גילוי נאות: פוסט זה אינו ממומן וכל הטיפים וההמלצות הכללולים בו הם נכונים וטובים ע״פ ראות עיניי. יחד עם זאת, הקישורים בפוסט מספקים תגמול לבלוג בזכות תוכנית השותפים של אמזון. אז תודה מראש למי מכם שבוחר להשתמש בקישורים אלו כדי לעבור לאתר אמזון ולבצע רכישה!


אמזון פריים

בשבוע שעבר פרסמתי מדריך עם טיפים איך לחסוך כסף על הזמנות באמזון. בפוסט ההוא הסברתי גם על שירות הפריים של אמזון ועל יתרונותיו המשמעותיים. ציינתי גם שניתן להנות מחודש חינם בשירות.

למה זה רלוונטי לפוסט הזה? משום שחלק מהמבצעים השווים ביותר של היומיים הקרובים זמינים רק למנויי פריים. אז אם תרצו להנות מהם – השלב הראשון הוא להירשם לחודש חינם בשירות.

הערה: שימו לב שצריך להזין פרטי אשראי בתהליך ההצטרפות לשירות למרות שלא יהיה חיוב כלשהו. אבל לאחר ההצטרפות מופעלת ברירת-המחדל בחשבון לפיה יהיה חידוש אוטומטי – בתשלום – בתום החודש החינמי. אז חשוב לזכור להיכנס לחשבון לאחר הפעלת המנוי ולשנות את ברירת-המחדל.

משלוח

אם יש לכם חברה או קרוב/ת משפחה בארה״ב, שאתם מבקרים אותם או הם אתכם לעיתים תכופות, אז לדעתי האפשרות הטובה ביותר תהיה לשלוח את הפריטים אליהם. קחו בחשבון שזה יגרור תשלום של מסים מקומיים ואין אפשרות לקבל פטור.

אפשרות אחרת היא להשתמש באחד משירותי המשלוחים המתמחים בהעברת חבילות מארה״ב לישראל. אני מאמין ששתי החברות המובילות בתחום זה הן Mustop ו-USHOPS. הניסיון שלי איתן די מוגבל וגם לא עדכני.

אמזון גם מאפשרת משלוח ישיר לישראל של חלק גדול מהמוצרים באתר. בהחלט לא כולם. כמו כן, על חבילה בעלות כוללת של 75$ ומעלה (כולל עלות המשלוח) יכול לחול מס בכניסה לישראל (מע״מ, מס יבוא ועוד). שירות המשלוחים הבינ״ל של אמזון השתפר מאוד בשנים האחרונות וכיום, למיטב הבנתי, בכל הזמנה בינ״ל כאמור מוצג סכום המסים שיחולו על החבילה במידה ויש כאלו – ואמזון אפילו תגבה את התשלום הזה מראש ותעביר אותו ישירות לרשויות המס. בכל מקרה, אמזון מציעה קופון הנחה של 5$ למשלוחים לישראל בעלות של 50$ ומעלה (קוד קופון: ship2me, בתוקף עד מחר).

מוצרים מומלצים

(1) טלויזיה חכמה בכיס: Fire TV Stick

מוצר מצוין שאני משתמש בו כבר מספר שנים. בעזרת הסטיק של אמזון תוכלו להפוך כל טלויזיה במלון לטלויזיה חכמה, עם ממשק אחד מוכר ונוח, עם חיבור רציף לאינטרנט וגישה נוחה לשירותים שונים כמו נטפליקס. באופן רגיל המכשיר הזה עולה 40$ אבל עד מחר מנויי פריים יכולים לרכוש אותו ב-15$ בלבד!

ב-10$ נוספים תוכלו לשדרג לדגם 4K שמאפשר תכני וידאו ברזולוציה גבוהה יותר.


(2) מטען נייד מעולה: Anker PowerCore 10,000

אני מכור למוצרים של אנקר. עוד לא קרה שהתאכזבתי ממוצר של החברה שנחשבת לאחת המובילות בעולם בתחום. על המטען הזה אני ממליץ משום שהוא גם קטן מאוד וקל מאוד, כך שנוח לסחוב אותו לכל מקום אפילו בכיס, אבל גם בעל קיבולת גבוהה מספיק כדי לטעון מכשיר סלולרי ממוצע פעמיים. לי יש את המטען הזה בדיוק ומספר מטענים נוספים של אנקר (קטנים יותר וגדולים יותר).

באופן שיגרתי המטען עולה 35$. עד מחר הוא עולה 26$ לכלל לקוחות אמזון ו-20$ בלבד למנויי פריים.


(3) כונן נייד מגניב: SanDisk 500GB Extreme Portable External SSD

אין לי ניסיון אישי עם המוצר המסוים הזה אבל את המוצרים של חברת SanDisk אני מכיר ואוהב. למי שלא מכיר: חברת SanDisk, ששמה המקורי הוא SunDisk, היא אחת החלוצות בתחום הכוננים הניידים (היא בעצם זו שהמציאה את ה-SSD) ועד היום נחשבת לאחת החברות הטובות בתחום אם לא הטובה ביותר. הכונן המסוים הזה הוא גם קטן ונוח לנשיאה וגם בעל עמידות גבוהה למים ואבק.

