באופן חריג מציעה אייר-ברלין, השותפה בברית OneWorld, סטטוס גבוה בחינם. במשך ארבעה חודשים תוכלו להנות מהטבות הסטטוס וגם ממסלול מהיר כדי לשמור עליו או אפילו לשדרג אותו לסטטוס גולד. 

לא חסר תקדים אבל באופן כללי מועדונים לא מחלקים בחינם סטטוס גבוה. לפעמים הם מוכרים אותו (במחיר מופקע, כמובן), לפעמים הם מציעים מסלול מהיר לסטטוס (בחינם או בתשלום), לפעמים הם מוכנים לבצע השוואת-סטטוס מול סטטוס גבוה של מועדון מתחרה… אבל הם לא מחלקים סטטוס גבוה בחינם לכל דורש.

סטטוס סילבר בחינם במועדון TopBonus

מועדון התעופה של אייר-ברלין הוא לא אחד המובילים בברית OneWorld. הוא כנראה לא מועדון שתרצו לקרדט אליו טיסות ולצבור בו מיילים באופן כללי. אבל הוא עדיין בברית ולסטטוס גבוה בו יש ערך גם בטיסות עם השותפות האחרות של החברה.

למועדון TopBonus יש שלושה סטטוסים גבוהים: סילבר (24 קטעי טיסה או 25,000 מיילים לסטטוס), גולד (60 קטעי טיסה או 50,000 מיילים לסטטוס) ופלטינום (100,000 מיילים לסטטוס). בהתאם שלושת הסטטוסים האלו מתורגמים לרובי, ספיר ואמרלד בברית OneWorld.

topbonus-three-elite-tiers

איך לקבל סטטוס סילבר בחינם?

כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לקישור הזה ולהירשם. זה הכל. ניתן להירשם גם כחבר מועדון קיים וגם כחבר מועדון חדש. הסטטוס יהיה בתוקף לארבעה חודשים מיום ההרשמה.

המבצע בתוקף עד ה-30 לנובמבר.

מסלול מהיר לסטטוס

במהלך ארבעת החודשים תהיו רשומים למסלול מהיר לשימור או שדרוג הסטטוס.

רוצים לשמור על הסטטוס? אם תקרדטו במהלך ארבעת החודשים שמונה קטעי טיסה או 8,500 מיילים לסטטוס בטיסות של אייר-ברלין (קוד טיסה AB) או ניקי (קוד טיסה HG) תוכלו לשמור על סטטוס סילבר לשנה נוספת.

רוצים לשדרג את הסטטוס? אם תקרדטו במהלך ארבעת החודשים עשרים קטעי טיסה או 17,000 מיילים לסטטוס בטיסות של אייר-ברלין (קוד טיסה AB) או ניקי (קוד טיסה HG) תקבלו שדרוג לסטטו גולד לשנה אחת.

topbonus-silver-and-gold

  • הערה ראשונה: מיילים לסטטוס נגזרים ממרחק הטיסה וממחלקת הכרטוס של הכרטיס. ברוב המקרים לא תקבלו מיילים לסטטוס לפי 100% ממרחק הטיסה ולכן שימו לב לכרטיס שאתם רוכשים אם המטרה שלכם היא לצבור מיילים לסטטוס. כמו כן, רק קטעי טיסה שמזכים במיילים לסטטוס (בכל יחס) תקפים לטובת שימור/שדרוג הסטטוס.
    – – –
  • הערה שניה: עושה רושם שטיסות קודשייר תקפות בתנאי שהן בקוד AB או HG. משזה נאמר, הייתי ממליץ בחום שלא לקחת את הסיכון ולהעדיף טיסות שגם מופעלות ע״י אחת משתי החברות האלו. אלא אם תשיגו קודם אישור בכתב מהמועדון שגם טיסות קודשייר (המופעלות ע״י חברות אחרות) תקפות.
    – – –
  • הערה שלישית: רק טיסות שיירכשו ויבוצעו במסגרת ארבעת החודשים שלאחר ההרשמה ייספרו לטובת שימור או שדרוג הסטטוס. כרטיסים שנרכשו קודם להרשמה לא ייחשבו.

הטבות סטטוס סילבר של מועדון TopBonus

הסטטוס מקנה מגוון רחב של הטבות בטיסות אייר-ברלין והחברה-הבת ניקי. כמו כן, הסטטוס מקנה הטבות מסוימות בטיסות שאר השותפות בברית OneWorld ושותפות אחרות של החברה כמו אתיהאד (שהיא, אגב, בעל המניות הגדול ביותר בחברה הגרמנית עם אחזקה של קרוב ל-30% מסך המניות).

אילו הטבות תקבלו בטיסות אייר-ברלין וניקי?

