אני אוהב את אתר Club1Hotels ומשתמש בו בעצמי להזמנת חדרים במלונות. למעשה זה אתר ההזמנות היחיד שאני משתמש בו באופן שיגרתי כשאני מבצע הזמנות לא-ישירות מאז שכתבתי עליו לראשונה באוקטובר 2016.

כך לדוגמה בסופ״ש הקודם, כשביקרתי ברומא, הזמנתי באתר את הלילה שלי במלון במרכז העיר (The Independent). בעבר יצא לי להזמין באתר לילות במלונות מעולים במחירים מצחיקים כמו לילה במלון ריץ-קרלטון בבודפשט ב-155$ בלבד (כשהתעריף באתר המלון היה מעל 400$…) ושני לילות במלון פיירמונט בבוסטון ב-370$ בלבד (הנחה של יותר מ-60% לעומת המחיר במלון…). ב-2017 פרסמתי פוסט עם סקירת מחירים השוואתית ו-C1H ניצח ב-15 מתוך 20 מלונות.

ראוי לציין שהאתר ׳מתמחה׳ במלונות מדרגות אירוח גבוהות. כלומר, אם החלום שלכם הוא להתארח במלונות יוקרה ולשלם את המחיר הנמוך ביותר – C1H כנראה ישרת אתכם היטב. האתר בעצם פועל כקמעונאי ומחבר בין לקוחות הקצה לבין ספקי חדרים וסוכנים מקומיים שמקבלים מהמלונות את המחירים הנמוכים ביותר בדר״כ. כמובן תמיד טוב לערוך השוואה מול ערוצי הזמנה אחרים, ולא לשכוח שהזמנות לא-ישירות לא מאפשרות צבירת נקודות במועדוני מלונות!

מבצע למצטרפים חדשים

האתר מציע הרשמה בחינם לקוראיי הבלוג. זה לא עתיד להשתנות וזה לא קשור למבצע החדש.

עד ה-30 לנובמבר ייקבלו מצטרפים חדשים קרדיט בסך 30$ לשימוש בהזמנה ראשונה באתר. הקרדיט יכול לשמש להזמנת לילות במלונות, קרוזים, השכרות רכב, העברות או אטרקציות – להזמנות בסך של 300$ ומעלה בלבד. כלומר, הקרדיט יכול לספק עד 10% הנחה בפועל. זה מספיק לשני לילות במלון יוקרתי או שלושה לילות במלון רגיל, כאמירה כללית.

כדי להנות מהקרדיט יש להשתמש בקוד ״FO30״ במסך התשלום (והקרדיט יופעל מיד, במקור, על אותה הזמנה).

גילוי נאות: הבלוג מקבל תגמול על כל לקוח חדש שישלים הזמנה ראשונה תוך שימוש בקרדיט.

להרשמה בחינם לאתר לחצו כאן.

תוכניות ClubOne Platinum

מוקדם יותר השנה השיק האתר את תוכנית ClubOne Rewards. בתמצית, התוכנית מאפשרת לצבור נקודות מכל הזמנה ואפקטיבית לקבל עד 5% מהכסף בחזרה (צבירת 5 נקודות ל-1$, וכל נקודה שווה 1 סנט במימוש). המחיר הרגיל של התוכנית הוא 99$/שנה אבל קוראיי הבלוג נהנים ממחיר מוזל של 79$/שנה בלבד. באופן טבעי התוכנית הזאת כדאית למי שמבצע הזמנות רבות או הזמנות יקרות – כי על מנת להחזיר את העלות השנתית יש לבצע הזמנות בסך 1580$ לפחות. סכום לא דמיוני בכלל אבל כנראה מעבר להוצאה השנתית של המשתמש הרגיל.

אבל יש אפשרות טובה יותר ללקוחות תכופים.

לאחרונה השיק האתר דרגה גבוהה יותר של חברות בתוכנית – ClubOne Platinum. לדרגת החברות הזו יש שלושה הבדלים עיקריים:

  1. המחיר כפול. כעקרון המחיר הוא 179$/שנה אבל בפועל אפשר קודם להירשם בהנחה לחברות רגילה (79$/שנה) ואח״כ לשדרג לדרגת פלטינום (תוספת של 79$שנה).
    – – –
  2. צבירת הנקודות כפולה. במקום לצבור 5 נקודות לכל 1$, בדרגת פלטינום הצבירה היא 10 נקודות לכל 1$. כלומר, ניתן אפקטיבית לקבל עד 10% מהכסף בחזרה.
    – – –
  3. חברות במועדון SELECT. לא הכרתי את המועדון הזה ונראה שהוא מנסה להתחברות עם מועדון FoundersCard. החברות במועדון כוללת הנחות במגוון רחב של בתי-עסק בדגש על נסיעות וסגנון חיים. לפרטים נוספים – לחצו כאן.

החישוב הפשוט מגלה שעדיף להירשם לתוכנית הפלטינום. מחירה אומנם כפול אך גם צבירת הנקודות כפולה – כך שאחרי הוצאה שנתית של 1580$ יש קיזוז מלא של מחיר התוכנית מול שווי הנקודות בחשבון ומאותו רגע תוכנית הפלטינום מובילה. זאת ועוד, תוכנית הפלטינום גם כוללת חברות במועדון SELECT שאולי תוכיח את עצמה ככדאית בהמשך.

הבהרה: לנקודות של C1H אין תוקף וניתן להשתמש בהן בכל הזמנה למעט הזמנות בהן נעשה שימוש בקופון כלשהו (מבצע), הזמנות של תווי-קנייה והזמנות שהוזלו באמצעות תוכנית ה-BRG של האתר.

גילוי נאות: הבלוג מקבל תגמול על כל לקוח שיצטרף לתוכנית לעיל.

קוראיי הבלוג ממליצים

בשלושת השנים האחרונות, במהלכן הזכרתי את האתר פעמים רבות גם בבלוג וגם קבוצת הלאונג׳, התגובות מצד קוראיי הבלוג וחברי קהילת הלאונג׳ הן ברובם המוחץ חיוביות. אומנם ממשק האתר רחוק מלהיות נוח אבל המחירים הנמוכים ושירות הלקוחות המצוין יותר ממחפים על זה. אני שמח לראות פעם אחר פעם כמה קוראיי הבלוג מרוצים מהאתר, כמו שאני מרוצה מהאתר, ושמח להמשיך לקיים שיתוף-פעולה עם האתר לטובת קוראיי הבלוג.

אז אם אתם לקוחות מרוצים – נצלו את ההזדמנות והעבירו את הפוסט הזה לחבריכם ובני-משפחותיכם כדי שגם הם יוכלו להירשם לאתר, להנות ממחירים נמוכים למלונות יוקרה ואפילו לחסוך 30$ בהזמנה ראשונה.

להרשמה בחינם לאתר לחצו כאן.

2 תגובות

  1. משה

    האם אפשר להשתמש במחירים מהאתר הזה, לטובת בקשת BRG מאתרים ישירים של בתי מלון?

    הגב

השאר תגובה