המחיר הרגיל הוא 170$. עד מחר הוא נמכר ב-88$ בלבד לכלל הלקוחות.


(4) טאבלט פשוט וזול: Amazon Fire HD 8in Tablet

מוצר נוסף של אמזון שבו אני משתמש בקביעות. הטאבלט החביב הזה תמיד אצלי בתיק והוא מוצר הכרחי עבורי לנסיעות. הוא מגיע עם זיכרון פנימי של 16G בלבד – שהאמת מספיק בפני עצמו לצרכים שלי – אבל ניתן בקלות להרחיב את הזיכרון עם כרטיס זיכרון חיצוני שעולה דולרים בודדים. ניתן להוריד אפליקציות שונות למכשיר, כמו נטפליקס, ואז להוריד תכני וידאו ואודיו ע״פ הצורך. כמובן שניתן לחבר למכשיר אוזניות אלחוטיות בקלות עם חיבור בלותות׳ – והנה לכם מערכת בידור ניידת איכותית למדי בעלות כ״כ נמוכה שלא תפחדו שיקרה למכשיר משהו רע.

המחיר הרגיל של המכשיר הוא 80$. מנויי פריים יכולים לרכוש את המכשיר עד מחר ב-50$ בלבד, ואף להנות מהנחה נוספת ברכישת שני מכשירים (80$ ביחד). כדאי!

אגב, יש דגם ׳רזה׳ יותר עם מסך 7 אינצ׳ ורזולוציה פחותה. הוא כמובן גם זול יותר. אני ממליץ בחום לוותר עליו ולבחור בדגם ה-8 אינצ׳ HD. מניסיון של מי שהחליף את הראשון בשני.


(5) אוזניות אלחוטיות מצוינות: Sony WH-CH700N

אני לא אודיופיל ואני לא מומחה לאוזניות אלחוטיות. אז קחו את ההמלצה הזאת בערבון מוגבל. אבל את הדגם הזה של סוני רכשתי לפני יותר משנה ואני מרוצה עד הגג. אני משוכנע שיש דגמים מתקדמים יותר עם איכות סאונד טובה יותר, בידוד רעש מתקדם יותר וחיי סוללה ארוכים יותר – אבל הדגמים האלו סביר להניח גם יקרים משמעותית. אז מבחינת התמורה למחיר אני מרגיש שקיבלתי עסקה מצוינת עם הדגם הזה של סוני שלא מאכזב בינתיים. מומלץ בחום!

המחיר הרגיל הוא 200$. עד מחר יכולים כלל הלקוחות לרכוש את המוצר ב-100$ בלבד ומנויי פריים נהנים מהנחה נוספת ומחיר של 90$ בלבד.


(6) מזוודת טרולי איכותית: Travelpro Crew 21" Carry-on Spinner

לא ניסיתי את המזוודה הזאת בעצמי אבל אני מתרשם לטובה מהמוצרים של חברת Travelpro. להוריי רכשתי בזמנו מזוודות של המותג, כולל שתי מזוודות טרולי שונות, והם מרוצים מאוד. סביר להניח שהמחיר המלא של המזוודה הזאת מעט מוגזם (460$) אבל במחיר המבצע היא נראית כמו עסקה טובה. שימו לב שהמזוודה אומנם כוללת יציאת USB ייעודית לטעינת מכשירים (פיצ׳ר נוח מאוד) אבל היא לא כוללת סוללה פנימית – וזה נתון משמעותי משום שחברות תעופה רבות כיום אוסרות על העלאה למטוס של מזוודות טרולי עם סוללה מובנית.

מחיר מוזל עד מחר: 140$ בלבד.

5 תגובות

  1. Uri Goren

    הערה קטנה – חסר גילוי נאות לגבי שיווק שותפים – אמזוו משלמים לך אם מישהו קונה באמצעות הלינקים כאן. לגמרי לגיטימי שתרוויח כמה שקלים, רק מקובל לציין את זה.

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      צודק ב-100%. הוספתי הערה בחלק העליון של הפוסט.

      הגב
  2. ליאור

    את המטען הנייד של אנקר לא ניתן לשלוח לארץ (מניח שזה בגלל מגבלות תעופה שחלות על הטסה של סוללות ליתיום).
    אם כבר עסקינן בסוללה ניידת, אני יכול להמליץ על שלי, שהזמנתי מeBay וכן נשלחת לארץ – Xiaomi ZMI 10000mAh ואם רוצים נפח גדול יותר, יש לה גרסה מוגדלת שנקראת Xiaomi ZMI 20000mAh

    הגב
  3. Avishay

    ה- Fire TV Stick הוא חלק "מפקל" הנסיעות שלי. קטן קל ונח. במחיר שכזה לא כדאי להשאיר על המדף.

    הגב
  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תודה על העדכון.
    מוצרי travelpro מתומחרים באמאזון באופן קבוע במחירים הגבוהים ממחיר השוק, כנראה כדי לתת תחושת יוקרה כמו טומי והשאר. גם בניו יורק המחיר לכאורה גבוהה אבל תמיד במבצע. משזה נאמר (נדבקתי..) זה עדיין מחיר טוב. צריך רק לבדוק שעם הגלגלים זה לא עובר את הגודל המותר לcarry on (החברות תעופה מקפידות…)

    הגב

השאר תגובה