  • בונוס של 25% לצבירת מיילים.
  • כפל מיילים בקו טיסות אירופי (לא לת״א) לבחירתכם.
  • צ׳ק-אין בדלפקי מחלקת העסקים.
  • קדימות ברשימות המתנה למושבים בטיסה או שדרוגים.
  • הנחה ברכישת מושבים מועדים לבעל הסטטוס ונלווה אחד.
  • מזוודה נוספת בחינם.
  • כניסה לטרקליני-נוסעים בשדות תעופה מסוימים.

topbonus-silver-status

אילו הטבות תקבלו בטיסות השותפות בברית?

סטטוס סילבר של מועדון TopBonus מתורגם לסטטוס רובי בברית OneWorld. זה הסטטוס הנמוך ביותר מבין שלושת הסטטוסים בברית (מעל ספיר ואמרלד). סטטוס רובי כולל את ההטבות הבאות מהן ניתן להנות לפני טיסה עם כל חברה השותפה בברית בכל מחלקת שירות:

  • צ׳ק-אין בדלפקי מחלקת העסקים.
  • הזמנת מושבים מראש ומושבים מועדפים בחינם (כל חברה ותנאיה).
  • קדימות ברשימות המתנה למושבים בטיסה או לשדרוגים.

onneworld-ruby-benefits

כמו כן, כדאי לזכור שסטטוס במועדון תעופה אחד פותח לכם את האפשרות לקבל השוואת-סטטוס ממועדון תעופה מתחרה. ואומנם מדובר כאן בסטטוס הנמוך ביותר של מועדון TopBonus, המתורגם לסטטוס הנמוך ביותר בברית OneWorld, אבל עדיין ישנם מועדוני תעופה שיסכימו להשוות אותו. בדקו כאן.

שתי הערות נוספות

  1. פורמלית המבצע הוא רק לחברים באתר Xing. זה המתחרה הגרמני של לינקדאין. ההרשמה לאתר Xing היא חינמית ופשוטה (לחצו כאן) אז מי מכם שרוצה לשחק לגמרי בתוך הקוים צריך להירשם קודם כל.
    – – –
  2. הרשמה למבצע מסוג זה, שמציע סטטוס חינם ו/או מסלול מהיר לסטטוס, ניתן לבצע פעם אחת בלבד בחייו של חשבון. אם אין לכם תוכניות עתידיות לעשות שימוש בכלי כזה במועדון של אייר-ברלין אז לכו על זה ותהנו מארבעה חודשים של סטטוס בחינם (ואולי הארכה, אם תקרדטו מספיק טיסות). אבל אם קיים סיכוי ריאלי מבחינתכם שתרצו להשתמש במועדון בעתיד בתור מועדון התעופה הראשי שלכם, אולי אם אתם טסים הרבה בקו ת״א-ברלין, אז יכול להיות ששווה לכם לוותר על התענוג הפעם ולנצל הטבה דומה שתגיע בהמשך (או סתם השוואת סטטוס פשוטה).

לסיכום

נותנים לכם סטטוס גבוה במועדון תעופה, לא תיקחו?

אם במקרה יש לכם טיסות עם ברית OneWorld בחודשים הקרובים תוכלו להנות ממושבים מועדפים בחינם (תלוי בחברה, אבל כעקרון כן), צ׳ק-אין בדלפקי מחלקת העסקים ואפילו עלייה מוקדמת למטוס. הטבות לא מרקיעות שחקים אבל עדיין משפרות את חוויית הנסיעה.

ובהצלחה לכל מי שמתכנן להגיע לסטטוס גולד במסלול המהיר! ההטבות של סטטוס גולד, המתורגם לסטטוס ספיר בברית, הן משמעותיות למדי וכוללות גם כניסה לטרקלינים, שדרוגים אפשריים, בונוס לצבירת מיילים במועדון ועוד.

5 תגובות

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תודה על העדכון.

    נרשמתי ל XING ולמועדון של אייר ברלין וקיבלתי סטטוס קלאסיק. רישום ראשון למועדון שלהם.

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      נרשמת דרך הקישור שצירפתי ולא קיבלת סטטוס סילבר מהתחלה?

      אם כך, אולי לוקח כמה שעות לסטטוס להתעדכן במערכת. אם החשבון שלך לא מעודכן עד מחר או מחרתיים שווה לך לפנות לשירות הלקוחות. לא אמורה להיות בעיה. יש לך זמן עד ה-30 לנובמבר, ככל הנראה.

      הגב
  2. כך ניתן להשיג סטטוס גבוה בברית OneWorld ומעל 50,000 מיילים ב-900$ בלבד – FlyingOut

    […] מוקדם יותר החודש כתבתי על הצעה מעניינת למדי של מועדון To… (אייר-ברלין). עד מחר, ה-30 לנובמבר, מציע המועדון סטטוס סילבר בחינם לכל מבקש (שיהיה בתוקף לארבעה חודשים) ובמקביל רישום למסלול מהיר לשימור או שדרוג הסטטוס. […]

    הגב

השאר תגובה