עם רויאל ג׳ורדניאן לבנגקוק החל מ-648$

החברה הירדנית במבצע לכרטיסי הלוך/חזור מת״א לבנגקוק ליציאות בין ה-20 לאוגוסט וה-10 לספטמבר. כלומר, לספונטנים יחסית – אבל המחיר נמוך במיוחד. הטיסות בין עמאן לבנגקוק הן במטוסי דרימליינר מתקדמים שמציעים חוויית טיסה נוחה משמעותית מהמטוסים שאלעל מפעילה בקו לבנגקוק.

25% הנחה במגוון רחב של מלונות קבוצת אינטרקונטיננטל

להזמנה עד ה-14 לאוגוסט ולשהיות עד ה-31 למרץ 2018. במסגרת המבצע התעריף הבלעדי לחברי מועדון, Your Rate, יבטיח הנחה של 25% במלונות הקבוצה באזורי אסיה, אפריקה, המזרח התיכון והפסיפיק. באופן שיגרתי התעריף הזה מציע הנחה שבין 5% ל-10% בדר״כ. התעריף המוזל במסגרת המבצע, כפי שניתן לצפות, אינו גמיש.

כמעט 100,000 נוסעים בינ״ל עברו בנתב״ג ביום אחד

הנתון נרשם אתמול, ב-10 לאוגוסט, כשבנתב״ג נשאר השיא של נוסעים שעברו בביקורת הגבולות (כשהתורים לבטח היו ארוכים מתמיד, וזו נקודת חולשה של השדה). זו הזדמנות להזכיר שכיום פועל מסלול נוסע מלא בטרמינל 1 בנתב״ג ולכן המספר לעיל הוא סכום הנוסעים שעברו בשני הטרמינל, 3 ו-1, ביחד. בחודש שעבר כולו עברו בנתב״ג קרוב ל-2.2 מיליון נוסעים בטיסות בינ״ל.

סטטוס סילבר של מאריוט בחינם לעובדי חברות בינ״ל גדולות

זו הצעה מתמשכת המוגבלת לעובדים של מספר חברות בינ״ל גדולות שאיתן יש למאריוט הסכם עסקי. הקישור לעיל הוא לעובדי חברת IBM אבל קישורים דומים קיימים גם לעובדי חברות אחרות כמו מייקרוסופט, סימנס, אקסנצ׳ר, אורקל ועוד. כדי לבדוק אם גם החברה בה אתם עובדים נהנים מהצעה פשוט שנו את סיומת הקישור כדי שתכלול את שם החברה. כדאי לזכור שישנה השוואת סטטוס אוטומטית בין המועדונים של מאריוט וסטארוורד כך שסטטוס סילבר של מאריוט הוא למעשה גם סטטוס סילבר של סטארווד.

עד 70% הנחה על כרטיסי בונוס של בנגקוק איירוויס

גרסה אטרקטיבית במיוחד של המבצע השיגרתי של מועדון FlyerBonus במסגרתו מוצעת הנחה על מגוון כרטיסי בונוס. הפעם ההנחה מגיעה עד 70% – נדיב מאוד. להזמנות בין ה-21 לאוגוסט וה-10 לספטמבר, לטיסות בין ה-13 לספטמבר וה-31 לדצמבר. בהזדמנות זו גם אציין שהמועדון מחיל שינויים משמעותיים בתנאים – לרבות באופי הצבירה והמימוש של הנקודות וטבלאות המימוש – שייכנסו לתוקף ב-1 לנובמבר. בנגקוק איירוויס היא חברה מצוינת, ׳חברת בוטיק׳ כהגדרתה, שצומחת בקצב מהיר ופועלת בטיסות פנימיות בתאילנד ובטיסות אזורית בדרום-מזרח אסיה.

חברת הלואוקוסט וויזאייר השיקה אפליקציה חדשה

בין השאר ניתן להציג כרטיסי עלייה למטוס באפליקציה עצמה וזה יכול להיות יתרון גדול לאור העובדה שהחברה גובה עמלה על הדפסת כרטיסי עלייה למטוס בשדה התעופה. כלומר, במקום לטרוח עם הדפסות לפני הנסיעה בבית או בבית מלון בחו״ל אולי ניתן יהיה להשתמש בנוחות באפליקציה – והנה סיבה אחת להוריד אותה. כמו כן ניתן לערוך שינויים בהזדמנות באמצעות האפליקציה, לשנות מושבים, להוסיף כבודה וכיוצ״ב.

בונוס של 2,000 נקודות מטיסה אחת של פינאייר

מועדון FinnairPlus בשיתוף קבוצת אקור (משום מה) מציע בונוס נקודות לכל חבר מועדון שיזמין טיסה של פינאייר במהלך חודש אוגוסט ויטוס אותה בחודשים ספטמבר, אוקטובר ונובמבר. הטיסה חייבת להיות גם משווקת ע״י פינאייר (קוד) וגם מופעלת ע״י פינאייר – אבל לא נראה שיש דרישה שהכרטיס עצמו יהיה מהסטוק של פינאייר. עושה רושם שכל מחלקות הכרטוס תקפות לטובת המבצע – לרבות מחלקות כרטוס מוזלות במחלקת התיירים כמו R ו-Z. נדרשת הרשמה מוקדמת למבצע – עד סוף אוגוסט, אז הירשמו כבר עכשיו.

לילה חינם במלונות קבוצת ווינדהאם לאחר שתי שהיות

מבצע נדיב למדי של מועדון Wyndham Rewards (שאולי לא שמעתם עליו מעולם…). במסגרת המבצע חברי מועדון יכולים לצבור 7,500 נקודות בונוס משהייה בכל מלון של הקבוצה עד ה-31 לאוקטובר ותשלום באמצעות מאסטרפאס שהוא שירות תשלומים של חברת מאסטארכארד העולמית (וזמין גם לבעלי כרטיסי אשראי ישראלים). ניתן להנות מהבונוס פעמיים בלבד. 15,000 נקודות מקנות לילה-חינם לכל מלון של קבוצת ווינדהאם בעולם משום שבמועדון של הקבוצה אין קטגוריות למלונות. ככה פשוט, אם יש במלון כלשהו חדר מקטגוריית הבסיס זמין לרכישה בכסף – הוא שלכם תמורת 15,000 נקודות. אנא קיראו את התנאים המלאים של ההצעה לפני ההזמנה.

השאר תגובה