לפני מספר חודשים חגגה רשת מלונות היוקרה פור-סיזנס 60 שנים להיווסדה. מה שהתחיל כמוטל צנוע בטורונטו הפך לתאגיד בינ״ל משגשג שכיום מנהל כ-120 מלונות בכ-50 מדינות ומעסיק כ-50,000 עובדים. Four Seaons הפך לאחד ממותגי היוקרה המובילים בעולם.

מעבר לניהול המלונות, החברה מחזיקה גם במטוס ייחודי, בתצורה של מחלקת עסקים בלבד, ומציעה את מה שאפשר לתאר בתור ׳הטיולים המאורגנים הטובים בעולם׳ (וכנראה גם היקרים בעולם).

מלונות פופולריים

כאמור, הרשת מנהלת כיום כ-120 מלונות. רבים מהם נחשבים לטובים ביותר בסביבתם או לכל הפחות מתחרים על התואר. הנה רשימה קצרה של מלונות שבעיניי צריכים לעניין של הקהל הישראלי:

מדריד: Four Seasons Hotel Madrid

מיקום פנטסטי, נפתח לאחרונה, מרשים במיוחד.

פראג: Four Seasons Hotel Prague

נחשב לטוב ביותר בעיר, מתחרה רק עם המנדרין אוריינטל.

לונדון: Four Seasons Hotel London at Ten Trinity Square

אחד המלונות המעוצבים ביותר בלונדון, לפחות בעיניי, השוכן בבניין מרשים במיוחד בסמוך למצודת לונדון.

אתונה: Four Seasons Astir Palace Hotel Athens

מתאים בול למי שחולם על ריזורט יווני אקסקלוסיבי במרחק שעה נסיעה ממרכז אתונה.

ליסבון: Four Seasons Hotel Ritz Lisbon

ה-מלון היוקרתי של ליסבון, בה׳ המלונות, עם מיקום מרשים המשקיף על העיר מלמעלה.

דובאי: Four Seasons Resort at Jumeirah Beach

מהמלונות המפוארים בדובאי, וזה חתיכת תואר בהתחשב בתחרות, עם חוף פרטי ובמרחק של קילומטרים בודדים מהבורג׳.

סיישל: Four Seasons Resort Seychelles at Desroches Island

ישנם לא מעט מלונות מצוינים בסיישל, אומנם, אבל מעטים מהם נמצאים על אי פרטי שלהם עם מנחת מטוסים פרטי שלהם מה שמבטיח לאורחים חוויה יוצאת דופן.

לוס-אנג׳לס: The Beverly Wilshire, A Four Seasons Hotel

המלון יהיה בקרוב בן מאה, שבזמן ארה״ב זה כמעט נצח, והוא כמובן נחשב לאחד המוסדות המפוארים בעיר ולכן מתאים בול למי שרוצה להרגיש קצת 90210 בחופשה שלו.

Four Seasons Hotel Madrid – Lobby

התוכנית לסוכנים מועדפים

התוכנית הייעודית של הרשת לסוכנים מועדפים, ששמה בכותרת הפוסט – ״Preferred Partner״, היא הדרך האולטימטיבית להזמין לילות במלונות הרשת. אומנם מרבית המלונות משתתפים גם בתוכניות אחרות, כמו וירטואוזו או ה-FHR של אמקס, אבל התוכנית הפרטית של הרשת עדיפה על כל האחרות משלוש סיבות עיקריות:

  1. ההטבות שמקבל האורח הן בעלות ערך רב יותר (פירוט בהמשך).
    – – –
  2. לרוב גם תעריפים מוזלים תקפים. זאת בעוד שהתעריפים של תוכניות אחרות לרוב מוצמדים לתעריף הגמיש הרגיל. בנוסף, ישנם מבצעים בלעדיים לסוכנים מועדפים עם הצעות כמו ׳לילה שלישי חינם׳ שאינן פומביות.
    – – –
  3. מלונות של הרשת נוטים לבוא לקראת הסוכנים המועדפים בכל בקשה מיוחדת לרבות בקשה לביטול ההזמנה לאחר גבול הביטול הפורמלי. יכולים להעיד על כך כמה מקוראיי הבלוג, שהפכו ללקוחות, אשר נאלצו לבטל/לדחות הזמנות ברגע האחרון.

למען הגילוי הנאות – אני סוכן מועדף של הרשת, אבל גם יש לי גישה לתוכניות אחרות דוגמת וירטואוזו.

