

בעיניי אמקס היא חברת האשראי הישראלית שמציעה את המבצעים הטובים ביותר, כאמירה כללית. מדי פעם גם מתחרותיה מככבות, כמובן, ויש הטבות יפות גם לכרטיסים בנקאיים כמו ׳מפתח דיסקונט׳, אבל בתור לקוח של כל חברות האשראי אני מרוצה מאמקס יותר מכל. חלק מההטבות שאני מנצל מוצעות בלעדית ללקוחות כרטיסי הפלטינום והסנטוריון, אומנם, אבל אמקס מציעה הטבות משמעותיות גם לכלל לקוחותיה. לרוב ההטבות הטובות ביותר דורשות מימוש של ׳הטבת בונוס׳ שדורשת חיוב חודשי של 1,500 ש״ח לכל הפחות בחודש הקודם למימוש ההטבה – ובעצם ׳הטבות בונוס׳ מיועדות ללקוחות אמקס פעילים ולא לכאלו שפשוט מחזיקים כרטיס אמקס חינמי כלשהו בארנק.

אתר ExpressFly הוא שת״פ של אמקס עם סוכנות הנסיעות Smartair. כלומר, הוא מיועד בלעדית ללקוחות אמקס ואחד מיתרונותיו הוא באפשרות לממש נקודות כחלק מהתשלום באתר. הוא עלה לאוויר בשנה שעברה וכתבתי עליו בינואר. עם האתר הזה אמקס למעשה הקדימה את מקס שמאוחר יותר בשנה שעברה השיקה את כרטיס SkyMAX שלצידו הושק גם אתר הזמנות ייעודי בו ניתן להשתמש בנקודות ככסף (וגם הוא מופעל ע״י Smartair…). אמקס ניצחה את המשחק הזה, ללא ספק, אבל לא מיתגה את אפיק המימוש הזה כפי שעשתה מקס.

במסגרת המבצע הנוכחי, לרגל השקת אפשרות הזמנת מלונות באתר ExpressFly, יכולים לקוחות אמקס להנות מהנחה של 350 ש״ח (כ-100$) להזמנת כל מלון בישראל שזמין באתר (ההיצע מוגבל).

פרטי המבצע בתמצית:

  • ראשית יש להוריד קופון מאתר אמקס (כאן). הקופון ניתן תמורת הטבת בונוס וכל לקוח יכול להוריד קופון אחד (לפי ת״ז, ולא משנה כמה כרטיסי אמקס יש לאותו לקוח).
    – – –
  • ההנחה ניתנת למימוש בכל הזמנה באתר ExpressFly בסך 350 ש״ח ומעלה. כלומר, בתיאוריה, ההטבה יכולה להפוך את ההזמנה לחינמית.
    – – –
  • המבצע בתוקף עד ה-30 לספטמבר אבל מוגבל ל-1,000 מימושים ראשונים. לפי הנוסח באתר אמקס אני מבין שהכוונה היא ל-1,000 הזמנות בפועל ולא ל-1,000 הורדות של הקופון. מה הדין לגבי לקוח שהשתמש בהטבת בונוס להורדת קופון אבל בוצעו כבר 1,000 הזמנות עד שמצא את הזמן להשתמש בקופון שלו? לא ברור, ולהערכתי אותו לקוח יפסיד את ההטבה – אז עדיף למהר!
    – – –
  • ניתן להשתמש בהנחה במקביל למימוש נקודות באתר.

ההזמנה שלי

הייתי זקוק ללילה במרכז ת״א. הורדתי את הקופון באתר אמקס וקיבלתי אישור במייל ובהודעת טקסט. בפועל אין צורך לשמור את מספר הקופון כי הוא מעודכן אוטומטית באתר ExpressFly (שמקושר, באופן מובנה, לחשבון הלקוח של אמקס).

במצב הנוכחי, עם רמות ביקוש נמוכות בצורה מטרידה, מלונות בת״א נאלצים להציע חדרים במחירי ריצפה. זה רע מאוד לענף התיירות המקומי אבל מצוין למי שרוצה לנפוש במחיר נמוך.

