עלה לאוויר אתר הזמנת הטיסות ExpressFly

האתר הוא תוצאה של שת״פ בין אמקס-ישראל לאתר Smartair. ההתחברות לאתר החדש דורשת הזדמנות באמצעות מספר ת״ז ושש ספרות אחרונות של כרטיס אמקס. תכליתו של האתר החדש היא לאפשר ללקוחות אמקס להשתמש בנקודות שלהם (MR) כדי להוזיל את מחירם של כרטיסי טיסה. כל לקוח מקבל הצעה להשתמש בחלק או בכל יתרת הנקודות מחשבונו ויכול לראות בדיוק איזו הנחה ייקבל בתמורה לסך הנקודות שבו ייבחר להשתמש (יש סרגל). בהחלט מהלך יפה של אמקס ואפשרות מצוינת למימוש נקודות. ביצעתי הזמנה ראשונה באתר ושיתפתי את הרשמים בפוסט בקבוצת הלאונג׳ – אבל בכוונתי לכתוב פוסט מקיף יותר בבלוג. לקוחות אמקס יכולים להוריד קופון ל-50$ הנחה בהזמנה הראשונה באתר (בתמורה להטבות בונוס, ללקוחות זכאים).

הייאט מציעה בונוס של 500 נקודות לכל הזמנה באפליקציה

להזמנות ולשהיות עד ה-30 לספטמבר. הזמנות שבוצעו לפני ה-1 לאוגוסט לא יזכו בבונוס. ככל הנראה ישנם מעט מלונות שאינם משתתפים במבצע, אבל לא מצאתי רשימה מסודרת שלהם. האפליקציה החדשה של הייאט נראית טוב, אם כי גם הקודמת הייתה נוחה בעיניי. 500 נקודות של מועדון World of Hyatt הן בעלות שווי ריאלי של כ-8.5$.

8% הנחה על הזמנת מלונות באתר Club1Hotels

ליומיים בלבד – ההנחה תקפה להזמנות עד מחר (בפועל יום ראשון בבוקר לפי שעון ישראל) וכמובן לשהיות בכל מועד עתידי. יש להזין את הקוד ״FLASH8״ במסך ביצוע ההזמנה. אם משום מה אין לכם עדיין חשבון באתר ההזמנות הזה, שמציע בדר״כ תעריפים נמוכים יותר מכל אתר אחר, אז לחצו כאן לפתיחת חשבון בחינם.

אייר-פראנס תוציא מהצי שלה את מטוסי ה-A380 עד שנת 2022

בצי החברה משרתים כיום 10 מטוסים מהדגם הענקי, שאיירבאס החליטה להפסיק את פיתוחו וייצורו, כשאייר-פראנס כבר הודיעה בעבר כי לפחות שלושה מהם ייצאו משירות בקרוב. כעת עדכנה החברה כי גם השבעה האחרים ייצאו מהצי עד סוף שנת 2022. במקביל הודיעה החברה על הזמנה של 60 מטוסים מדגם A220 עם אופציה לרכישה של עשרות מטוסים נוספים מדגם זה. המטרה היא להחליף בהדרגה מטוסים ישנים בצי מדגמי A319 ו-A318.

סרי-לנקה מציעה פטור מויזה לאזרחי 48 מדינות לששת החודשים הקרובים

ישראל נכללת ברשימת המדינות הזכאיות. עד כה לא היה מסובך לקבל ויזה לסרי-לנקה – ולמעשה זה תהליך כמעט אוטומטי שאפשר לעשות באינטרנט בקלות – אבל הפטור החדש בכל זאת חוסך כמה עשרות דולרים לתיירים המעוניינים לבקר במדינה. כמובן שהמהלך נועד לעודד תיירות לאחר הצניחה הדרמטית בכניסת תיירים למדינה בעקבות אירועי הטרור הקשים שהתרחשו ב-21 לאפריל ובהם נרצחו יותר מ-250 בני-אדם, לרבות תיירים ממדינות רבות, ע״י פעילים של ארגון מוסלמי קיצוני מקומי. לסרי-לנקה יש הרבה מה להציע לתיירים ואני רוצה להאמין שכעת אין חשש אמיתי לטייל במדינה (או לפחות לא חשש גדול יותר מטיול במדינות אחרות באזור).

עד 30% הנחה במלונות קבוצת הילטון באירופה, המזרח-התיכון ואפריקה

להזמנות עד ה-19 לאוגוסט ולשהיות עד ה-6 לינואר. בדר״כ אפשר למצוא מחירים אטרקטיביים מאוד במבצעים האלו, כשההנחה נגזרת מהתעריף הגמיש הרגיל של המלון, אבל חשוב לזכור שהתעריף המוזל אינו גמיש ודורש תשלום מראש. כלומר, כדאי לנצל את המבצע הזה (ודומיו) רק במידה ותאריכי הנסיעה וודאיים והסיכוי לביטול נמוך. כאמירה כללית אני ממליץ שלא לבחור בתעריפים לא-גמישים אבל הנחה של 30% היא משמעותית ועבור רבים יכולה להכניס לתקציב מלונות מעולים שהם יקרים מדי בתעריפים גמישים.

