40% בונוס ברכישת נקודות של הייאט

המבצע של מועדון World of Hyatt יימשך עד ה-27 לאוגוסט. כדי להנות מהבונוס יש לרכוש לפחות 5,000 נקודות. המחיר, בשקלול הבונוס, הוא 17.15$ לכל 1,000 נקודות – וזה סה״כ מחיר הוגן לשלם על נקודות של הייאט אם יש לכם מימוש מתוכנן. כך, לדוגמה, עדיין ניתן להזמין לילות במלון הפנטסטי של הקבוצה בבודפשט – Parisi Udvar – במחיר נמוך של 8,000 נקודות ללילה בלבד (כ-137$ ברכישת הנקודות במבצע). המלון הזה מוכר חדרים בתאריכים מסוימים ב-350$/לילה ומעלה אז השימוש בנקודות יכול לייצר חיסכון של עשרות אחוזים. אפשר למצוא דוגמאות רבות נוספות, עם רמות כדאיות שונות, ובכל זאת לא הייתי ממהר לרכוש יתרת נקודות גדולה מדי בצורה ספקולטיבית לגמרי. המועדון לא מוכר נקודות במחיר נמוך יותר.

תעריפים מוזלים במחלקת התיירים של קתאי ליעדים באסיה

להזמנות עד ה-21 לספטמבר ולטיסות בין ה-19 לאוגוסט וה-22 לספטמבר. פורמלית משווקים כרטיסים במחיר של 700$ ומעלה למגוון רחב של יעדים באסיה, כולל הונג-קונג כמובן, אם כי בפועל אפשר למצוא כרטיסים גם ב-650$ באתרי הזמנות מסוימים. קתאי מפעילה את אחת ממחלקות התיירים הטובות ביותר בעולם – אז החוויה לא תהיה נוראית אפילו למי שרגיל לטוס במחלקות גבוהות יותר. כדאי גם לדעת שקתאי מציעה היתר כבודה נדיב יחסית וכל נוסע זכאי לשלוח עד שתי מזוודות במשקל מצרפי של 30 ק״ג. כמובן שאפשר וכדאי לקרדט טיסות של קתאי למועדון התעופה של אלסקה.

אמקס האריכה את המבצע המקנה בונוס בהמרת נקודות למועדוני תעופה

המבצע במקור היה אמור להסתיים ב-30 ליוני אבל כעת הוא מתוכנן להסתיים ב-31 לדצמבר. במסגרת המבצע ניתן בונוס של 100% בהמרת נקודות אמקס (MR) לשלושה מועדוני תעופה בברית סקיי: SkyMiles (דלתא), FlyingBlue (אייר-פראנס וק.ל.מ) ו-MilleMiglia (אליטליה). בבקשה אל תמירו נקודות למועדון האחרון. יחס המרת הנקודות תלוי בסוג הכרטיס וככלל כרטיסי הפלטינום נהנים מיחס המרה טוב כפליים לעומת הכרטיסים הרגילים.

דף הפייסבוק ׳טיסות סודיות׳ חוגג את חציית רף 300,000 הלייקים. מזל טוב!

אם אתם אוהבים לטוס בזול – ומי לא, בעצם – אז וודאי שמעתם על קהילת ׳טיסות סודיות׳ (SF). לצד הדף הפופולרי, שמשמש לוח מודעות לפרסומים של הצעות אטרקטיביות במיוחד, פועלת גם קבוצת ׳טיסות סודיות בין חברים׳ בה חברים קרוב ל-180,000 אנשים. הישג מדהים לאחר כשנתיים של פעילות בלבד. ובכן, נגיד מזל טוב ליניב ואריאל לניס, מייסדי ׳טיסות סודיות׳ ויקיריי הבלוג, ולצוות שלהם, על כך שדף הפייסבוק האולטרה-פופולרי חצה לאחרונה את רף ה-300,000 עוקבים והשבוע חצה גם את רף ה-300,000 לייקים. מומחי הפייסבוק יסבירו לי יום אחד מה ההבדל בין המדדים האלו ולמה צריך להתייחס לשניהם ביחד ובנפרד.

הפסד כספי עצום לבואינג ברבעון השני של 2019

יצרנית המטוסים הגדולה בעולם דיווחה על הפסד נקי של 2.94 מיליארד דולר לרבעון השני. זאת כמובן ברקע סקנדל ה-737MAX שהחל לאחר שמטוס שני מדגם זה התרסק בתוך מספר חודשים. גם קצב מסירת המטוסים צלל דרמטית .- באופן טבעי, כי בואינג לא מוסרת כעת מטוסים מסדרת ה-MAX. לצורך האומדן: ברבעון השני של 2018 מסרה בואינג 194 מטוסים ללקוחות בעוד ברבעון השני של 2019 מסרה רק 90 מטוסים ללקוחות.

הקפה בנתב״ג יקר יותר – וגם תקבלו פחות קפה, מסתבר…

רש״ת יצרה לעצמה כותרות כשכביכול פעלה לטובת הנוסעים והוסיפה תנאי במכרז בתי-הקפה של נתב״ג לפיו המפעיל חייב להציע מספר מוצרים עם פיקוח קפדני על המחיר. קפה רגיל, כמובו, הוא אחד המוצרים שבפיקוח. סניף ארומה בנתב״ג מוכר כוס קפה ב-12 ש״ח, וזאת לעומת מחיר של 11 ש״ח בסניפי הרשת מחוץ לנתב״ג. הבדל מחיר לא דרמטי מספיק כדי לצאת במחאה, כן? אבל כעת מסתבר שלא רק שהמחיר גבוה יותר אלא שבסניף ארומה בנתב״ג הכוסות קטנות יותר (בנפח 185 מ״ל לעומת 210 מ״ל בשאר סניפי הרשת). מגוחך מאוד.

