נפתח המלון הראשון של קבוצת הייאט בבודפשט

מדובר במלון Párisi Udvar Budapest שהוא חלק מאוסף מלונות היוקרה Unbound Collection. המלון שוכן בפסאז׳ מפורסם של העיר שהוסב למלון יוקרה לאחר כארבע שנות שיפוץ מקיף. המלון החדש, שנמצא במיקום מצוין במרכז העיר, כולל מרכז כנסים, ספא יוקרתי, ומגוון אפשרויות לאוכל ושתייה. המלון הפך מיידית לאחד היקרים ביותר והמדוברים ביותר בבירת הונגריה ומחירי החדרים בהתאם (מעל 300 אירו ללילה בחודשי הקיץ). אבל, באופן תמוה, המלון נכלל בינתיים בקטגוריה 2 של מועדון World of Hyatt ומכאן שלילה-בונוס עולה רק 8,000 נקודות. מימוש מצוין לנקודות של הייאט!

מהדורה חדשה למבצע יום-הולדת של מועדון הנוסע המתמיד

אם אתם חוגגים יום-הולדת בחודש יוני תוכלו במהלך החודש לרכוש כרטיס בונוס מוזל במיוחד, עם פטור מהיטל-דלק, בצמוד לכרטיס בכסף לאותן טיסות. זו אחת ההטבות הטובות ביותר של המועדון. היעדים הפעם: וורשה, סלוניקי, בוקרשט, מומבאיי, בייג׳ינג והונג-קונג. ליציאות עד ה-30 לספטמבר.

עד מחר: נקודות של מועדון IHG Rewards בחצי המחיר

המבצע מעניק בונוס של 100% ברכישת 7,000 נקודות ומעלה. חברי מועדון רשאים לרכוש עד 100,000 נקודות בשנה קלנדרית (לפני בונוס). על מנת להגיע למחיר הנמוך ביותר – 5$ לכל 1,000 נקודות – יש לרכוש לפחות 26,000 נקודות (לפני הבונוס). סה״כ זה מחיר הוגן לשלם על נקודות של IHG אבל לאור העובדה שהמבצע הזה חוזר מספר פעמים בשנה אני לא ממליץ על רכישה ספקולטיבית לגמרי.

רואנדה-אייר מציעה תעריפים מוזלים ליציאה מת״א ליעדים באפריקה ואסיה

ב-26 ביוני תנחת בנתב״ג הטיסה הראשונה בקו החדש מקיגלי (KGL). כהכנה לפתיחת הקו מציעה חברת התעופה רואנדה-אייר תעריפים מוזלים למגוון יעדים להזמנה בשבוע הקרוב. בין השאר ניתן לטוס מת״א ליוהנסבורג ב-300$ בלבד ומת״א לדובאי ב-230$ בלבד (לבעלי דרכון זר בלבד). ישנם גם תעריפים נוחים למדי במחלקת העסקים – וראוי לציין שאומנם החברה תשלח לת״א מטוסי בואינג 737, יש במטוסים האלו מחלקת עסקים בינ״ל סבירה.

מנכ״ל קבוצת לופטהנזה יכהן בשנה הקרובה כמנכ״ל יאט״א (IATA)

זאת כמובן במקביל לתפקידו בקבוצת התעופה האירופית המובילה. הוא יחליף בתפקידו את מנכ״ל קטאר איירוויס. בשנה הבאה ייכנס לתפקיד מנכ״ל חברת הלואוקוסט האמריקנית ג׳ט-בלו.

אובר הודיעה על הפעלת שירות מסוקים בניו-יורק החל מה-9 ליולי

השירות החדש של אובר, שיפעל בין מנהטן לשדה התעופה קנדי (JFK), נועד להתחרות בראש ובראשונה עם השירות של בלייד הפועלת בניו-יורק כבר זמן מה ומציעה טיסות לשלושת שדות התעופה של העיר. ככל הנראה השירות החדש של אובר יהיה זמין בשלב ראשון רק למשתמשים תכופים של אובר, בסטטוס פלטינום ודיימונד במועדון הלקוחות של החברה, אך בהמשך סביר להניח שיוצע לכלל הלקוחות. השירות יהיה זמין רק בשעות מסוימות בימי עבודה. טיסה ממנהטן ל-JFK תארוך פחות מעשר דקות ותעלה בין 200$ ל-225$ כתלות בביקוש. ראוי לציין שלשירות החדש של אובר יהיו שני יתרונות בולטים על פני השירות המתחרה של בלייד: (1) השירות של אובר יכלול גם נסיעה ברכב מכתובת במנהטן למנחת או להפך. (2) אובר מציעה מגבלת כבודה גבוהה משמעותית ובתוך כך תאפשר טרולי במשקל של עד 18 ק״ג.

בונוס של עד 140% ברכישת מיילים של מועדון התעופה LifeMiles

הבונוס המשופר ניתן לקוראיי הבלוג OMAAT (ובלוגים אחרים) והוא בתוקף עד ה-10 ליוני. זהו בונוס מדורג: 115% ברכישת 1,000 עד 50,000 מיילים, 130% ברכישת 51,000 עד 100,000 מיילים ו-140% ברכישת 101,000 עד 200,000 מיילים (התקרה המותרת). המחיר המשוקלל, תחת הבונוס הגבוה ביותר, הוא פחות מ-1.4 סנט/מייל. זה המחיר הנמוך ביותר שבו מוכר המועדון מיילים לאורך השנה וסה״כ זו הזדמנות טובה לרכוש.

דלתא מציגה ערכות נוחות חדשות לכל מחלקות השירות (כולל אקונומי!)

מאז 2013 מציעה דלתא ערכות נוחות בתיקים של מותג-העל TUMI. השותפות הזאת תמשיך, וכעת יהיו בתוך ערכות הנוחות במחלקת העסקים גם מוצרים של חברת הטואלטיקה LE LABO (אשר מספקת מוצרים גם לרשת מלונות היוקרה פארק הייאט). אין ספק שמדובר בשיפור גם אם שיפור קל. יפה לראות שדלתא טרחה לשדרג גם את ערכות הנוחות של מחלקת הפרימיום ואף תחלק ערכת נוחות מינימלית לנוסעי מחלקת התיירים (ככל הנראה רק בטיסות ארוכות מספיק). ערכות הנוחות של דלתא, בתיקי TUMI, נחשבות פופולריות מאוד וניתן למצוא אותן למכירה באיביי בעשרות דולרים לכל ערכה במצב חדש.

נתוני פעילות גרועים במיוחד לאלעל בחודש מאי. סה״כ בנוהל…

אתר FlightStats מדרג באופן קבוע 41 חברות תעופה בינ״ל וביניהן אלעל. ע״פ נתוני חודש מאי, לעניין איחורי טיסות, הגיעה אלעל למקום ה-38 כשבערך שליש מטיסותיה הגיעו ליעדן באיחור של רבע שעה ומעלה. האיחור הממוצע לטיסת אלעל הוא קצת מעל 40 דקות. טעון שיפור.

3 תגובות

  1. ערן

    המלון בבודפשט אכן נראה כ sweet spot של מימוש נקודות בהייאט. הזמנתי לנסיעה בחודש הבא….
    אגב, יש טעות בידיעה על מבצע אל על – היעד הוא בוקרשט ולא בודפשט.

    הגב

השאר תגובה