עד 50% הנחה על האוויוס במימוש כרטיסי בונוס של בריטיש

מבצע מצוין של מועדון Executive Club. להזמנות עד ה-13 לאוקטובר בלבד ולטיסות עד ה-30 ליוני. במסגרת המבצע ניתנת הנחה של 50% על מספר הנקודות הדרושות לכרטיס בונוס בטיסות ארוכות ו-25% הנחה על מספר הנקודות הדרושות לכרטיס בונוס בטיסות קצרות. ההנחה תקפה לכל הקווים של בריטיש ולכל מחלקות השירות! כמובן שההנחה נוגעת רק למרכיב האוויוס בכרטיס הבונוס ולא לתוספת הכספית (כולל היטל-דלק שמן שבריטיש נוהגת לגבות…) ולכן בפועל ההנחה האמיתית היא לא 50%. בכל זאת מבצע מצוין למי שמחזיק במספיק אוויוס ומוכן לעשות הזמנה בהקדם.

אמקס העולמית פתחה את הטרקלין החדש שלה ב-JFK

אמריקן אקספרס מציעה את תוכנית הטרקלינים הטובה ביותר מכל חברות האשראי הבינ״ל. אין ספק בכך. טרקליני הדגל של אמקס, שנקראים Centurion (וכך גם נקרא הכרטיס היוקרתי ביותר של החברה), זמינים בחינם לבעלי הכרטיסים היוקרתיים ביותר של אמקס ונחשבים מצוינים. הטרקלין החדש, בטרמינל 4 בשדה התעופה קנדי בניו-יורק, הוא הטרקלין ה-13 במספר באוסף טרקליני הדגל והגדול ביותר מביניהם. מיקומו בטרמינל 4 הופך אותו לאטרקטיבי במיוחד לישראלים משום שלא מעט חברות תעופה מובילות בישראל, כולל אלעל, משתמשות בטרמינל הזה, וביניהן: סוויס, וירג׳ן, ק.ל.מ וטיסות פנים של דלתא. למידע נוסף על טרקליני אמקס – ראו את הפוסט הזה.

שת״פ יצירתי ומסקרן של ישראייר וישרוטל

חברת התעופה מציעה כיום שלוש אפשרויות למי שרכש כרטיס טיסה וטיסתו בוטלה: החזר כספי מלא בתוך 90 ימים, החזר כספי בתוספת 15% לאחר כשנה או קרדיט לשימוש עתידי בישראייר בשווי 125% מעלות הכרטיס. בשבוע הבא, ככל הנראה, תתווסף אפשרות רביעית: לקבל שובר לשימוש ברשת מלונות ישרוטל בשער חליפין של 4 ש״ח לכל 1$ בעלות כרטיס הטיסה. בכך, הלכה למעשה, ישראייר מציעה בונוס של 20%-15% כתלות בשער הדולר בו נרכש הכרטיס (כששער הדולר נע בגדול בטווח 3.5-3.4 ש״ח בחודשים האחרונים). אהבתי את היצירתיות, את היוזמה ואת החיבור בין שני מותגים מובילים בשוק התיירות המקומי.

כפל מיילים במועדון Miles&More לטיסות בחודשים נובמבר ודצמבר

לא מדובר במבצע שובר-שוק אבל בחרתי לציין אותו משום שבישראל ישנם הרבה חברים במועדון של קבוצת לופטהנזה. המבצע מחייב הרשמה עד ה-31 לאוקטובר וחל על טיסות של קבוצת לופטהנזה בחודשים נובמבר ודצמבר בלבד. הבונוס לסטטוס, אם זכאי לו הנוסע, אינו מוכפל. בעצם במסגרת המבצע ניתן לצבור 8 מיילים לכל 1 אירו במחיר הכרטיס, במקום 4 מיילים לכל 1 אירו במחיר הכרטיס, כשהצבירה במועדון מבוססת-עלות החל מהשנה.

פוסט סרקסטי של לאקי על חברת התעופה התיאורתית Avatar Airlines

החברה הזאת, לכאורה, נמצאת בהקמה מאז 1992. כן – לפני כמעט שלושים שנה. בינתיים היא לא רכשה מטוס אחד או הפעילה טיסה אחת, אבל מקפידה לצאת בהצהרות אחת לתקופה. ההצהרה הנוכחית: בכוונת החברה לרכוש את מטוסי ה-747 שזה עתה יצאו משירות בצי של בריטיש ובתמורה תקבל החברה הבריטית מניות של אווטאר (שריאלית שוות כלום…). על כל פנים, הפוסט הסרקסטי של לאקי בהחלט שווה קריאה!

