בבוסטון, אחת מהערים החשובות במזרח ארה״ב, יש נוכחות בריאה לכל קבוצות המלונות הגדולות. תוכלו למצוא שם מבחר מלונות של הקבוצות הילטון, מאריוט, סטארווד, הייאט, אינטרקונטיננטל ועוד.

בשתי הזדמנויות התארחתי במלון אינטרקונטיננטל שנמצא במרכז העיר. לא כתבתי ביקורת מקיפה על המלון, אומנם, אבל כן אציין שהוא מלון מצוין ומתאים במיוחד לנוסעים עסקיים. הוא מודרני, מפואר ומציע בין השאר טרקלין לא רע בכלל.

בביקור האחרון החלטתי לנסות את מלון פיירמונט. זו הייתה החלטה טובה מאוד.

מיקום המלון

המלון של פיירמונט נהנה ממיקום מצוין על קופלי פלאזה. זהו אחד האזורים היפים ביותר והמבוקשים ביותר בעיר, ובאופן טבעי נקודת עניין מרכזית לתיירים. במרחק הליכה מהמלון תוכלו למצוא אזורי קניות רבים, מסעדות, פארקים ומוסדות תרבות. מרכז העיר, הדאוןטאון מה שנקרא, נמצא במרחק דקות נסיעה בודדות או נסיעה קצרה ברכבת התחתית.

אם תרצו להגיע לאזור קיימברידג׳, בין השאר משכנה של אונ׳ הרווארד, הדרך תהיה קצרה יחסית משום שלא תצטרכו להקיף את מרכז העיר או לעבור דרכו. פשוט לדלג מעל הנהר (או מתחתיו).

Map of Boston

התארחתי במלונות השוכנים על שורת המזחים שמזרחית למרכז העיר (כמו האינטרקונטיננטל), התארחתי במלונות במרכז העיר (כמו ההייאט רג׳נסי) והתארחתי בפיירמונט שנמצא בקופלי פלאזהובעיניי, כתייר, המיקום של הפיירמונט הוא הטוב ביותר. מה גם שקופלי פלאזה, לכשעצמו, הוא מקום נעים מאוד להסתובב בו.

אבל אני לא מתיימר להיות מומחה גדול לאזור בוסטון כך שאולי אחרים, מנוסים ממני, יעירו את הערותיהם על המיקום.

הזמנת החדר

המלון של פיירמונט, בהיותו אחד מהטובים בעיר, גובה בדר״כ מחירים גבוהים מאוד עבור החדרים שלו. בתאריכים שבהם ביקרתי בבוסטון המלון ביקש לא פחות מ-439$ עבור החדר מקטגוריית הבסיס (המחיר הגמיש הרגיל). המחיר הזה אפילו לא כולל מסים מקומיים.

Fairmont Boston Booking 2

ולא מדובר בתעריף מנופח. התעריף המוזל ביותר שהוצא באתר המלון, והוא אינו ניתן לביטול, היה בסך 395$ ללילה.

Fairmont Boston Booking 1

אני אומנם נוהג להתארח במלונות יוקרה כדבר שיגרתי אבל אין סיכוי שתתפסו אותי משלם מעל 500$ ללילה. בטח בעיר מרכזית, בטח לחדר מקטגוריית הבסיס, בטח במלון שאני לא צובר נקודות על השהייה בו.

כמה טוב שיש את אתר ההזמנות החדש Club1Hotels. כתבתי עליו כשהוא הושק והזכרתי אותו במספר פוסטים מאז. הוא ממשיך להוכיח את עצמו כמקור לתעריפים מוזלים אטרקטיביים במיוחד במגוון רחב של יעדים ותאריכים. אם לא הייתי רודף אחרי סטטוס גבוה במועדוני מלונות כנראה שהייתי מזמין את רוב ההזמנות שלי דרך אתר ההזמנות המצוין הזה כי באמת שהוא מציע, ברוב המקרים, את המחיר הזול ביותר שקיים בשוק.

לקראת הביקור שלי בבוסטון האתר לא איכזב והציע חדרים במלון של פיירמונט החל מ-162$ ללילה בלבד. כן, 162$ במקום 440$ באתר המלון. אל תוציאו מחשבוןזה יוצא 63% הנחה. המחיר לשני לילות, כולל מסים, הגיע ל-368$ בלבד. זאת ועוד, כשהזמנתי את השהייה היה מבצע באתר ההזמנות וקיבלתי הנחה נוספת של 25$ כך שבעצם שילמתי רק 343$ לשני הלילות.