עד 50% בונוס ברכישת מיילים של אלסקה

המבצע בתוקף עד ה-30 לאוגוסט. לא כל חברי המועדון זכאים לבונוס מקסימלי של 50% – וחלק זכאים רק ל-40% או 30%. כך או כך, הבונוס הוא מדורג ועל מנת להנות מהבונוס המקסימלי יש לרכוש מינימום של 40,000 מיילים (לא כולל הבונוס). המחיר, בשקלול בונוס של 50%, הוא 19.7$ לכל 1,000 מיילים. סה״כ זה מחיר אטרקטיבי לרכוש מיילים של אלסקה והמועדון לא מוכר מיילים במחיר נמוך יותר. האם זה מצדיק רכישה ספקולטיבית? אולי כן, אבל ככלל אני נמנע מלהמליץ על רכישות כאלו. מצד שני, אפשר לרכוש 40,000 מיילים ולקבל בונוס של 20,000 מיילים נוספים – וזה מספיק לכרטיס הלוך/חזור במחלקת העסקים להונג-קונג. אולי המימוש הטוב ביותר בטבלאות-המימוש של המועדון עבור נוסעים ישראלים.

11 תגובות

  1. ליאור

    אז אם אקנה20600 נקודות ב336 דולר ולילה בבודפשט עולה 8000 נקודות אז הלילה יעלה לי רק 130 דולר?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      לא הבנתי.

      אתה יכול לרכוש נקודות בכפולות של אלף. כלומר, אתה יכול לרכוש 23,000 נקודות – זה יעלה לך כ-395$ ואחרי הבונוס אתה תקבל 32,200 נקודות. זה יספיק לשלושה לילות בהינתן זמינות לילות-בונוס בתאריכים שאתה רוצה.

      הגב
      • ערן

        אני חושב שיש לך טעות בחישוב.
        רכישת 23000 נקודות לפני הבונוס תעלה 552 דולר. בעבור סכום זה יתקבלו 32200 נקודות (אחרי הבונוס) שמספיקות ל 4 לילות. כך שכל לילה יעלה 138 דולר.
        עדיין עסקה סופר משתלמת.
        בנוסף, בבודפשט ישנם מיסים גבוהים על מחיר הלינה הרשמי בכסף, אשר נחסכים במקרה של תשלום בנקודות

      • Lior@FlyingOut

        כן, צודק, התבלבלתי. בכל מקרה 138$/לילה זו עסקה פנטסטית למלון הזה.

      • ליאור

        אבל אני יכול לשלם רק בנקודות נכון?

      • Lior@FlyingOut

        המחיר ללילה בכסף גבוה פי כמה ברוב התאריכים.

        הטריק כאן הוא לרכוש נקודות ואיתן לרכוש לילות-בונוס (בהינתן זמינות).

  2. ערן

    לגבי המלון של הייאט בבודפשט – ממליץ בחום.
    שהינו שם 4 לילות בשבוע שעבר בניצול נקודות של הייאט (את רובן היו לי, הייתי צריך לרכוש 3000 נוספות).
    המלון יפהפה, שטחים ציבוריים בעיצוב מיוחד, למרות שהוא גדול אין תחושת המולה והוא שקט מאוד.
    החדרים עצמם מרווחים, יפים, מיטה נוחה מאוד, חדר אמבטיה ענק, מכונת נספרסו עם קפסולות ושני בקבוקי מים גדולים בכל יום.
    מיקום מנצח – קרוב למטרו ובמרחק של דקות הליכה מהדנובה, ואצי אוצה, והרובע היהודי.
    השירות מוקפד, מקצועי וידידותי.
    אגב, מאחר והוא רק ניפתח, יש בונוס ״פתיחה״ של 2000 נקודות עבור כל שהיה (לא בטוח עד מתי זה בתוקף). לא משהו משמעותי במיוחד, אבל בכל זאת נחמד אם בכל מקרה מתכננים שהיה.

    הגב
  3. עומר

    היי, אני טס מחר בביזנס לניו יורק דרך לונדון. כרטיס נמכר ע"י בריטיש והטיסה לארה"ב מופעלת ע"י אמריקן. לאיזה טרקלין אני אמור להגיע בהיתרו?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      הטיסות של אמריקן יוצאות מטרמינל 3. אם אין לך סטטוס כנראה שתוכל להיכנס רק לטרקלינים של בריטיש ואמריקן או אפילו רק לטרקלין של אמריקן. אם יש לך סטטוס בברית אז תוכל להיכנס גם לטרקלינים של קתאי או קוונטס שהם טובים יותר.

      הגב
  4. chaim

    ההבדל בין לייק לעוקב, זה כמו נניח ברשימת תפוצה של הבלוג שלך.
    לייק = מישהו שנרשם למיילים, אבל לא פותח וקורא אותם ולא ממשיך מהמייל לבלוג.
    עוקב = מישהו שנרשם לרשימת תפוצה במייל – ופותח את המייל וקורא אותם / מישהו שקורא את הבלוג גם בלי המיילים.

    עוקב חשוב יותר מלייק – כי במשפך השיווקי הוא קרוב יותר להיות לקוח משלם, מאשר רק לייק שמראה אהדה למוצר שלך. פשוט וקל 😉

    הגב

השאר תגובה