מועדון המלונות World of Hyatt מאריך את תוקף הנקודות והשוברים לכולם

עוד עדכון משמח מבית הייאט. הפעם: כל הנקודות וכל השוברים שבתוקף כיום מוארכים אוטומטית עד סוף 2021. לכל חברי המועדון. זה כולל שוברים לשדרוג לסוויטה/קלאב וכמובן גם שוברים ללילות-חינם. בנוסף, בסוף אוקטובר ירדו 12 מלונות בקטגוריית המימוש שלהם (רשימה תפורסם בהמשך) ואף מלון לא יעלה בקטגוריה עד מרץ ככל הנראה.

נקודות של הילטון בחצי המחיר

המבצע נמשך עד סוף השנה. ברכישת 10,000 נקודות ומעלה יינתן בונוס של 100%. המחיר המשוקלל הוא 0.5 סנט/נקודה או 5$ לכל 1,000 נקודות. מדובר במבצע שיגרתי לחלוטין שמגיע מספר פעמים בשנה ולכן לא כדאי למהר ולרכוש אם אין שימוש מיידי לנקודות.

ארגון חברות התעופה, יאט״א, מפרסם נתונים שאסור לקחת ברצינות

לפי ״מחקר״ שמציג יאט״א כעובדה רפואית מוגמרת רק 44 חולי קורונה מאומתים נדבקו במהלך טיסות מסחריות. זאת ביחס לכ-1.2 מיליארד נוסעים שטסו בטיסות מסחריות בעולם מאז פרוץ המגפה. לטענת יאט״א, אם כן, הסיכוי להידבק בטיסה הוא 1 ל-27 מיליון. איפה הבעיה? (א) יאט״א זה ארגון מוטה לחלוטין שכל מטרתו להציג את ענף התעופה כבטוח במיוחד ולכן הוא המקור הכי לא אמין שקיים לנתוני תחלואה בטיסות. (ב) יאט״א ידוע כארגון שאמינות ושקיפות הן לא תכונות יסוד שלו, בלשון המעטה, ולא נשכח שמדובר בגוף פרטי ומסחרי לחלוטין. (ג) אין לדעת אילו טיסות נדבקו, מתי ואיך קבעו אם חולה מאומת נדבק או לא נדבק בטיסה מסחרית. הנתונים האלו הם עמוק עמוק בתחום האפור ומנותקים לגמרי מהמציאות.

מנכ״ל לופטהנזה טוען שהקבוצה מפסידה כמיליון אירו בכל שעה וחצי

קבוצת לופטהנזה כולל את חברות התעופה לופטהנזה, סוויס, בריסל איירליינס, יורווינגס ואוסטריאן איירליינס. לקבוצה פעילות משמעותית בישראל כבר שנים רבות. לופטהנזה קיבלה סיוע כספי משמעותי ממשלת גרמניה, ובין השאר בתמורה למניות, אך עדיין נמצאת במצב קשה ומפסידה כסף במהירות.

צעד גדול בשת״פ בין מועדון IHG Rewards ורשת מלונות היוקרה Mr&Mrs Smith

לפני כשנה נודע על השת״פ הזה במסגרתו, כך הובטח אז, יוכלו חברי המועדון של קבוצת IHG לצבור נקודות וגם לממש נקודות במלונות היוקרה של רשת Mr&Mrs Smith (שדומה באופיו ובגודלה לרשת SLH שלה שת״פ מבוסס יותר עם מועדון World of Hyatt). אחרי שנה של ציפייה הגיע הצעד הגדול ומספר מצומצם של מלונות הרשת הפכו זמינים באתר IHG. כרגע מדובר בהרצה בלבד ובשבועות הקרובים ייתכן שיוסרו חלק מהמלונות האלו ויתווספו במקומם אחרים. עד סוף אוקטובר אמורים להיות זמינים באתר IHG כ-100 מלונות של הרשת מתוך כ-400 קיימים. מימוש הנקודות במלונות האלו יהיה מבוסס-עלות ושער ההמרה יהיה דינמי – ובכל מקרה לא כדאי לצפות שזה יהיה אפיק טוב מדי למימוש נקודות (אבל אפיק נוסף מצוין לבעלי יתרת נקודות גבוהה שאוהבים מלונות יוקרה).

2 תגובות

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ברור שיאט"א מציג עובדות מוטעות- מעל 44 מאומתי קורונה חזרו לישראל מיעדים בחול (מבלי לציין את היוצאים מפרי הבידוד).
    זה כל כך מצחיק. מקווה שאין לגוף הזה שום קשר לבטיחות טיסות (-:

    הגב
    • ,אורי

      זה לא סותר את הנתונים של יאט"א. הם ספרים אנשים שנדבקו במהלך טיסה, ה-44 שאתה מדבר עליהם נדבקו כנראה לפני הטיסה.
      אני מסכים שנתונים מופרכים. קשה מאוד למצוא מתי אדם נדבק, על אחת כמה וכמה כשהאינטרס שלך הוא לא למצוא.

      הגב

השאר תגובה