סיישל פותחת את שעריה לתיירים – החל מה-25 למרץ

מחוסנים ולא-מחוסנים יוכלו להיכנס למדינת האיים במזרח אפריקה ללא בידוד. כל תייר יהיה מחוייב להציג בדיקת PCR שלילית שבוצעה עד 72 שעות לפני הנחיתה – וזה יספיק כדי להיכנס למדינה ללא חובת בידוד. כל המלונות במדינה, הפתוחים לתיירים, נדרשים לקבל היתר ממשלתי ולהוכיח שעמדו בסטנדרטים מסויימים של הגיינה. להערכתי נראה בעתיד הקרוב פתיחת גבולות של עוד ועוד מדינות שכלכלתן מבוססת תיירות.

2,500 מיילים של דלתא במתנה למי שיבצע שינוי טיסה באתר

דלתא מנסה לעודד נוסעים לבצע פעולות בעצמם במקום ליצור קשר עם שירות הלקוחות ומציעה 2,500 מיילים במתנה למי שיבצע שינוי טיסה בעצמו עד ה-30 ליוני. את הבונוס ניתן לקבל פעם אחת בלבד. אם לא ניתן להשלים את השינוי המבוקש באתר ונדרשת התערבות של שירות הלקוחות – הבונוס עדיין יינתן, על עצם הניסיון. תמריץ מעניין של מועדון SkyMiles.

מבצע של הייאט: עד 25% הנחה ובנוסף לילה שלישי/רביעי/חמישי בחינם

להזמנות עד ה-2 לאפריל ולשהיות עד ה-12 לספטמבר. זהו מבצע גלובלי אבל התעריף המוזל לא זמין בכל המלונות בעולם ובכל התאריכים. המבצע כולל גם הנחה וגם לילות בחינם (כתלות בתאריכים, במלון ובאורך השהייה). כמובן שעדיין ניתן לצבור נקודות של מועדון World of Hyatt ולהנות מהמבצע התקופתי הנוכחי שחל על שהיות עד ה-15 למרץ.

בריטיש מציעה לנוסעיה לרכוש בדיקת קורונה ב-33 פאונד בלבד

מדובר בבדיקה-עצמית שניתן לבצע מכל מקום ולקבל תוצאה במהירות ובצמוד לשיחת וידאו עם איש מקצוע. ערכת הבדיקה, של חברת Qured, עולה 39 פאונד אך לקוחות בריטיש מקבלים הנחה עם הקוד ״BATRAVEL15״. הרעיון הוא, כמובן, לאפשר לנוסעי בריטיש לבצע בקלות בדיקת קורונה בעודם בחו״ל, לפני טיסת החזור לבריטניה, כך שלא יצטרכו לחפש איך ואיפה לבצע את הבדיקה במדינה זרה. בעיניי זה פתרון מצוין ובמחיר סביר בהחלט, וכולי תקווה שעוד חברות תעופה יאמצו את השיטה.

איג׳יפט-אייר מעוניינת להפעיל קו חדש לת״א

חברת התעופה המצרית, השותפה בברית סטאר, הגישה בקשה להפעלת הקו החדש בתדירות של 21 טיסות שבועיות. לפני הקורונה היה קו פעיל בין ישראל מצרים עם טיסה יומית של חברת אייר-סיני שהיא חברה-בת של איג׳יפט-אייר. כעת רוצה החברה המצרית להעלות הילוך או שניים ולהפעיל בעצמה טיסות בקו ובתדירות גבוהה משמעותית. זו אולי בשורה מעניינת לקהל הישראלי משום שאיג׳יפט-אייר ידועה בתעריפיה הנמוכים יחסית ובנוסף חברות תעופה רבות מציעות תעריפים נמוכים במיוחד ליציאה מקהיר – ומכל אלו יוכלו הנוסעים הישראלים להנות, או לפחות המתוחכמים שביניהם.

2 תגובות

  1. דיוויד

    מבחינת חברות התעופה קהיר לא נחשבת ליעד פרמיום ומכאן שניתן להשיג מחירים אטרקטיביים לטיסות במחלקות הפרמיום (בחסכון שבין 50-30 אחוז מהמחיר הנקוב ליציאה מת״א). לפני כשנה וחצי בעידוד של ליאור הזדמן לטוס לסינגפור דרך קהיר עם עצירה בדובאי במח׳ ראשונה במחיר עדיף על זה של קתאי בעסקים מת״א להונג קונג.
    הבעיה בנסיעות לקהיר הן שניים:
    ויזות -הרבה טפסים למלא ולוקח שבועיים אפילו לכניסה חד פעמית.
    מערכת הזמנות של אייר סיני תקועה אי שם בשנות השמונים. אין זמינות אונליין וכרטיסים נמכרים רק בשתי סוכנות נסיעות, אחת מצדה בת״א והשנייה בנצרת. נותר רק לקוות שבשתי התחומים עוד נראה שיפור, למשל הנפקת ויזת מעבר של עד 24 שעות הניתנת בשדה התעופה ומערכת הזמנות נורמלית אונליין.

    הגב
    • DAVID PASSY

      טסתי עימם עשרות פעמים במחלקת עסקים לאפריקה דרך קהיר במטוסים צרי גוף . חברה נחמדה,שרות טוב, אוכל בינוני במקרה הטוב
      בטיסות שלי היתהשהות של כ20 שעות בקהיר (יש לי גם דרכון זר לכן לא הייתי צריך להוציא ויזה מראש ) הם סיפקו מלון 5 כוכבים (מרידיאן ) בשדה שפיצה על האוכל בטיסה
      היתרון מחירים מאוד זולים ,זמן טיסה נטו קצר יחסית לאחרים , בילוי של יום בקהיר ,מאוד נחמדים לישראלים

      הגב

השאר תגובה