החיפוש באתר ExpressFly פשוט ונוח. בתאריך הרצוי לי מצאתי בקלות מלונות נוחים וטובים במחירים שבין 400 ל-800 ש״ח ללילה. במובני ת״א זה כלום וחצי. ראוי לציין שהיצע המלונות באתר מוגבל יחסית לאתרי הזמנות קלאסיים גדולים כמו אקספדיה ובוקינג – אבל בכל זאת יש היצע מספק בהחלט. במקרה שלי המיקום היה משמעותי מאוד ולכן התלבטתי בין מבחר די מצומצם של מלונות.

בחרתי במלון פבריק (Fabric) השייך לרשת מלונות אטלס. זהו מלון בוטיק מגניב-שכזה השוכן ברחוב נחלת בנימין. המלון נפתח לפני שנתיים ומאז מקבל ביקורות מעולות. עוד על המלון בהמשך הפוסט.

לאחר מכן בחרתי את החדר (רגיל, בלי ארוחת בוקר) ואח״כ יכלתי גם לבחור להפעיל את הקופון וגם להשתמש בנקודות.

המחיר? זול זול זול. החדר הבסיסי במלון עלה רק 431 ש״ח.

היו זמינות בחשבוני 300 נקודוות פרימיום למימוש (בשונה מנקודות רגילות לכרטיסי אמקס שאינם פלטינום/סנטוריון) ובתמורה הוצעה לי הנחה של 69 ש״ח. זה מימוש פנטסטי לנקודות. ככלל אני מעריך נקודות פרימיום בשווי 3 סנט/נקודה לכל הפחות, וסובייקטיבית לעצמי אני מעריך אותן בשווי 6 סנט/נקודה לכל הפחוות, כשבמימוש באתר ExpressFly קיבלתי בפועל בערך 6.7 סנט/נקודה.

באותו מסך, מתחת למשבצת של מימוש הנקודות, ניתן להפעיל את הקופון. זה כמובן מוריד את המחיר ב-350 ש״ח.

אז אחרי הנחה של 350 ש״ח, ואחרי חיסכון נוסף של 69 ש״ח תמורת 300 נקודות – יצא ששילמתי 12 ש״ח בלבד עבור חדר במלון נחמד מאוד במרכז ת״א.

לא חשבתי שיש חיות כאלו בג׳ונגל. זה פשוט טוב מדי, ותודה לך אמקס.

אגב, אתר ExpressFly מייצר אישור הזמנה מיידי, ומספר ההזמנה מופיע לאחר התשלום, אבל אז צריך להמתין מספר שעות/ימים כדי לקבל את השובר לשהייה. הליך מקובל סה״כ אבל כדאי להכיר אותו. אין צורך להדפיס את השובר ואפשר פשוט להגיע למלון כרגיל.

קצת על המלון

מלון פבריק שייך לרשת מלונות אטלס, שהמוניטין שלה סה״כ חיובי מאוד, ונחשב למלון בוטיק תל-אביבי טיפוסי. הוא קטן, מוקפד, במיקום נוח ועם אחלה בר/מסעדה. למלון 43 חדרים בלבד – בגדלים שונים, אך רובם די קטנים – ואומנם אין לו חניה פרטית אבל יש חניון גדול ונוח שצמוד אליו (במחירים די מופקעים כמקובל באזור). המלון נמצא ברחוב נחלת בנימין כך שבתוך מספר דקות הליכה בודדות אפשר להגיע לשדרת רוטשילד, שכונת פלורנטין או שכונת נוווה צדק.

את המלון הזה, אגב, עיצב אותו אדריכל שעיצב את מלון הנורמן שנחשב למלון הבוטיק המוביל בת״א.