ובכן, אלו ההטבות הסטנדרטיות שתקבלו בהזמנה דרך סוכן מועדף:

  • ארוחת בוקר זוגית בחינם בכל יום. הטבה דומה קיימת גם בתוכניות אחרות אלא שהתוכנית של פור-סיזנס מאפשרת לאורח לבחור לקבל את ארוחת הבוקר בחדר במקום במסעדת המלון. זהו יתרון אמיתי, במיוחד בתקופת הקורונה.
    – – –
  • שדרוג לחדר על בסיס זמינות בצ׳ק-אין. הטבה דומה קיימת גם בתוכניות אחרות אבל מלונות הרשת נותנים קדימות ללקוחות שהזמינו דרך סוכן מועדף, לעומת הזמנות וירטואוזו, הזמנות FHR או הזמנות בכל ערוץ אחר.
    – – –
  • קרדיט בסך 100$ לשימוש במלון. לרוב הקרדיט לא יהיה מוגבל למזון ומשקאות, כפי שמקובל בתוכניות אחרות, אלא חופשי לשימוש בכל השירותים שהמלון מספק ישירות. לחילופין המלון יבקש מהאורח לבחור בין קרדיט למזון ומשקאות או קרדיט לספא. אורחיי סוויטות/וילות לרוב מקבלים קרדיט בסך 200$ – אבל זה תלוי במלון.
    – – –
  • מתנת הגעה. לרוב ניתן לבחור מראש במידה ויש העדפה קונקרטית לאורח.

סה״כ מדובר בסל הטבות משמעותי שיכול לשדרג כל שהייה וגם לחסוך לא מעט כסף לאורח. בנוסף להטבות הפורמליות, אורחים של סוכנים מועדפים ׳מסומנים׳ במלון כאורחיי VIP כדי שכל בקשה מיוחדת שלהם תטופל בהתאם. המלונות לוקחים ברצינות רבה את התוכנית של הרשת והניסיון שלי עד כה חיובי מאוד.

איך להזמין את השהייה הבאה?

קודם כל אני ממליץ להיכנס לאתר המלון ולבצע חיפוש לתאריכים הרצויים. כל התעריפים הזמינים יופיעו בתוצאות החיפוש. לפעמים כדאי לוותר על חדרים מקטגוריית הבסיס ולכוון מראש לקטגוריה גבוהה יותר. במקרים מסוימים פרמיה של 50$/לילה בלבד יכולה לשדרג דרמטית את החוויה כולה עם חדר גדול משמעותית או עם נוף עדיף.

כמעט כל התעריפים הפומביים המופיעים בתוצאות החיפוש, להוציא מקרים מיוחדים, יאפשרו לסוכן מועדף של הרשת להוסיף עליהם את ההטבות לעיל. אבל, שימו לב: הסוכן לא יכול לקחת הזמנה קיימת שנעשתה עצמאית ולהוסיף עליה הטבות אלא זו חייבת להיות הזמנה חדשה שיוזם הסוכן בתעריף מתאים. אין כל אפשרות להזמין תעריף מתאים עצמאית באינטרנט ולכן חובה בכל מקרה לפנות לסוכן שיבצע את ההזמנה.

כפי שציינתי קודם – אני סוכן מועדף של רשת פור-סיזנס דרך סוכנות אמריקנית. כמובן שאשמח לתת שירות לקוראיי הבלוג ולהבטיח שהם יקבלו את מקסימום ההטבות בכל שהייה (במלונות רשת פור-סיזנס וגם באלפי מלונות אחרים בעולם שיש לי בהם תעריפים מיוחדים דומים).

מוזמנים לפנות אלי במייל: hotels@flying-out.com

לסיכום

רשת פור-סיזנס היא מותג מהשורה הראשונה עם עשרות שנים של ניסיון ומוניטין. מלונות הרשת הם לפחות טובים מאוד ורבים מהם פשוט פנטסטיים ומובילים באזורם. לנוסע החכם תמיד יוטב להשתמש בשירותיו של סוכן מועדף שיוכל להבטיח לו את התמורה המקסימלית מכל שהייה, וזה נכון בחזקת קל וחומר במלונות פור-סיזנס עם התוכנית המצוינת של הרשת.

עכשיו רק נותר לבחור את המלון…

2 תגובות

  1. יאיר

    ליאור שלום, תודה על הפוסט הנפלא.
    לדעתי נשמט מהרשימה הפור סיזון מרקש (מרוקו)
    מלון פנטסטי עם רמת שירות ואירוח נדירה.
    ממליץ במיוחד על הוילות עם הבריכה הפרטית למי שמגיע עם המשפחה.

    הגב

השאר תגובה