מהדורה חדשה למבצע PointBreaks של מועדון IHG Rewards

להזמנות ושהיות עד ה-30 לנובמבר. במסגרת המבצע מוזלים לילות-בונוס בכמה עשרות ממלונות הקבוצה בעולם ל-5,000 עד 15,000 נקודות ללילה בלבד. במהדורה החדשה, באופן חריג לשנים האחרונות, נכללים גם 11 מלונות של רשת אינטרקונטיננטל – הרשת הבכירה של הקבוצה – ובין השאר המלונות של הרשת בקייב, בוקרשט וליובליאנה (מלון חדש, בתמונת הפוסט). שווה!

אייר-אינדיה שוקלת לפתוח קו טיסות ממומבאי לת״א

זאת בנוסף לקו החדש-יחסית של החברה מדלהי לת״א שהחל לפעול לפני פחות מחצי שנה וככל הנראה נהנה מהצלחה רבה. בנוסף, גורם במשרד התיירות טוען שהחברה ההודית מתכננת להעלות את תדירות הטיסות בקו הנוכחי שלה מדלהי לת״א לחמש טיסות שבועיות (לעומת שלוש טיסות שבועיות כיום). נכון להיום אייר-אינדיה מתחרה עם אלעל בלבד על השוק ישראל-הודו אבל שתי החברות מפעילות קוים שונים.

נפתח טרקלין הסנטוריון החדש של אמקס ב-DFW

בשורה קטנה למחזיקי כרטיסי הפלטינום והסנטוריון של אמקס שמבקרים בארה״ב בתכיפות. עד לאחרונה פעל בשדה המצוין של דאלאס טרקלין סנטוריון וותיק ופופולרי שנסגר בינתיים, וכעת נפתח אחד חדש ומעוצב במקומו. הטרקלין, כמיטב המסורת של טרקליני סנטוריון, נראה מצוין.

טריפאדוויזור ממשיך להוכיח את עצמו כרמאות ענקית

האתר, שכביכול מתיימר להיות ה-מקור באינטרנט לביקורות גולשים ודירוגי מלונות, מוכיח פעם אחר פעם שהמודל העסקי שלו מבוסס על ביקורות מפוברקות, דירוגים מוטים ומוטעים, מכירת פרסומות סמויות והונאת גולשים. ע״פ מחקרים שונים, שמפורסמים מעת לעת ע״י מגוון רחב של גופים, עולה שעשרות אחוזים מסך הביקורות באתר טריפאדוויזור אינן מהימנות בלשון המעטה ושיקריות לחלוטין במקרים מסוימים. אני ממליץ בחום שלא לראות באתר הזה כמקור למידע אמין וזאת עם כל הכבוד לקהילה שלמה של גולשים קבועים באתר שכן עושים כמיטב יכולתם כדי לכתוב ביקורות מקיפות וכנות על יעדים, נותני שירותים ומלונות.

טורקיש מתכננת להפעיל טיסות נון-סטופ מאיסטנבול לסידני

החברה הטורקית, שנמצאת בשליטתו הישירה של ארדואן, הודיעה שוב על כוונתה להפעיל החל מהקיץ הקרוב טיסות נון-סטופ לסידני. כיום אין לטורקיש מטוסים שמסוגלים לשרת בקו הזה, עם מרחק טיסה גדול כ״כ, אך בקרוב צפויה החברה להכניס לצי שלה מטוסים חדישים מסדרת הדרימליינר של בואינג שיהיו מסוגלים, תחת מגבלות מסוימים וקונפיגרציה מתאימה, להפעיל את הקו. נחיה ונראה.

לילה שלישי חינם במלונות רשת אינטרקונטיננטל באסיה

מספר תנאים מצטברים: (1) להזמנות עד ה-17 לאוקטובר ולשהיות מה-1 לנובמבר ועד ה-31 למרץ. (2) בהזמנת שלושה לילות ומעלה – ואז הלילה השלישי יהיה בחינם. (3) בהזמנת חדרי קלאב, סוויטות או וילות בלבד. (4) המבצע חל ב-14 מלונות של הרשת במלזיה, אינדונזיה, סינגפור, ויטנאם ותאילנד.

פורסם דו״ח על שדות התעופה המקושרים ביותר בעולם

הדו״ח החדש, של חברת הדירוג המובילה OAG, סוקר את הקישוריות של שדות תעופה בעולם וקובע ששדה התעופה המקושר ביותר בעולם לשנת 2018 הוא לונדון הית׳רו (LHR). הנה נתון מרתק: ביום העמוס ביותר, במהלך שש שעות בלבד, היו יותר מ-65,000 קונקשיינים אפשריים בהית׳רו בין טיסות של חברות שונות. שלושת המקומות הבאים בדירוג: שיקגו אוה׳רה (ORD), פרנקפורט (FRA) ואמסטרדם סכיפהול (AMS). שדה התעופה המקושר ביותר באסיה הוא צ׳אנגי בסינגפור (SIN) שנבחר כבר שש שנים ברציפות כשדה התעופה הטוב בעולם ע״י סקייטרקס.

כפל אוויוס במועדון של בריטיש עד סוף השנה

הירשמו למבצע החדש שתקף להזמנות שיבוצעו לאחר ההרשמה ולטיסות שיושלמו עד ה-31 לדצמבר. הקדשתי פוסט למבצע הזה.

תגובה אחת

  1. Ron

    לגבי Tripadvisor – הטענה הזו קיימת כמעט עבור כל אתר בו הגולשים כותבים ביקורות (למשל אמזון). לפחות מהנסיון שלי, 50-60 ימים בשנה במלונות- אני סומך על האתר הזה, ולא מזמין מלונות שהם פחות מארבעה כוכבים בביקורת של Tripadvisor. בכל הפעמים שנאלצתי להזמין מלון שהוא פחות מארבעה כוכבים (בגלל סיבה עסקית או מחיר), הביקורת תמיד היתה נכונה. כמו כן, זה כלי מאוד יעיל לגבי האפשרות לדעת האם אקבל שדרוג לקומה עם טרקלין או לסויטה, מחיר החניה ועוד. אני לא יודע על דרך אחרת ללמוד על אפשרויות אלה ללא Tripadvisor

    הגב

השאר תגובה