עד מחר: 50% הנחה על טיסות וואו-אייר לכל היעדים

מבצע לכבוד כריסמס לטיסות בחברת הלואוקוסט האיסלנדית המצליחה. החברה טסה לת״א וכמו כן למספר רב של יעדים בארה״ב וקנדה (כמו גם באירופה). ההנחה תקפה רק לכרטיסי הלוך/חזור ולטיסות עד ה-15 למאי.

בונוס של עד 1,000 מיילים של לופטהנזה להזמנת מלון מקבוצת IHG

מבצע הצטרפות למועדון IHG Rewards (קבוצת המלונות אינטרקונטיננטל) במסגרתה מוצע בונוס של 1,000 מיילים של מועדון Miles&More (לופטהנזה) למי שייפתח חשבון חדש עד ה-31 לדצמבר וישלים שהייה ראשונה במסגרת 90 ימים מההצטרפות. מי שכבר מחזיק בחשבון במועדון IHG Rewards יכול להירשם למבצע כחבר מועדון קיים ולהנות מבונוס של 500 מיילים ׳בלבד׳ אם ישלים שהייה אחת עד ה-31 למרץ. לא ברור לגמרי כיצד יתקבל הבונוס כי בתהליך הרישום למבצע אין צורך להזין מספר חבר במועדון של לופטהנזה. מבצע דומה, בשיתוף מועדון Executive Club (בריטיש), פרסמתי בשבוע שעבר.

שבע חברות תעופה נושאות-דגל הפסיקו לטוס לאיסטנבול

המצב הפוליטי בטורקיה והעמדות הקיצוניות של הרודן ארדואן הביאו לירידה חדה במספר הנוסעים לטורקיה. המשטר הטורקי לא מודה בכישלונות, אלא רק מהלל את הצלחתה של טורקיש, אך ידוע שערי נופש טורקיות נמצאות בשפל חסר תקדים. טורקיש, כמובן, מרוויחה בעיקר על נוסעים במעבר ולא על נוסעים שנשארים בטורקיה. ובכן, בשנתיים האחרונות שבע חברות תעופה מובילות הפסיקו לגמרי את טיסותיהן לאיסטנבול: אייר פראנס, איבריה, סוויס, אליטליה, אוסטריאן, אייר קנדה ודלתא.

ניסו לסחוט פיצויים מחברת הנסיעות ונדרשו לפצות אותה

שני זוגות תבעו סכום של 20,000 ש״ח מחברת הדקה ה-90 לאחר שבמהלך חופשתם המשותפת באמסטרדם הם שהו במלון בו נערכו שיפוצים. לטענתם היקף השיפוצים היה כה משמעותי שחופשתם נהרסה כליל. החופשה, אגב, עלתה להם פחות מ-10,000 ש״ח לשני הזוגות יחד כולל טיסות. זאת ועוד, השיפוצים במלון היו ידועים מראש והאורחים שילמו בשל כך מחיר מוזל (ואף הוצע להם להחליף מלון) ולאחר שחזרו והתלוננו הוצע להם פיצוי כספי בגובה מחצית עלות ההזמנה (שאותו הם סירבו לקבל). בית המשפט קבע שמדובר בתביעה בחוסר תום-לב, שתוכננה עוד בטרם היציאה מהארץ והפיצוי הכספי המבוקש כלל אינו מידתי. התובעים גם לא טרחו לפנות לחברת הנסיעות בזמן אמת בתקווה שיימצא עבורם פתרון טוב יותר להמשך החופשה – מה שמעיד על רצונם לסחוט פיצוי על עוגמת נפש קלה בלבד (שעליה ידעו מראש וזכו להנחה בגינה). השופט פסק כי התובעים יפצו את חברת הנסיעות ב-1,500 ש״ח.

הירשמו למבצעים החדשים של הילטון, מאריוט וסטארווד

סוף השנה מתקרב וכל מועדוני המלונות הגדולים מפרסמים את המבצעים התקופתיים החדשים שלהם לשליש הראשון של השנה הבאה. לצערנו לא מדובר במבצעים אטרקטיביים מדי אבל עדיין כדאי להירשם.

