נודה על האמת: הדברים עדיין לא מושלמים באתר ובאפליקציה. העיצוב עדיין מעט משעמם והנתונים במערכת עדיין לא מעודכנים. אבל אלו לא הדברים החשובים באמת באתר הזמנות. שירות מצוין עדיין קיים והמחירים עדיין נמוכים מאוד באופן כללי.

בימים האחרונים הושק האתר החדש ואיתו הגיעו שינויים חיוביים רבים. אלו נוספו ליתרונות נוספים של האתר כמו תוכנית ה-BRG שלו (עליה אכתוב פוסט נפרד בימים הקרובים לאור ניסיון חיובי שהיה לי איתה לאחרנה).

מתוך המייל השיווקי שנשלח האתר:

C1H Update

חיפוש נוח ומהיר

באתר הישן החיפוש היה מסורבל ואיטי להחריד ברוב הניסיונות. זמן הטעינה של תוצאות החיפוש יכל לארוך מספר דקות לפעמים ולהעמיס בצורה בולטת על המחשב (דבר שכמעט ולא קורה באתרי אינטרנט בכלל כיום). זאת ועוד, הייתה תופעה ידועה שגרמה למלון אחד להופיע מספר פעמיפ בתוצאות החיפוש עם מחירים שונים וזאת משום שלאתר C1H יש אוסף של ספקים שונים בכל יעד.

החיפוש באתר החדש הוא מהיר מאוד ואין כפילות כלשהי בתוצאות החיפוש. בשעה טובה נוח לחפש ונוח לעדיין בתוצאות.

בנוסף, וזה מאוד שולי: תיבת החיפוש עדיין מבקשת להזין מדינת מגורים ומדינת לאום אך כעת המערכת מזהה אוטומטית את המדינה שבה נמצא הגולש ולא מזינה כברירת מחדל את ארה״ב.

מערכת החיפוש החדשה כוללת אפשרויות סינון נוספות, שימוש במפה ומידע נוסף על המלונות.

C1H Search

אפליקציה חדשה

היא לא מעוצבת במיוחד, שוקלת די הרבה (כ-90 מ״ב) ולא מציעה יתרונות מיוחדים לעומת האתר אבל אם תרצו תוכלו להוריד את האפליקציה החדשה של Club1Hotels שקיימת גם למכשירי אפל וגם למכשירי אנדרואיד.

למכשירי אפללחצו כאן.

למכשירי אנדרואידלחצו כאן.

אם אתם גולשים לאתר C1H באופן שיגרתי ממכשיר נייד אז בהחלט שכדאי לכם להוריד את האפליקציה אבל באופן כללי היא לא אטרטקיבית במיוחד. נקווה שתשתפר בקרוב.

המבצע החדש: 10% הנחה

לכבוד המעבר למערכת ההזמנות החדשה האתר מציע הנחה גורפת של 10% על כל ההזמנות שיבוצעו עד השעה 22:59 ביום שלישי ה-3 לאפריל (שעון ישראל). לשהיות עד ה-31 למרץ 2019.

כדי להנות מההנחה פשוט הזינו את הקוד ״CELEBARATE״ במסך התשלום (תחת ״Coupons״). ההנחה היא מהמחיר הסופי של ההזמנה כולל המסים.

C1H Coupons

לסיכום

אני ממשיך להיות מרוצה מאתר ההזמנות הזה וממשיך למצוא בו מחירים נמוכים. בימים האחרונים גם הזדמן לי להתנסות בתוכנית ה-BRG הנהדרת שלו שעליה אכתוב פוסט בקרוב.

נראה שלצד שירות לקוחות מצוין האתר ממשיך להשתפר לאורך החודשים האחרונים ולהציע נוחות רבה יותר למשתמשים.

אם טרם נרשמתם לאתרקראו את הפוסט הזה.

אני מזכיר לכם שבקרוב אציע מבצע לקוראיי הבלוג במסגרתו תוכלו לרכוש תוויקנייה בהנחה של 12.5%.

2 תגובות

  1. Ron

    צריך לאמר שהאתר עדין בבחינת beta site וישנן לא מעט תקלות. בימים האחרונים אני מתכתב איתם לגבי בעיות שעדין ישנן באתר ולא תוקנו כמו שצריך

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      אני מסכים. לכן גם ההערה הראשונה שלי בפוסט הייתה ׳שלילית׳ כדי להבהיר שגם בעיניי הכל עדיין רחוק מלהיות מושלם.

      אבל הם מתקדמים לאט לאט ופותרים את הבעיות. וכמובן שעדיף סוכן מצוין עם אתר דפוק מאשר סוכן דפוק עם אתר מצוין.

      הגב

השאר תגובה