הירשמו למבצע התקופתי החדש של מועדון Hilton Honors

במסגרת המבצע, לשהיות בין ה-2 במאי וה-5 בספטמבר, תהיה צבירה כפולה של נקודות על שהיות של לילה או שניים וצבירה משולשת של נקודות על שהיות של שלושה לילות ומעלה. הבונוס הוא ביחס לצבירת הבסיס בלבד. לא מדובר במבצע פורץ-דרך או מעניין במיוחד אבל כנראה אטרקטיבי מספיק כדי לעודד חברי מועדון להאריך שהיות מתוכננות משני לילות לשלושה לילות, למשל. צבירת הבסיס של הילטון מהווה החזר של כ-5% על ההוצאה (10 נקודות לכל 1$ עם שווי ריאלי של 0.5 סנט לנקודה) כך שבשהיות של שלושה לילות ומעלה ההחזר יהיה כ-15% על ההוצאה. אם נוסיף בונוס לסטטוס, בונוס בהטבת MyWay והכפלת נקודות להזמנות בתעריף אימפרסריו – אפשר להגיע לצבירת נקודות מצטברת של כ-30% על ההוצאה. לא רע.

שבוע של תורים אינסופיים בנתב״ג לפני חג הפסח

במהלך השנתיים האחרונות עובדים רבים עזבו את עבודתם בנתב״ג, בחברות התעופה ובגופים אחרים הקשורים לתעופה ותיירות. התוצאה היא עומסים חריגים בנתב״ג בשעות מסוימות ובפרט בימים אלו לקראת החג. רש״ת טוענת שהיא עושה מאמצים משמעותיים לגיוס עובדים חדשים – אבל מענק גיוס של 2,500 ש״ח בלבד לא נשמע לי כמו מאמץ משמעותי. לרש״ת היו שבועות ארוכים להתכונן לעומסים של השבע האחרון ולא התרשמתי שהיא עשתה עבודה טובה מדי בהכנה הזאת. גם שרת התחבורה הופיעה בסרטון משעשע ומביך שבו היא הסבירה איך נעשו שיפורים רבים בנתב״ג כדי להתמודד עם העומס על אף שהתמונות המתקבלות מנתב״ג בימים האחרונים מציגות מציאות אחרת לגמרי. ישראל נראית כמו מדינת עולם שלישי למרות שנתב״ג הוא אחד משדות התעופה הטובים ביותר.

המועדון של קבוצת IHG קיבל רענון מקיף ונדרש, וכעת נקרא One Rewards

אסקור את השינויים בפוסט נפרד, אך לבינתיים הנה כמה כותרות: סטטוס ספייר שינה את שמו לסטטוס דיימונד והשינוי כבר מוצג בחשבון, יהיו הנחות במחירי לילות-בונוס לבעלי סטטוס פלטינום ודיימונד, בעלי סטטוס דיימונד יוכלו לבחור ארוחת בוקר כמתנת הגעה (לכל הלילות בשהייה), נוספו שוברים לכניסה לקלאב ולשדרוג מובטח מראש לסוויטה, נוספה הטבה של Milestone Rewards (כמו במועדון של הילטון) במסגרתה יכולים כל חברי המועדון לצבור הטבות שונות לבחירתם לאחר כל עשרה לילות לסטטוס בשנה החל מהלילה ה-20 (פרטים נוספים כאן). בהחלט רענון מצוין למועדון הזה שנחשב חלש ביחס למתחריו.

תאילנד שוקלת להסביר את כל המגבלות על כניסת תיירים החל מה-1 במאי

המדינה האסייתית, שאחוז ניכר מכלכלתה מבוסס על תיירות, מאפשרת כניסת תיירים בשנתיים האחרונות תחת הגבלות שונות ותוכניות שונות. התוכנית הנוכחית היא Test&Go שדורשת מכל תייר להוציא תאי-פאס (הליך מסורבל עם תנאים נוקשים) וכמו כן דורשת מכל תייר לעבור בדיקת PCR בשדה מיד לאחר הנחיתה (ובידוד של 10 ימים אם יימצא חיובי). התוכנית הזאת בעייתית במיוחד לנוסעים שהחלימו לאחרונה מקורונה ועלולים להמשיך להציג תוצאות חיוביות בבדיקות – כי תנאי התוכנית לא מעניקים פטור אוטומטית מבדיקה או מבידוד גם לבעלי תעודת החלמה. המשמעות בפועל היא שתיירים רבים חוששים בצדק להגיע לתאילנד. כעת שוקלת הממשלה התאילנדית לבטל את התוכנית ואולי לאפשר כניסת תיירים ללא מגבלות. נחיה ונראה.

נפתח רשמית מלון קמפינסקי בת״א – המלון היוקרתי ביותר והמרשים ביותר על החוף

פתיחת המלון התעכבה מספר פעמים מסיבות שונות אך כעת המלון פתוח ומקבל אורחים. אין ספק שמדובר במלון המפואר ביותר והמרשים ביותר שיש כיום בחוף ת״א, ואולי באזור המרכז כולו, כשכל החדרים במלון נהנים מנוף ים חלקי או מלא. מי שרוצה להתפנק באמת יכול להזמין את אחת הסוויטות המרווחות או חדר קלאב עם גישה לטרקלין ייעודי עם מרפסת מרשימה. יש גם בריכה על הגג שזמינה רק לחלק קטן מאורחיי המלון (ובריכה נוספת, בקומה נמוכה, שזמינה לכולם). המחירים גבוהים בהתאם, ובקיץ החדר הרגיל יעלה קרוב ל-3,000 ש״ח ללילה. חברי מועדון Discovery יכולים לקבל 10% הנחה בהזמנה באתר המלון, אך בשהיות קצרות עדיף להשתמש בתעריף וירטואוזו ולהנות מההטבות הנוספות כמו שדרוג על בסיס זמינות, ארוחת בוקר זוגית בכל יום, 100$ קרדיט לשימוש במלון ועוד.

השאר תגובה