מהדורה חדשה למבצע יום-הולדת של מועדון הנוסע המתמיד

אם אתם חוגגים יום-הולדת בחודש אוגוסט תוכלו במהלך החודש לרכוש כרטיס בונוס מוזל במיוחד, עם פטור מהיטל-דלק, בצמוד לכרטיס בכסף לאותן טיסות. זו אחת ההטבות הטובות ביותר של המועדון. היעדים הפעם: טביליסי, אמסטרדם, מרסיי, לרנקה, מומבאיי וסן-פרנסיסקו. ליציאות עד ה-30 לנובמבר.

סין מאיימת בפראות ובקיצוניות על הונג-קונג – וזה צריך להדאיג את העולם

בשבועות האחרונים מתקיימות מחאות משמעותיות מאוד בהונג-קונג כנגד ההתערבות הבוטה של הממשל הסיני שמעוניין להזכיר לכולם מי הבוס. הונג-קונג פורמלית שייכת לסין מאז 1997, תחת ההגדרה של ׳מחוז מנהלי מיוחד׳, לאחר שהייתה בשליטה בריטית במשך כ-150 שנים. ע״פ ההסכם הנוכחי הונג-קונג נהנית מעצמאות כמעט מלאה לפחות עד שנת 2047 ובהתאם יש להונג-קונג כסף משלה, דרכון משלה, משטרה משלה ועוד ועוד. ההונג-קונגי הממוצע לא רואה את עצמו סיני, על אף שהוא לבטח מדבר קנטונזית. המחאות ברחובות הונג-קונג, על הפרות מצד סין של ההסכם, הובילו את סין לצאת בקמפיין תקשורתי שבו נראים כוחות צבאיים מתאמנים בלחימה בשטח בנוי לרבות שימוש באמצעי לחימה קטלניים – אבל כמובן בלי לומר בצורה מפורשת שהאיום מכוון להונג-קונג. הממשל הסיני ממשיך להוכיח לעולם כמה הוא מסוכן, קיצוני ואמפריאלי – וזה יהיה יום עצוב מאוד אם עיר מדהימה, חדשנית ומיוחדת כמו הונג-קונג תהפוך לעוד עיר סינית על כל המשתמע מכך.

חברות האשראי בישראל מעלות הילוך בשיווק הטבות לנוסעים לחו״ל

ועדיין, לצערנו, אין כיום בשוק כרטיס אשראי ייעודי עבור קהילת הנוסעים התכופים והמזדמנים. אחד הכרטיסים הטובים ביותר לנוסעים הוא כרטיס הפלטינום של אמקס, ורבים מבין קהילת הבלוג מחזיקים בו, אבל חשוב לזכור שהוא כרטיס יקר יחסית (27$/חודש) והוא אינו זמין לכלל האוכלוסיה. ישנם כרטיסים אחרים שמקנים הטבות שימושיות לנוסעים אבל אף אחד מהם לא חף מחסרונות ולא תוכנן ככרטיס ייעודי לנסיעות – וחבל שכך. בכתבה המקושרת, מתוך אתר כלכליסט, תוכלו למצוא סקירה מעניינת של ההטבות המוצעות כיום ע״י חברות האשראי לצד מאפייני אשראי אחרים שמאזנים אותן.

טייסי בריטיש איירוויס מאיימים בשביתה לאחר שקיבלו אישור מבית-המשפט

הטייסים של נושאת הדגל הבריטי, כאמירה כללית, נהנים ממשכורות גבוהות מאוד ביחס לטייסים של חברות תעופה אחרות וביחס למשכורות בבריטניה. קברניט ממוצע מרוויח משכורת בסיס של כ-167,000 פאונד בשנה (כ-60,000 ש״ח בחודש), לפני שעות נוספות ותוספות אחרות, וזאת לעומת משכורת ממוצעת בבריטניה שעומדת על כ-35,000 פאונד בשנה. כעת מבקשים הטייסים תוספת שכר של כ-20,000 פאונד בשנה, בעלייה הדרגתית לאורך שלושת השנים הבאות, וכמו כן לקבל חלק מרוויחי החברה. במילים אחרות: הטייסים של בריטיש קיבלו היתר משפטי לסחוט את החברה ולעצור לגמרי את פעילותה אם תסרב. מזכיר לכם משהו?

3 תגובות

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    פתחתי את האתר החדש של הטיסות של אמריקן אקספרס
    המחירים שלהם ממש לא זולים! יש יותר אפשרויות ומחירים יותר זולים בטיסות גוגל

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      כדאי תמיד לערוך השוואה מסודרת. אם המחיר מנופח אז כמובן שזה לא משתלם.

      כפי שציינתי בקבוצת הלאונג׳ – הכרטיס הראשון שרכשתי תומחר באתר בדיוק באותו מחיר כמו בערוצים אחרים. אז יש מקרים ויש מקרים.

      הגב

השאר תגובה