C1H Booking Fairmont Boston

התעריף המוזל באתר Club1Hotels, אגב, אומנם דרש תשלום מראש אך מדובר בתעריף גמיש. לכן גם השוותי אותו לתעריף הגמיש באתר המלון ולא לתעריף המוזל.

C1H Booking Fairmont Boston 2

הגעה וצ׳קאין

נחחתי בשעת ערב מאוחרת בשדה הבינ״ל המצוין של בוסטון (BOS). כשפתחתי את האפליקציה של אובר קיבלתי את ההודעה הבאה:

Uber Boston Airport 1אני משתמש באובר לעיתים תכופות אבל ביציאה משדות תעופה אני בדר״כ מעדיף לקחת מונית או תחבורה ציבורית. למה? כי לפעמים מסובך מאוד למצוא את הנהגים של אובר ביציאה מהשדה כי לרוב אין איזו נקודת איסוף מוסכמת, מוסדרת וידועה מראש. אובר עושה מאמץ לקבוע נקודות איסוף כאלו בשדות שונים, בעיקר בארה״ב, כדי להקל את התהליך ולעודד נוסעים כמוני כן לבחור באובר גם ביציאה מהשדות. על כל פנים, בשדה של בוסטון יש נקודת איסוף והיא משולטת היטב.

Uber Boston Airport 2

Boston Airport Pick-Up Location

הגעתי למלון לקראת חצות וכל מה שרציתי זה חדר עם מיטה נוחה. כבר בכניסה ללובי הבנתי שמדובר במלון מיוחד עם היסטוריה מרשימהאבל זו לא הייתה השעה להתעמקד בפרטים הקטנים ולספוג את האווירה. ניגשתי ישר לעמדת הקבלה. הפקיד התורן היה אדיב ומקצועי וכל הליך הצ׳קאין היה מהיר ומסודר. במידה מסוימת הצ׳קאין הוא כרטיס הביקור הראשון של המלון, אז הוא יכול להרשים אורח לטובה או לקלקל לו את האווירה, כך ששמחתי לגלות שאפילו קיבלתי שדרוג לחדר. למרות שאני לא יודע להגיד באיזה אופן החדר שקיבלתי היה משודרג לעומת החדר הבסיסי ביותר.

Fairmont Boston Lobby 1

Fairmont Copley Plaza Lobby

החדר: Deluxe Room

לפי אתר המלון החדרים מקטגוריית הבסיס, Fairmont Room, הם בשטח של 23 מ״ר בלבד. חדרים מקטגוריית דלוקסכמו זה שקיבלתיהם בשטח של 33 מ״ר. זה בעיקר אומר שהחדרים מקטגוריית הבסיס הם קטנים למדילפחות במובנים אמריקנים.

החדר שלי היה גדול מספיק עבורי, זה בטוח, אבל נוף לא היה לו. היו בו שתי מיטות קווין. מי שמוכן לשלם את התוספת יוכל לבחור בחדר עם נוף לפלאזה.

Fairmont Boston Room 1

סה״כ אהבתי את העיצוב של החדר. הריהוט היה קלאסי מאוד, שלא לומר מיושן, אבל לא הייתה תחושה שהמלון ׳עייף׳. זה מלון בן 105 שנה וברור שהוא מנסה לפאר ולשמר את ההיסטוריה שלו. היה מאכזב לגלות חדר מודרני לחלוטין שכולל שימוש יתר במוטיבים של מתכת קרה, זכוכית ומשטחים מבריקים.

Fairmont Boston Room 2

אבל אל תתנו לגיל של המלון להטעות אתכם. מאחורי ריהוט העץ הישן והתקרות הגבוהות יש את כל הטכנולוגיה המתקדמת שהייתם מצפים למצוא ממלון יוקרה מודרני. כך, לדוגמה, במהלך הביקור שלי במלון קיבלתי פתק לפיו מתבצעת עבודה להחלפת כל הנורות במלון לנורות לד מתקדמות שיהיו גם חסכוניות בחשמל וגם יעניקו אור טבעי יותר בחדרים.

