מבצע הצטרפות חדש לתוכנית אמבסדור של רשת מלונות אינטרקונטיננטל

זו בעצם גירסה מעודכנת של מבצע שהחל בשנה שעברה. המבצע הנוכחי בתוקף עד ה-31 ליולי. מי שיצטרף לתוכנית במסגרת המבצע, או יחדש חברות קיימת, וישלים שהייה אחת ברשתות אינטרקונטיננטל, קימפטון או ריג׳נט לפני ה-31 לאוגוסט – יקבל שובר ללילה-חינם התקף לכל מלון הדורש עד 40,000 נקודות ללילה. השובר למימוש לשהייה עד ה-31 לנובמבר בלבד. הצטרפות לתוכנית עולה 200 או 40,000 נקודות לכל שנה, וחידוש חברות בתוכנית יכול לעלות החל מ-150$ בלבד לשנה. סה״כ מדובר במבצע אטרקטיבי למדי למי שממילא תכנן להתארח במלון של אחת מהרשתות לעיל.

איירבוס מסרה יותר מטוסים מבואינג ברבעון הראשון של 2021

בואינג נמצאת בתקופה קשה בשנים האחרונות, עוד לפני הקורונה, ובפרט בגלל משבר ה-737MAX שהתחיל עם שתי התרסקויות ומאות הרוגים. בואינג מנסה להשתקם אך יריבתה האירופית איירבוס מנצלת את המצב כדי להוביל את השוק. ברבעון הראשון של 2021 מסרה איירבוס משמעותית יותר מטוסי נוסעים מבואינג – 125 לעומת 77. אבל את תספידו את בואינג כי באותו רבעון החברה קיבלה הזמנות ל-282 מטוסים חדשים לעומת איירבוס שקיבלה הזמנות ל-76 מטוסים חדשים בלבד.

מלונות אפריקה-ישראל השיקה רשמית את רשת המלונות VERT

לרשת המקומית החדשה ישנם ארבעה מלונות נכון להיום: מלון לגון בנתניה (המצטרף החדש לקבוצה ולרשת), מלון קראון פלאזה באילת לשעבר, מלון קראון פלאזה בירושלים לשעבר ומלון קראון פלאזה בים-המלח לשעבר. האחרונים, שהיו ברשת קראון פלאזה העולמית מקבוצת IHG, וכתוצאה מכך זמינים להזמנה בנקודות של מועדון IHG Rewards, עוזבים את הרשת הבינ״ל וכאמור שייכים מעתה לרשת VERT. מלון קראון פלאזה בחיפה, שגם הוא היה חלק מהקבוצה, נסגר ולא שייך יותר לקבוצה כלל. אם כן – הנוכחות של רשת פלאזה העולמית בישראל מסתכמת כעת בשני המלונות בת״א בלבד.

היח״צן רני רהב נפרד מאלעל אחרי 30 שנים

ביקורת על האיש ועל תפקודו לא חסר, אבל בכל זאת מדובר ביח״צן המוכר ביותר בישראל ומי שמלווה את אלעל מאז שנות ה-90. חילופי הבעלים של החברה הוביל גם להעסקתו של משרד יח״צ חדש. רני רהב דאג להיפרד מעובדי אלעל במכתב ארוך ומלא הערכה עצמית עם אינספור קלישאות.

שותפים חדשים לחברת תלמה

לפני משבר הקורונה תכננה תלמה, בניהולו של ארז שמול, להשלים הנפקה בבורסה לפי שווי של מיליארד ש״ח. בדרך ביצעה החברה מסע רכישות יוצא דופן שרבים הגדירו אותו כחסר אחריות וחסר הגיון. משבר הקורונה פגע אנושות בשוק התיירות, ובפרט בחברת תלמה הממונפת, והשווי הריאלי של החברה קרס. עד כדי כך שלפני מספר חודשים הסכימה חברת שלמה, שהיא בין השאר זכיינית SIXT בישראל, לרכוש מחצית ממניות תלמה ב-36 מיליון ש״ח בלבד ובעצם לשקף לחברה שווי ריאלי של 72 מיליון ש״ח. וכעת, בתחילת הרבעון השני של 2021, נכנסים שותפים חדשים לחברת תלמה שיחזיקו שליש ממניות החברה תמורת סכום של כ-66 מיליון ש״ח (ובעצם קבוצת שלמה תחזיק שליש מניות נוסף וארז שמול יחזיק שליש מניות נוסף וימשיך לנהל את החברה). השותפים החדשים הם בית ההשקעות מור (18%) ואיש העסקים רוני נפתלי (15%, באמצעות חברת אדתום).

תגובה אחת

  1. עומר

    אני יכול להבין את הבחירה של קראון להשאיר את השם במלונות תל אביב, מניח בגלל הפוטנציאל התיירותי מבחוץ. אבל למה לא להשאיר בירושלים מאותה סיבה?

    הגב

השאר תגובה