מיקום

המלון נמצא ברובע השמיני של פריס שנחשב לאחד היפים, החשובים והמתויירים ביותר בעיר. ברובע זה נמצאים אתרי תיירות מוכרים כמו שאנז אליזה, שער הניצחון, כיכר הקונקורד, כנסיית מדלן, גרנד פאלה וארמון האליזה (משכנו הרשמי של נשיא צרפת). כל האתרים האלו נמצאים במרחק הליכה קצר מהמלון. הרובע הוא אחד הרובעים הכי לא-צפופים בפריס כשתושביו מהווים פחות מ-2% מכלל אוכלוסיית העיר.

האזור בו נמצא המלון, בתוך הרובע, ידוע בכינוי ׳משולש הזהב של פריס׳. האזור תחום בין שדרת האליזה, שדרת ג׳ורג׳ החמישי ושדרת מונטן. זה אולי האזור היקר ביותר, היוקרתי ביותר והאופנתי ביותר בבירת צרפת. כל בית-אופנה שמכבד את עצמו מחזיק חנות באזור זה – ובפרט בשדרת האליזה. באזור זה ובסביבתו הקרובה נמצאים רבים ממלונות היוקרה המוכרים ביותר של פריס כמו פור-סיזנס, פנינסולה, פלאזה אתנה, אינטרקונטיננטל מרסו, שנגרי-לה ועוד. וכן, גם מלון גראנד פאוורס.

רקע

מלון גראנד פאוורס נפתח בשנת 1920 ובשנה הבאה יחגוג מאה שנים להיווסדו. כלומר, מדובר באחד ממלונות היוקרה הוותיקים בפריס. לפני מספר חודשים נפתח המלון מחדש לאחר שיפוץ מקיף שהחזיר עטרה ליושנה. המלון נראה חדש לחלוטין, ובו-בזמן עמוס שיק ואופי.

זהו מלון בוטיק הכולל סה״כ 50 חדרים וסוויטות. לפי הפירוט הבא:

  • 18 חדרים מקטגוריית סופיריור (Superior Rooms) בשטח 24-20 מ״ר.
  • 8 חדרים מקטגוריית דלוקס (Deluxe Rooms) בשטח 30-26 מ״ר.
  • 11 חדרים מקטגוריית אקזקיוטיב (Deluxe Executive Rooms) בשטח 30-26 מ״ר.
  • 6 סוויטות ג׳וניור (Junior Suites) בשטח 48-33 מ״ר.
  • 6 סוויטות פרסטיג׳ (Junior Prestige Suites) בשטח 48-33 מ״ר.
  • 1 סוויטה גדולה (L’Elegante Suite) בשטח כ-60 מ״ר בקומה העליונה של המלון.

אין חדרים קטנים מדי במלון הזה בניגוד לרוב המלונות בעיר שעדיין מציעים חדרים בשטח של פחות מ-20 מ״ר.

המלון מציע גם מסעדת שף קטנה (Cafe 52), מכון כושר מאובזר היטב, מרכז ספא יוקרתי ועוד. סה״כ מה שהייתם מצפים למצוא במלון בוטיק. מנהל המלון, Matthieu Teyssier D’Orfeuil, עבד בעבר גם במלונות הפריסאים פארק-הייאט וואנדום ופלאזה אתנה.

לאתר המלון לחצו כאן.

הזמנה

המלון הוא חלק מהפורטפוליו של SLH. חברי מועדון Invited המחזיקים בשובר ללילה-חינם יכולים להשתמש בו כדי להתארח במלון. בנוסף, בזכות השת״פ בין SLH לקבוצת הייאט יכולים חברי מועדון World of Hyatt להשתמש בנקודות שלהם כדי לרכוש לילות במלון (25,000 נקודות ללילה). זאת לעומת התעריפים הרגילים במלון שהם בדר״כ מעל 500 אירו ללילה.

אני הייתי זקוק ללילה אחד בלבד בפריס ולכן העדפתי להשתמש בשובר ללילה-חינם שהיה בחשבוני. הזמנות כאלו, באמצעות שובר, טעונות אישור המלון ואינן אוטומטיות. לשמחתי המלון אישר את בקשתי. כתבתי על כך פוסט.

צ׳ק-אין

הגעתי למלון בשעת צהריים. בדלפק הקבלה הקטן חיכו מספר פקידים שהיו כולם מנומסים במיוחד. תור לא היה והליך הצ׳ק-אין התקדם בזריזות. קיבלתי שדרוג לחדר דלוקס בקומה החמישית. נאמר לי שאני זכאי לארוחת בוקר – אבל לא הבנתי אם זה בגלל הסטטוס שלי במועדון של SLH (שארוחת בוקר בחינם היא אחת מהטבותיו) או שזה בגלל השימוש בשובר (כלומר, שתעריף המימוש כולל ארוחת בוקר). אני מניח שהאפשרות הראשונה היא הנכונה.

אחת מפקידות הקבלה ביקשה ללוות אותי לחדר. בדרך היא נתנה לי הסבר קצר על מתקני המלון ועל ארוחת הבוקר. היחס האישי הזה בהחלט נותן ערך מוסף וזו נקודה חיובית לזכותם של מלונות בוטיק יוקרתיים שמאמצעים נוהל כזה.

