החל מה-1 ביוני יחזור טרמינל 1 לפעילות מלאה

בתקופה האחרונה פעל הטרמינל עם מסלול נוסע יוצא חלקי. כלומר, הנוסעים היו עוברים בידוק, צ׳ק-אין, הגירה וביטחון בטרמינל 1 – אבל אז מועברים באוטובוסים לטרמינל 3 כדי שיוכלו להנות מהדיוטיפרי ולעלות לטיסתם. החל מה-1 ביוני יהיה מסלול נוסע יוצא מלא בטרמינל 1. מתוך הכתבה באתר חדשות תעופה: ״על פי הודעת רשות שדות התעופה, מטרמינל 1 יצאו הטיסות של ריינאייר, וויזאייר, ישראייר, איזיג׳ט, טרנסאוויה, פגסוס, וטוס. בכל מקרה חשוב שהנוסעים בטיסות של חברות אלה יתעדכנו טרם טיסתם אם היא יוצאת מטרמינל 1 או טרמינל 3 באמצעות אתר חברת התעופה או אתר נתב״ג. בכל מקרה כל הנוסעים המגיעים לישראל ימשיכו לנחות בטרמינל 3 ויעברו בו את ביקורת הגבולות וקבלת המזוודות״.

קבלו בחינם סטטוס פלטינום של מועדון IHG One Rewards ומסלול מהיר לדיימונד

מבצע ההרשמה החדש תקף פורמלית עד ה-31 ביולי אם כי יש כל סבירות שיופסק לפי כן. המבצע מיועד למצטרפים חדשים וגם לחברי מועדון קיימים שאין להם סטטוס גבוה כיום. לאחר ההרשמה ישודרג החשבון לסטטוס פלטינום שיישאר בתוקף למשך 120 ימים לאחר מועד ההרשמה, ובנוסף יופעל המסלול המהיר שמאפשר לשמור את הסטטוס עד סוף 2023 עם השלמת 5 לילות בתשלום במהלך התקופה ואף לשדרג את החשבון הלאה לדיימונד עם השלמת 15 לילות בתשלום במהלך התקופה. שימו לב שלילות-בונוס אינם נספרים וכמובן גם לילות שהוזמנו בערוצים לא-ישירים כמו אתרי הזמנות וכו׳.

מהלך חריג: ק.ל.מ מגבילה את מכירת הכרטיסים לטיסותיה בגלל העומסים בסכיפהול

סוף אפריל המראתי מסכיפהול והייתי עד לתור עצום לבידוק הביטחוני בשדה. תור שלא ראיתי כמותו מעולם, שאפילו נתב״ג בימיו הקשים לא מתקרב אליו. נראה שלא מדובר באירוע נקודתי אלא במגמה בעייתית שמתקיימת בתקופה האחרונה בגלל מחסור חמור בכוח אדם. כעת מודיעה בעלת הבית, ק.ל.מ ההולנדית, שבצעד חריג היא מגבילה את מכירת הכרטיסים לטיסותיה – ובעצם משאירה מושבים פנויים בכל טיסה – מתוך הבנה שנוסעים רבים מפספסים את טיסותיהם בגלל העומס החריג לבידוק הביטחוני בשדה. הגמישות הזאת תאפשר לחברה, כביכול, למצוא פתרון לנוסעים רבים שפספסו טיסה וזאת על אף שק.ל.מ כנראה לא נדרשת לפצות את אותם נוסעים כי האיחור לא נגרם בגלל דבר שנמצא בשליטתה.

ראיון משעשע עם שר התיירות שכרגיל נשמע אופטימי מהסביר

יואל רזבוזוב נחוש להוכיח את עצמו כשר תיירות פעיל שיביא לשינוי משמעותי בענף ובפרט בתקופה מורכבת זו. אני מעריך את המוטיבציה שלו, בטח אחרי השנים של יריב לוין שהכסא שלו בכנסת עניין אותו הרבה יותר מאשר תיירות בישראל, אבל לפעמים האמירות של יואל רזבוזוב נשמעות תלושות מהמציאות. בראיון הנוכחי הוא מנסה לשכנע את הציבור להזמין נופש באשקלון או מג׳דל שאמס (הכפר הדרוזי שתושביו מסרבים לקבל תעודות זהות ישראליות), מנסה להסביר מדוע אילת כ״כ יקרה (״יש אנשים שיחלקו עליך ויגידו שהחוויה שהם מקבלים באילת יותר טובה מפריז״) ומקווה להגיע ל-10 מיליון תיירים בישראל עד 2030 (פנטזיה…).

מועדון התעופה FinnairPlus מוכר נקודות בזול עם 30% הנחה ו-30% בונוס

המבצע בתוקף עד סוף החודש בלבד. על מנת להנות מהרף הגבוה, ולהגיע למחיר נמוך במיוחד, צריך לרכוש לפחות 100,000 נקודות (ובעצם לקבל 130,000 נקודות). רכישת נקודות בזול יכולה להשתלם מאוד בהינתן מימוש אטרקטיבי שמתוכנן מראש, כמו שדרוג טיסות פינאייר או המתנה בסבלנות למבצע נוח למימוש נקודות כמו שהיה לאחרונה (30% הנחה על מרבית הקוים של החברה בכל המחלקות). אני לא ממליץ לרכוש נקודות במועדון הזה בצורה ספקולטיבית מבלי להכיר את המועדון, את אפשרויות המימוש ואת השווי הריאלי של הנקודות. כמו כן, שימו לב שהנקודות במועדון זה נמחקות מהחשבון לאחר 18 חודשים של חוסר פעילות.

9 תגובות

  1. סער

    מעניין ש IHG מחביאים את המבצע הזה היטב. תודה על הגילוי מצדך

    הגב
  2. עומר

    לא הצלחתי להבין בקישור איפה צריך ללחוץ כדי לקבל את הסטטוס, יש שם רק רשימת מועדונים מקבילים… אשמח להכוונה. תודה

    הגב
    • סער

      צודק. בוחרים מועדון כל שהוא שיש לך סטסוס מסויים

      הגב
      • עומר

        אבל זה כדי לקבל דיאמונד. איך מקבלים את הפלטינום בלי השוואה למועדון אחר

  3. סער

    בדיוק כמו שכתבתי. הם רק רוצים לדעת באיזה מועדון אחר אתה חבר – כל רמה שהיא

    הגב
  4. Yuval Israeli

    אתמול הזמנתי לינות במלון מרשת IHG (דרך בוקינג) אז מקווה שההרשמה תעודכן מ-CLUB לפלטינום ונוכל להנות מהטבות כלשהן

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      זה לא אמור לקרות. הזמנות דרך אתרים כמו בוקינג לא מאפשרות צבירת נקודות או הכרה בסטטוס של האורח. במקרים מסוימים מלונות כן נותנים הטבה או שתיים אם יש סטטוס גבוה, אבל זה לפנים משורת הדין. כדי לצבור נקודות וכדי להנות מהטבות הסטטוס צריך לבצע הזמנה בערוץ ישיר (אתר המלון, אתר הקבוצה, סוכן מועדף וכיוצ״ב).

      הגב
  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נרשמתי, מופיע לי פלטינום עלית עד סוף 2022, הגיוני או יפקע אחרי 120 יום?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      אמור להחזיק מעמד רק 120 ימים. אבל אולי יהיה לך מזל.

      הגב

השאר תגובה