המבצע החדש, שהתחיל היום, הוא למעשה שחזור של מבצע מיוני 2020. המבצע ההוא נתן הנחה של 350 ש״ח אבל חוץ מזה המבצעים זהים. עוד הוכחה שאמקס מובילה על שאר חברות האשראי באיכות ההטבות.

את המבצע הקודם ניצלתי להזמנת לילה במרכז ת״א במלון פבריק (רשת אטלס). הלילה עלה במקור 431 ש״ח אבל אחרי הנחת המבצע ומימוש 300 נקודות, הסכום הסופי לתשלום היה 12 ש״ח בלבד.

300 ש״ח הנחה להזמנת חופשה

לעמוד המבצע באתר אמקס – לחצו כאן.

את קוד ההטבה ניתן להוריד עד ה-1 לאפריל (תמורת הטבת בונוס, ללקוחות זכאים) אך ההטבה מוגבלת ל-1,000 מימושים ראשונים באתר ExpressFly כך שעדיף למהר. ההטבה כמובן מוגבלת למימוש אחד לכל לקוח לפי ת״ז. אחרי ההתחברות לאתר המערכת תזהה אוטומטית את הזכאות להנחה במידה והורדתם את הקוד והמבצע עדיין לא הסתיים.

אמקס מעניקה הטבת בונוס אחת לכל 1,500 ש״ח בחיוב החודשי (בחודש הקודם) ועד מקסימום של ארבע הטבות בונוס בחודש. מספר פעמים בשנה צצות הזדמנויות לנצל הטבת בונוס בתמורה לחיסכון משמעותי – ובדיוק מהסיבה הזאת לדעתי כדאי להחזיק לפחות כרטיס אמקס אחד עם חיוב חודשי של 1,500 ש״ח ומעלה.

אמקס וסמארטאייר

בסוף 2019 השיקה מקס את כרטיס סקיימקס עם אתר הזמנות ייעודי. היא הציגה את המהלך כפורץ דרך. אלא שאמקס הקדימה אותה עם אתר ExpressFly. שני האתרים האלו מופעלים ע״י סוכנות סמארטאייר, שעושה דברים מעניינים מאוד כבר מספר שנים, ואתר ExpressFly מהווה ערוץ מצוין למימוש נקודות של אמקס.

לאתר ExpressFly – לחצו כאן.

מידע נוסף מתוך פוסט ישן:

בעיניי אמקס היא חברת האשראי הישראלית שמציעה את המבצעים הטובים ביותר, כאמירה כללית. מדי פעם גם מתחרותיה מככבות, כמובן, ויש הטבות יפות גם לכרטיסים בנקאיים כמו ׳מפתח דיסקונט׳, אבל בתור לקוח של כל חברות האשראי אני מרוצה מאמקס יותר מכל. חלק מההטבות שאני מנצל מוצעות בלעדית ללקוחות כרטיסי הפלטינום והסנטוריון, אומנם, אבל אמקס מציעה הטבות משמעותיות גם לכלל לקוחותיה. לרוב ההטבות הטובות ביותר דורשות מימוש של ׳הטבת בונוס׳ שדורשת חיוב חודשי של 1,500 ש״ח לכל הפחות בחודש הקודם למימוש ההטבה – ובעצם ׳הטבות בונוס׳ מיועדות ללקוחות אמקס פעילים ולא לכאלו שפשוט מחזיקים כרטיס אמקס חינמי כלשהו בארנק.

אתר ExpressFly הוא שת״פ של אמקס עם סוכנות הנסיעות Smartair. כלומר, הוא מיועד בלעדית ללקוחות אמקס ואחד מיתרונותיו הוא באפשרות לממש נקודות כחלק מהתשלום באתר. הוא עלה לאוויר בשנה שעברה וכתבתי עליו בינואר. עם האתר הזה אמקס למעשה הקדימה את מקס שמאוחר יותר בשנה שעברה השיקה את כרטיס SkyMAX שלצידו הושק גם אתר הזמנות ייעודי בו ניתן להשתמש בנקודות ככסף (וגם הוא מופעל ע״י Smartair…). אמקס ניצחה את המשחק הזה, ללא ספק, אבל לא מיתגה את אפיק המימוש הזה כפי שעשתה מקס.

5 תגובות

  1. מודי

    ההטבה של אמריקן היא להורדה עד ה ראשון באפריל או גם ניצול עד הראשון באפריל?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      גם וגם. כלומר, צריך להוריד את הקוד ולהשתמש בו עד ה-1 לאפריל, אבל השהייה יכולה להיות בכל מועד עתידי.

      הגב
  2. עידו

    איך משיגים היום כרטיס אמקס ללא עמלות? אנשים ומחשבים זאת עדיין הדרך היחידה?
    השיתוף עם טיסות סודיות היה מוצלח (1% עמלת המרה ובלי לוגו) אבל נראה שהוא נגמר..

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      בעיקר דרך ארגונים. חבר, יחד, הוט, לשכת עו״ד, לשכת רו״ח וכל מיני אחרים. גם את הפלייקארד פרימיום אפשר לקבל בחינם אחרי קצת שכנוע. חלק מהכרטיסים מציעים עמלת המרה מופחתת כתוצר של ההסכם עם הארגון המסוים, והכי טוב למיטב ידיעתי זה הכרטיס של חבר עם 0.97% (למי שמוציא 6,000 ש״ח בחודש ומעלה – כלומר, הטבה יפה אבל בהחלט לא אוטומטית בכרטיס).

      הגב
      • עידו

        תודה, הוצאתי כרטיס זהב של משקארד, משלם עליו מעט אבל עם המתנות שהוא מחלק יצא לי שווה.
        האם יש הערכה כמה כל נקודה של expressfly שווה? אני מתלבט אם הוצאות גדולות במטח שווה לי לשלם עם הAMEX שבו אני משלם עמלת המרה יותר מכפולה מול הכרטיס כזה אני רוצה של מקס.

השאר תגובה