הצ׳ק-אין היה פשוט ונעים, הלובי קטנטן, המסדרונות חשוכים אבל נעימים בכל זאת, החדר שקיבלתי היה כמעט קלסטרופובי אבל מעוצב מצוין, שקט להפליא ונקי מאוד. בחדר מצאתי ׳ערכת הגיינה׳ (שתי מסכות ושתי מטליות לחות), שני בקבוקי מים, קופסת שוקולדים, עמדת קפה/תה עם מכונת נספרסו ואפילו היה חלב במקרר. כמה פעמים מצאתם במלון חלב במקרר, שלא חלק מהמיניבר בתשלום מופקע?

בקיצור, נהנתי מאוד מהמלון הקטן הזה ובתקווה עוד אחזור אליו. אני לגמרי ממליץ עליו, ובמיוחד אם המחיר נמוך. קבלו מספר תמונוות של החדר:

מצגת זאת דורשת JavaScript.

לסיכום

המבצע הנוכחי של אמקס הוא פנטסטי ובהחלט כדאי לנצל אותו. בינתיים הוא פעיל, וכנראה טרם בוצעו 1,000 הזמנות עם הקופון – אז ייתכן שהמבצע רלוונטי מאוד גם למי שאין ברשותו הטבת בונוס כרגע אבל יכול לקבל אחת לאחר החיוב הקרוב. גם אם תניחו שהמחירים באתר ExpressFly מעט גבוהים ביחס לערוצי הזמנה חלופיים – טענה מתקבלת על הדעת, אבל לא ראיתי ביסוס לה – הרי שההטבה של אמקס שווה בכל זאת 250 ש״ח לכל הפחות, וזה מרשים.

ניתן להשתמש בקופון כדי להזמין כל חדר בכל מלון ובכל תאריך.

12 תגובות

  1. תומר רוסין

    בהחלט מבצע שווה. גם אני ניצלתי את השובר וגם נק' שצברתי כך שאני שילמתי עבור סוף שבוע זוגי (שתי לילות) במלון רוטשילד 22, 470 שקל. כלום וחצי לתל אביב

    הגב
  2. שמחה

    איזה כרטיס של אמקס אתה ממליץ לי לעשות?
    הוצאות של 5000 בחודש. ומעדיף כרטיס חינמי לפחות בשנה הראשונה

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      כרטיס הפלטינום בהחלט לא חינמי, אז הוא כנראה לא אופציה, ולכן כרטיסי הגולד העסקיים הם הבאים בתור. אתה יכול לקחת את זה של ׳אנשים ומחשבים׳ שהוא פטור מדמי מנוי או שאתה יכול לבחור באחד הכרטיסים המיועדים למועדוני לקוחות שונים או קבוצות מקצועיות שונות שאתה אולי נמנה עליהן (עו״ד, רו״ח, בוגרי הטכניון, קבלנים וכו׳ וכו׳). בגולד רגיל יש לך גם את הכרטיס של ׳לייפסטייל׳ שהוא חינמי לשנה ראשונה ומגיע עם מתנת הצטרפות ומתנת חידוש כרטיס לשנה נוספת.

      הגב
      • erezwollberg@gmail.com

        *נמנה עימן.
        LifeStyle מגיע גם כפלטינום (אם כי לא חינמי).

  3. מוריס

    סגרתי סוויטה לילה אחד שישי-שבת בפרימה גליל עם ארוחת בוקר לזוג + 2 בספטמבר עם הקופון.

    קשה למצוא משהו בסופ"ש במחיר שפוי להרכב כזה, אבל זה בין הבודדים שלא עולה 1000₪+ (יצא 480 אאל"ט).

    מקווה שהמצב יירגע עד אז!

    הגב
  4. סיכום חדשות ומבצעים מהשבוע האחרון - FlyingOut

    […] מחזיקים כרטיס אמריקן אקספרס? עד ה-30 לספטמבר תוכלו לנצל הטבת בונוס, במידה ויש לכם אחת בחשבון, כדי לקבל הנחה של 350 ש״ח להזמנת מלון בישראל באתר ExpressFly. מינימום ההזמנה הוא 350 ש״ח – כך שאפקטיבית תוכלו להזמין לילה בחינם או כמעט בחינם, אם הוא זול מספיק. פרטים נוספים בפוסט הזה. […]

    הגב

השאר תגובה