Fairmont Boston Bathroom Amenities

מתקנים במלון

אין ספק שהמלון עצמוהלובי, המסדרונות, המעליות וחדרי הנשפיםמרשימים הרבה יותר מהחדרים עצמם. שם בולט הפאר והאופי האמיתי של המלון. הלובי כולל גם כמה אזורי ישיבה, בר מעוצב וחיבור למספר אולמות אירועים. המלון מארח אירועים באופן תכוףואולי זו יכולה להיות טירחה לאורחים.

Fairmont Boston Interior 1

Fairmont Boston Interior 2

Fairmont Boston Bar

Fairmont Boston Hall 1

לסיכום

אם אתם בעניין של מלונות היסטוריים שמציעים יוקרה אמיתית וטעם ייחודיהמלון של פיירמונט בבוסטון הוא בדיוק בשבילכם. אני לא יודע לומר שהוא ׳הכי טוב בבוסטון׳, מה גם שאין באמת תחרות כזאת, אבל הוא כן מלון שמציע חדרים נוחים, שירות מוקפד ומקצועי, אופי בלתי נשכח ומיקום מצוין. המחירים בהתאם אבל לפעמים יש מציאות. בכלל, מחירי המלונות בבוסטון הם רכבת הרים קטנה בדומה למצב בניויורק ושיקגו.

בבוסטון יש מבחר מרשים של מלונות יוקרה שמתחרים עם הפיירמונט ואף שואפים להציע מוצר טוב משמעותית. אפשר לציין את פור סיזנס, מנדרין אוריינטל ולנגהאם.

14 תגובות

  1. אודי

    אני מניח שלא מקבלים את ההטבות שבסטטוס אם מזמינים דרך אתר זה. לא?

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      נכון. לרשת פיירמונט יש מועדון לקוחות, President's Club, ואומנם הוא לא מציע צבירת נקודות אבל הוא כן מציע סטטוסים גבוהים עם הטבות לצידם. על מנת להנות מיתרונות המועדון צריך להזמין באחד הערוצים הישירים.

      הגב
  2. moe

    יש לי שאלה, רק כדי להבין את הסיטואציה של הכמות העצומה (יחסית) של החופשות, אם זה בסדר כמובן.
    איך זה מסתדר עם עבודה קבועה (או שלא)?

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      אלו לא באמת חופשות. אני עובד כשאני בחו״ל, במהלך נסיעות, ובפועל ׳מטייל׳ מעט יחסית. זאת אחת הסיבות שאני לא כותב על היעדים עצמם כי אני לא מתיימר להיות מומחה ליעדים מסוימים.

      אני יועץ נסיעות במקצועי כך שרוב הנסיעות שלי הן בגדר נסיעות עבודה. אין לי משרד להגיע אליו כל יום מ-9 עד 5 או משהו בסגנון הזה.

      הגב
      • מאיר

        נראה לי הגיע הזמן לכתוב איזה פוסט על מה אתה בעצם עושה ביום יום…

      • Lior @ FlyingOut

        קצת פרטיות צריכה להישאר.

        אני מציע שירותי ייעוץ נסיעות לנוסעים פרטיים ולחברות. החל מייעוץ לנוסע מסוים לגבי נסיעה מסוימת ועד ייעוץ למחלקת נסיעות ארגונית.

  3. ליאורה

    נשמע מצויין. האם יש הנחה לקוראי הבלוג? נשמח לדעת.

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      לצערי אין הנחות כלשהן לקוראי הבלוג. (:

      כשאתר Club1Hotels עלה לאוויר ההרשמה אליו הייתה חינמית לקוראי הבלוג לזמן מוגבל, זה כן.

      הגב
  4. מאיר

    לא הכרתי את Club1Hotels, אנסה אותם. מה דעתך עליהם לעומת Express deals של Priceline?

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      קשה להשוואת ביניהם – על אף שבשני הערוצים תקבל תעריפים לא-פומביים. אני מכיר את התוכנית של פריסליין אבל לא משתמש בה. לעומת זאת באתר Club1Hotels אני מוצא מחירים אטרקטיביים באופן קבוע.

      שים לב שאתר Club1Hotels הוא אתר הזמנות סגור וההרשמה אליו עולה כסף. 29$ לחודש או 149$ לשנה למנוי רגיל. כשהוא הושק הצעתי כאן באתר הרשמה לשנה אחת בחינם (בחסות האתר) וכמה מאות קוראים נרשמו. לכן אני ממשיך להתייחס לאתר מדי פעם בפוסטים.

      הגב

השאר תגובה