גם בהמשך השהייה השירות במלון הוכיח את עצמו מעל ומעבר. בלי יוצא מן הכלל כל עובד שפגשתי היה אדיב, מקצועי וחייכן. לא דבר טריוויאלי בצרפת.

החדר: Deluxe Room

מהרגע הראשון התרשמתי לטובה מהחדר. הוא היה מרווח, מעוצב להפליא והרגיש נקי מאוד. הייתה גם מרפסת הפונה לצומת הרחובות שליד המלון ובה שולחן קטן וזוג כסאות.

הארון היה במבואה, בכניסה לחדר, והיו בו כל הפריטים הרגילים כמו מיני-בר, מכונת קפה, מטרייה, כספת וכו׳. העיצוב כולו מבוסס על שילוב של קלאסי ומודרני, ישן וחדש, אז אומנם הריהוט נראה כאילו הוא נבנה בהשראת המאה הקודמת אפשר עדיין למצוא בחדר את כל המאפיינים של חדר מלון במאה ה-21 כמו שקעי USD, טלפון אלחוטי, חיבור אינטרנט אלחוטי מהיר וטלויזיה חכמה.

חדר המקלחת היה מרווח גם כן ונעים מאוד.

כשעה אחרי הצ׳ק-אין קיבלתי ׳מתנת הגעה׳ שכללה בקבוק יין אדום וצלחת מקרונים. יותר קלאסי מזה אין. מיותר לציין שלא מדובר בבקבוק יין שעולה 5-4 אירו במכולת השכונתית.

ארוחת הבוקר

לא אהבתי כ״כ את העיצוב של המסעדה במלון. השולחנות קטנים למדי וקרובים מדי אחד לשני, והחלל כולו מרגיש צפוף. כאילו שאפשר לשמוע כל שיחה שמתקיימת בכל שולחן במסעדה אם באמת מנסים (או שאולי רק ככה זה הרגיש… כי בפועל לא שמעתי על מה אורחים אחרים דיברנו ביניהם).

בארוחת הבוקר יש בופה ובנוסף תפריט א-לה-קארט עם מגוון מצומצם של מנות. לא היה ברור לי מה כלול בתעריף שלי, אבל אחד מאנשי הצוות אמר ש׳הכל כלול׳ ושאני יכול גם להנות מהבופה וגם להזמין מנה מהתפריט. אז עשיתי בדיוק את זה. הבופה לא היה עשיר כ״כ מבחינת כמות אבל לפחות ברמה גבוהה מבחינת האיכות. כמובן שהייתה פינה מרשימה של מאפי בוקר בדגש על המאפים הצרפתים הקלאסיים. המנה שהזמנתי מהתפריט, אגס בנדיקט, הייתה טובה אבל לא מצוינת (ומניסיוני נדירות הן המסעדות שמסוגלות לעשות את המנה הזאת כמו שצריך, משום מה…).

השירות של הצוות, שוב, היה פנטסטי. הציעו לי עיתון, הכינו לי קפה נהדר, דאגו שתמיד תהיה כוס מים מלאה על השולחן וכו׳. לאחר שסיימתי לאכול ניגשה אלי מנהלת הקבלה של המלון כדי לשאול לשלומי ולשאול אם אני מרוצה מהשהות במלון. היא סיפרה שעברה ממלון אחר של SLH, אז כנראה שמבחינתה יש עדיפות לאורחים שמגיעים דרך SLH ובפרט כאלו שיש להם סטטוס במועדון של SLH. או לפחות זאת ההשערה שלי כי לא ראיתי אותה משוחחת עם אורחים אחרים.

לסיכום

גראנד פאוורס הוא מלון פריסאי נהדר, עם מיקום נוח מאוד לתייר הממוצע, שמתאים לבעלי תקציב בריא בלבד. גם בשימוש בנקודות מדובר במלון יקר למדי (25,000 נקודות של הייאט שוות לכל הפחות 400$).

נהנתי מאוד משהייה הקצרה שלי במלון ואני מקווה שתהיה לי הזדמנות לחזור לביקור נוסף.

4 תגובות

  1. דודי

    מקסים.כיף לקרוא.אתה מכניס כ"כ הרבה פרטים שזה ממש מרגיש כאילו אני הייתי שם

    הגב
  2. הונג קונגי

    ביקרות מעולה, בדיוק על סוג המלונות שאין עלייהם מספיק ביקורות ( או אולי אפילו אין בכלל). תענוג היה לקרוא.

    הגב
  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ליאור היקר
    התגעגענו לפוסטים האלה. גם לזה וגם לפוסט הקודם על תכנון הטיול עם סקיי טים. לפוסטים שבהם אתה מספר על החוויות האישיות שלך, מסביר כיצד אתה משתמש ביכולות הגיימיפיקציה כדי למצוא את הדיל הכי טוב, ונותן הרבה טיפים שימושיים על הדרך, במתכוון או שלא.
    אנא חזור לכתוב יותר פוסטים כאלה!

    הגב

השאר תגובה