עם היסטוריה של מעל 150 שנים כמוסד עם מוניטין מהשורה הראשונה, מיקום אייקוני בכיכר פיקדילי ותחילת רחוב ריג׳ט המפורסם, רשימה אינסופית של מנהיגים ואומנים שפקדו את המקום באופן שיגרתי וחדרים גדולים למדי – מלון ׳קפה רויאל׳ הוא ללא ספק בחירה מצוינת לשהייה בלונדון עבור מי שיכול להרשות לעצמו. המלון מוכר חדרים ב-500 פאונד ומעלה ללילה כך שלא מדובר במלון שמתאים לכל כיס (אפילו שכיום הפאונד בשפל ושווה כ-4.2 ש״ח בלבד).

כעת מציע המלון הטבות רבות לשהיות עד סוף מרץ, להזמנות של סוכנים מועדפים בלבד, שיכולות להעלות משמעותית את התמורה למחיר ולהפוך את ההוצאה למשתלמת הרבה יותר.

תעריף וירטואוזו

באופן רגיל תעריף וירטואוזו מציע את ההטבות הבאות: שדרוג של קטגוריה אחת לחדר על בסיס זמינות בצ׳ק-אין, ארוחת בוקר זוגית בכל יום, 100$ קרדיט לשימוש במלון (לרוב מתורגם ל-85 אירו במלונות אירופים ו-75 פאונד במלונות בריטיים) וקדימות לבקשות מיוחדות כמו צ׳ק-אין מוקדם וצ׳ק-אאוט מאוחר (אלו לא מובטחים מראש). תעריף וירטואוזו כמעט תמיד זהה לתעריף הגמיש הרגיל באתר המלון וכמובן אינו דורש תשלום מראש. כדי לבצע הזמנה בתעריף וירטואוזו יש ליצור קשר עם סוכן מועדף שיש לו גישה לתעריף.

מוזמנים לפנות אלי לכל הזמנה: hotels@flying-out.com

עשר הטבות משופרות לשהיות עד סוף מרץ 2022

הסיבה לפוסט היא שהמלון הלונדוני המצוין מציע כעת הטבות משופרות ובנוסף מבצע ללילה רביעי בחינם. אומנם שכיח למצוא הצעות בלעדיות לסוכני וירטואוזו, ואני מציג כאלו בבלוג מדי פעם, אבל אוסף ההטבות שמציע כעת קפה רויאל הוא חריג לחלוטין. אומנם מדובר במלון יחסית יקר אבל ההטבות הן בעלות ערך גבוה.

ובכן…

הטבה ראשונה: לילה רביעי בחינם. תקף לרוב קטגוריות החדרים – לא כולל חדרים מקטגוריית Superior (נדיר למצוא זמינות ממילא) ועד Oscar Suite. לכל התאריכים עד ה-31 במרץ (מועד אחרון לצ׳ק-אאוט).

הטבה שנייה: קרדיט מוגדל לשימוש במלון. במקום 75 פאונד לשהייה, המלון מציע 100 פאונד לשהייה או 150 פאונד בהזמנת Deluxe Suite ומעלה.

הטבה שלישית: שדרוג מראש של קטגוריה אחת לחדר. כלומר, ניתן להבטיח את השדרוג לאחר ההזמנה ולא צריך לחכות ולקוות לשדרוג בצ׳ק-אין. ניתן לשדרג עד Grand Junior Suite. כמובן שהשדרוג תלוי בזמינות והמלון צריך לאשר אותו לאחר ההזמנה, אבל לרוב אין בעיה.

הטבה רביעית: הבטחה לצ׳ק-אין מוקדם וצ׳ק-אאוט מאוחר. צ׳ק-אין החל משעה 8:00 וצ׳ק-אאוט עד השעה 16:00. את הבקשה צריך למסור בעת ביצוע ההזמנה והמלון צריך לאשר.

הטבה חמישית: כל המיניבר בחינם בהזמנת Junior Suite ומעלה.

הטבה שישית: איסוף פרטי מהשדה בהזמנת Grand Junior Suite ומעלה. בלונדון ההטבה הזו שווה בקלות מעל 100 פאונד. שימו לב, אבל, שהזמנת הסוויטה הנ״ל לא מאפשרת שדרוג מראש.

הטבה שביעית: איסוף פרטי מהשדה והסעה חזרה לשדה בהזמנת Regent Suite ומעלה. כאמור, ההטבה הזו שווה בקלות מעל 200 פאונד.

הטבה שמינית: הזמנה זוגית ל-Afternoon Tea. העלות הרגילה היא 65 פאונד לאדם ומכאן שזו הטבה ששווה 130 פאונד למי שבכל מקרה תכנן על החוויה האנגלית המסורתית.

הטבה תשיעית: מתנת הגעה. לרוב מדובר בצלחת פירות, בקבוק יין, שוקולדים וכו׳. אפשר וכדאי לציין העדפה – למשל, צלחת פירות וקופסת שוקולדים לשהייה משפחתית עם ילדים קטנים.

