יונייטד תשיק בשנה הבאה טיסות נון-סטופ מוושינגטון לת״א

הקו החדש מתוכנן להתחיל לפעול ב-24 למאי 2019 ולכאורה הוא חלק מחגיגות שני עשורים של פעילות החברה בישראל. יונייטד מפעילה כיום שני קוים לת״א, מניוארק (EWR) ומסן-פרנסיסקו (SFO), ושניהם נחשבים לקוים רווחיים במיוחד עבור החברה. בקו החדש יהיו שלוש טיסות שבועיות ככל הנראה במטוסי בואינג 777-200. לאחר השקתו, אם יתקבלו עד אז כל האישורים ולא יהיו שינויים ללו״ז הקיים, יונייטד תפעיל 24 טיסות שבועיות לת״א בשלושה קוים.

שותפות חדשה ומעניינת במיוחד בין קבוצת הייאט לקבוצת SLH

קבוצת הייאט מנהלת כיום מעל ל-700 מלונות ברחבי העולם ומפעילה את מועדון הלקוחות World of Hyatt שנחשב לאחד המובילים בענף. קבוצת SLH, ר״ת של Small Luxury Hotels, היא למעשה אוסף של מעל ל-500 מלונות יוקרה עצמאיים ברחבי העולם שרבים מהם נחשבים לשם-דבר באזורם ולקבוצה מועדון לקוחות בשם Invited. שיתוף הפעולה החדש בין הקבוצות ייאפשר לחברי המועדון של הייאט לצבור נקודות משהיות במלונות SLH וכמו כן להשתמש בנקודות כדי להזמין לילות במלונות אלו. לא ברור עדיין אם ואיך שיתוף הפעולה ישפיע על מועדון הלקוחות של קבוצת SLH.

החל מ-89$ לכרטיס הלוך/חזור מת״א למגוון יעדים בפולין

מבצע חדש של חברת התעופה הפולנית לוט, השותפה בברית סטאר ובמועדון התעופה Miles&More, במסגרתו מוצעות טיסות ישירות של החברה במחירים נמוכים במיוחד לעונת החורף הקרובה. ניתן לטוס למספר ערים בפולין במחיר של 89$ סה״כ (לא כולל מזוודה) ולמספר יעדים אחרים במחירים גבוהים יותר. ניתן לצבור נקודות ומיילים מטיסות אלו – לרוב ביחס של 25% ממרחק הטיסה בלבד. לרכישה עד ה-14 לאוגוסט, לטיסות בין ה-1 לנובמבר וה-31 למרץ.

סמארטאייר מציעה 100$ לשימוש בדיוטיפרי בהזמנת כרטיס טיסה

מבצע חצי-מעניין עם המון כוכביות אז אנא קיראו היטב את תנאי המבצע המופיעים בתקנון כדי להבין אם אתם זכאים. בתמצית: להזמנות עד ה-7 לאוגוסט (למרות שבתקנון כתוב עד ה-10 לאוגוסט), ברכישת טיסה לשלושה נוסעים לפחות ביחד באותה הזמנה, ליציאות מנתב״ג עד ה-30 לספטמבר וההטבה מובטחת רק ל-100 הלקוחות הראשונים. בהצלחה.

כפל מיילים של מועדון Miles&More בנסיעות של בלאקליין החודש

במקום הצבירה הרגילה של 2 מיילים לכל דולר/אירו/פאונד (בהתאם ליעד, אין המרה) נסיעות שיוזמנו במהלך חודש אוגוסט (ויושלמו במהלך שנת 2018) ייזכו לצבירה כפולה של 4 מיילים לכל דולר/אירו/פאונד. אם ניתן למיילים שווי ריאלי של 1.5 סנט/מייל (הערכה גסה) הרי שמדובר בהחזר של בערך 6% על ההוצאה. ראוי לציין ששימוש בקופון כלשהו בהזמנת הנסיעה מונע צבירת מיילים.

מחירים מצויינים לטיסות סוויס במחלקת העסקים

ראינו כבר מבצעים טובים יותר בחודשים האחרונים אבל המבצע הנוכחי בכל זאת ראוי לציון. בין השאר מוצעים כרטיסי הלוך/חזור לניו-יורק במחיר של קצת פחות מ-2500$. סוויס שולחת לישראל מטוסים רחבי-גוף (ברוב המוחלט של הטיסות) שכוללים מחלקת עסקים טובה מאוד וזה יתרון גדול של סוויס מול חברות רבות שפועלות בנתב״ג. ניתן לצבור קרדיט מטיסות אלו בכל מועדון תעופה בברית סטאר.

3 תגובות

  1. חן

    מדור חדשות ומבצעים לא מתעדכן, התאריך האחרון שאני רואה הוא מה – 6 ליולי.

    הגב
  2. דרור

    מבצע מתחדש של גרופון ספרד לרכישת אוויוס בהנחה.
    כרגע אין במלאי, אבל הם מחדשים את הקופונים כל כמה ימים (לפחות ככה היה עד עכשיו).
    אפשר לבצע רכישה אחת לחשבון באיבריה.
    https://www.groupon.es/deals/avios-12

    הגב

השאר תגובה