רשות שדות התעופה מתנגדת למיזוג בין ישראייר וסנדור

רש״ת טוענת שלאחר המיזוג, שהלכה למעשה יהפוך את ישראייר לחלק מקבוצת אלעל, תפסיק ישראייר את הטיסות בקו ת״א-אילת ותשאיר את ארקיע כמונופול בשוק המקומי מה שיוביל לעליית מחירים. כביכול רש״ת פועלת לטובת הנוסעים. אבל מי שמכיר את רש״ת יודע שאין לה דבר וחצי דבר עם טובת הנוסעים והיא מתעניינת אך ורק בכיס שלה ובהטבות שהעובדים שלה מסוגלים לסחוט בניצוחו של יו״ר וועד העובדים פנסח עידן. הסיבה האמיתית שרש״ת מתנגדת למיזוג הוא שלחברה המאוחדת החדשה, בבעלותה של אלעל, יהיה נתח שוק של מעל 30% בנתב״ג מה שיבטיח לה הנחה מוגדלת בתשלום עמלות, בגובה 20%, לעומת ההנחה הנוכחית בגובה 15%. כלומר, רש״ת תפסיד כסף.

החל מעונת הקיץ תציב לופטהנזה חמישה מטוסי A380 במינכן

חדשות טובות לנוסעי לופטהנזה ולנוסעי ברית סטאר בכלל. נושאת-דגל הגרמנית מחזיקה בצי של 14 מטוסי בואינג A380 והחל מסוף עונת החורף הנוכחית, ב-25 למרץ, היא תעביר 5 מהם בשדה התעופה של מינכן (MUC). כיום כל המטוסים מדגם זה מוצבים בשדה התעופה של פרנקפורט (FRA) שהוא בסיסה הראשי של החברה. בעונת הקיץ ישרתו המטוסים הענקיים בקוים ללוס-אנג׳לס, הונג-קונג ובייג׳ינג. בעונת החורף הבאה ישרתו המטוסים בקוים למיאמי, שנגחאי וסן-פרנסיסקו.

ארבעה מלונות יוקרה חדשים ייפתחו בת״א בקרוב

שוק המלונות בת״א הוא חידה אמיתית. המחירים גבוהים מאוד ביחס לשווקים מובילים, דרישת התיירים היא דווקא למלונות עממיים במחירים הוגנים ובכל זאת נפתחים בעיר עוד מלונות יוקרה ומלונות בוטיק מובחרים. ארבעת המלונות המדוברים שייפתחו בקרוב בעיר הם: סטאי (יפו), W (יפו), דריסקו (גבול ת״א-יפו) וקמפינסקי (רחוב הירקון). כל ארבעת המלונות אמורים להיפתח בשנה הקרובה כשמלון סטאי מתוכנן להיפתח בחודש הבא.

מועדון התעופה Miles+Bonus (איג׳יאן) מאפשר העברת מיילים

אפשרות חדשה ומצוינת במועדון הפופולרי. כעת יכולים חברי המועדון להעביר מיילים תמורת עמלת פעולה של 15 אירו בלבד – ללא תלות במספר המיילים המועברים, בכפולות של 1,000 – כשכל חבר מועדון יכול להעביר או לקבל עד 50,000 מיילים במסגרת של 12 חודשים רצופים. המועדון גם מציע ׳תוכנית משפחתית׳ במסגרתה יכולים חברי משפחה אחת לצבור מיילים לחשבון משותף אבל האפשרות החדשה תקפה גם למי שאינם בני משפחה ולהעברות נקודתיות.

תגובה אחת

  1. יניב קליין

    מישהו נסע עם WOW לארה"ב, המחירים מאד מפתים, אבל אני חושש מהמשמעות של LOW COST לכאלו טיסות ארוכות, כמובן שלאחר כל התוספות של מזוודות מקום, ארוחות וכו' זה כבר הרבה פחות משתלם.
    השאלה אם הטיסות עצמן סבירות?

    הגב

השאר תגובה