הטבה עשירית: 50% הנחה בעלות חדר נוסף עבור ילדים מתחת לגיל 18. שימו לב שהקרדיט במלון (הטבה שנייה) יינתן רק על החדר במחיר מלא. הילדים יקבלו גם מתנת הגעה ייעודית בהתאם לגילם, גישה חופשית לסרטים לילדים בטלויזיה וקונסולת משחקים על בסיס זמינות. כמו כן, ילדים עד גיל 5 אוכלים בחינם במלון ויש הנחה של 50% על ארוחות לילדים עד גיל 12.

בנוסף לכל אלו, במסגרת תעריף וירטואוזו כלולה גם ארוחת בוקר זוגית בכל יום וקדימות לכל בקשה מיוחדת מהמלון (קומה גבוהה, שולחן במסעדה, מתנת הגעה מועדפת וכיוצ״ב).

אני סוכן של Travel Society, סוכנות וירטואוזו גדולה בארה״ב, ולכן יש לי גישה לתעריף וירטואוזו ולכל ההטבות לעיל. מוזמנים לפנות אלי עם כל שאלה ובקשה: hotels@flying-out.com

קצת היסטוריה

׳קפה רויאל׳ נפתח ב-1865 אבל לא כמלון אלא כבית-קפה יוקרתי עם מתחמים לאירועים וגם מרתף יינות שבשלב מסוים החזיק בתואר הלא-רשמי כטוב בעולם. כבר בסוף המאה ה-19 הקפה היה ה-מקום לכל המי ומי של לונדון (וכל המפורסמים שביקרו בעיר). ווינסטון צ׳רצ׳יל, אוליבר ווילד, וירג׳יניה וולף, מיק ג׳אגר, מוחמד עלי, אליזבת׳ טיילור, ג׳ורג׳ ברנרד שו, בריז׳יט ברדו – כולם נמנו על קהל הלקוחות הקבוע של המוסד הלונדוני.

ב-2008 נרכש המקום ע״י קבוצת אלרוב הישראלית, בשליטת אלפרד אקירוב, שאז כבר פעלה בתחום המלונות עם בנייתם של המלונות הירושלים ממילא ומצודת דוד (שבבעלותה עד היום). הקפה נסגר באותה שנה לשם שיפוצו המקיף והפיכתו למלון שכולל 160 חדרים וסוויטות, ספא עם בריכה מקורה, מגוון מסעדות וברים, מתחמי אירועים ועוד. עם פתיחתו ב-2012 המלון נודע מיד כאחד היוקרתיים ביותר בלונדון בהתאם למוניטין האגדי של הקפה שהיה לפניו.

קבוצת אלרוב הקימה בינתיים אוסף מלונות יוקרה שנקרא The Set ותחתיו פועלים ארבעה מלונות: Cafe Royal בלונדון, Conservatorium Hotel באמסטרדם, Lutetia בפריס ו-Mamilla בירושלים. הקבוצה גם מחזיקה במלון מצודת דוד, כאמור, אך הוא לא נכלל באוסף המלונות (וגם הוא מלון של וירטואוזו, אגב).

קטגוריות החדרים במלון

  • Grand Superior Guest Room. מיטת קינג או שתי מיטות יחיד, שטח של כ-35 מ״ר.
  • Deluxe Guest Room. מיטת קינג, שטח של כ-38 מ״ר.
  • Grand Deluxe Guest Room. מיטת קינג או שתי מיטות יחיד, שטח של כ-40 מ״ר.
  • Junior Suite. מיטת קינג או מיטת קינג וספה נפתחת, שטח של כ-52 מ״ר.
  • Grand Junior Suite. מיטת קינג, שטח של כ-56 מ״ר.
  • Deluxe Suite. מיטת קינג, שטח של כ-64 מ״ר.
  • Loft Suite. מיטת קינג, שטח של כ-68 מ״ר.

ישנן עוד מספר קטגוריות של סוויטות מיוחדות, חלקן עם שניים או שלושה חדרי שינה, במחירים של אלפי פאונד ללילה.

מחירים לדוגמה: בסופ״ש של 20-16 במרץ (רביעי-ראשון), חדר דלוקס עולה 495 פאונד ללילה בממוצע, בשקלול הלילה החינמי, כולל כל ההטבות לעיל. הוא ישודרג מראש לחדר גרנד-דלוקס. באותו סופ״ש סוויטת ג׳וניור עולה 765 פאונד ללילה בהתאם. הסוויטה הבאה, גרנד ג׳וניור, עולה 865 פאונד ללילה אבל תאפשר שדרוג לסוויטת דלוקס וגם איסוף פרטי מהשדה.

4 תגובות

  1. John davis

    חייב לציין שלקרוא על קבוצת אלרוב/ דה-סט קולקשן היה לא פחות מעניין מעל המלון עצמו.

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      שמח לשמוע. שני המלונות האירופים האחרים, זה באמסטרדם וזה בפריס, גם הם מצוינים ונחשבים בין הטובים ביותר בעיר.

      הגב
    • Lior@FlyingOut

      בקיצור, יש פה פוסט עם מידע מעניין על המלון ועדכון על שורה של מבצעים שבהחלט יכולים לספק הרבה ערך נוסף לאורחים. אפשר להזמין דרכי, ורוב קוראיי הבלוג מעדיפים את זה, ואפשר גם דרך סוכני וירטואוזו אחרים. אפילו יצא לי להמליץ על כמה בעבר כאן בבלוג אז מוזמן לחפש.

      הגב

השאר תגובה