ראשית, אבהיר שני דברים חשובים:

  1. לא ציינתי שאני בלוגר. לא פניתי למלון לפני השהייה, לא אמרתי במהלך הצ׳ק-אין שאני עוסק בתחום התיירות ואפילו לא השתמשתי במייל עם סיומת הבלוג כדי לבצע את ההזמנה. לא שזה היה עוזר לי אם כן, אבל בכל מקרה לא עשיתי את זה. מבחינת המלון הייתי סתם עוד אורח.
    – – –
  2. המלון היה בתפוסה גבוהה. רוב האורחים היו ישראלים, או לפחות זה הרושם שאני קיבלתי, ואני אומנם לא יודע מה הייתה התפוסה (ולא שאלתי) אבל אני מנחש שרוב החדרים במלון היו בשימוש.

את הלילה, אגב, הזמנתי באתר Club1Hotels תוך שימוש בתוכנית ה-BRG. כך יצא ששילמתי רק 145$ ללילה בחדר רגיל כולל ארוחת בוקר (לשני אורחים) ובצ׳ק-אאוט הוספתי מע״מ של 85 ש״ח (כלומר, המחיר שדווח כמחיר העסקה היה נכון). את ההזמנה ביצעתי בסוף מאי.

קצת על המלון

הדריסקו הוא אולי המלון הכי היסטורי בת״א. הבניין החל את דרכו לפני כ-150 שנה, כמלון גם אז, אבל עבר מספר תהפוכות עד שחזר להיות מלון יוקרה רק ב-2018.

המלון נחשב לאחד הטובים והיוקרתיים בת״א – אם כי הרוב יסכימו שיש טובים ויוקרתיים ממנו כמו הנורמן, הסטאי והג׳פה – והוא חבר ברשת מלונות היוקרה LHW (שכל מבין-עניין יגיד מהר שהרשת לא מקבלת לשורותיה כל מלון…). אין כל ספק שהדריסקו הוא עוף מוזר, בקטע הכי טוב שיש, בנוף התל-אביבי. מי שאוהב מלונות בוטיק עם אופי והיסטוריה, ורוצה שירות מוקפד ברמה לא-ישראלית, ומוכן לשלם את המחיר – הדריסקו הוא לגמרי הכתובת.

לאתר המלון – לחצו כאן.

פלוסים ומינוסים

פלוס: יש שירות חנייה במחיר שפוי. לאחרונה בדקתי כמה עולה חנייה רב-פעמית בחניון של מלון קראון פלאזה בחוף ת״א (לאורחיי המלון) והמחיר נע בין 120 ש״ח ללילה באמצ״ש ו-300 ש״ח ללילה בסופ״ש. כך לפי אתר המלון. מחיר הזוי בעיניי. המחיר בדריסקו? 90 ש״ח ללילה בלבד, בכל לילה, וזה כולל שירות ע״י צוות המלון (Valet). השירות על בסיס מקום פנוי. מעדיפים להשתמש בחניון? יש חניון קרוב בעלות של עד 60 ש״ח ללילה (לא רב-פעמי).

פלוס: יש דורמן בכניסה למלון, תמיד. אני מודה שלא מדובר בפלוס חשוב במיוחד, או כזה שראוי לציון, אבל לי אישית זה מוסיף המון ומראה על רצינות מצד המלון. בתקופת הקורונה הדורמן גם בודק חום לכל מי שנכנס.

מינוס ופלוס: עמדת הצ׳ק-אין נראית כמו משרד אחורי ודי קטנה. בתקופת הקורונה, כדי שלא תהיה התהקלות בחלל הקטן הזה, אורחים מוזמנים להמתין בלאונג׳ שנמצא קומה מתחת עד שסידורי הצ׳ק-אין יטופלו ע״י הצוות. הכל בנימוס מרבי, בליווי אישי ועם משקה מרענן לבחירה. סה״כ הייתה חווית צ׳ק-אין טובה מאוד.

מינוס: צריך לעבור במסעדה כדי להגיע למעלית. לפחות למעלית שבה אני נדרשתי להשתמש כדי להגיע לחדר שלי. זה לא הכי נעים לעבור באמצע המסעדה, מול כל הסועדים, בכל פעם, וזה כמובן לא נעים גם לסועדים.

מינוס ופלוס: החדר הרגיל, זה שהזמנתי, קטן למדי אם כי מעוצב להפליא. לפי אתר המלון כל החדרים בקטגוריית הבסיס (Classic) הם בשטח של 18 עד 22 מ״ר. נשמע לי נכון. זה לא גודל קלסטרופובי בשום צורה אבל החדר לפעמים מרגיש מעט צפוף בכל זאת. כך גם חדר הרחצה. אבל החדר מעוצב היטב, נקי להפליא ונעים מאוד לאירוח. הרמה גבוהה וזה בולט. אני ממליץ שלא להזמין חדר מקטגוריית הבסיס אם המרחב חשוב לכם.

מינוס: לרוב החדרים במלון הזה פשוט אין נוף. המבנה של המלון בן ארבע קומות בלבד, והוא סה״כ בגובה הבניינים שסביבו, ולכן לרוב החדרים במלון אין נוף בכלל. לא ים, לא פארק, לא גגות פסטורליים של שכונה צבעונית – כלום. מי שרוצה נוף חייב לשלם תוספת לא מבוטלת עבור חדר משודרג ורצוי גם לפנות למלון מראש כדי להבטיח חדר מסוים.

פלוס: מוצרי הטואלטיקה בחדר נראים ומרגישים איכותיים מאוד. זה כולל את כל הסבונים וכו׳, כמובן, אבל כולל גם את נעלי הבית שהיו בארון והם אולי הכי נוחים שקיבלתי במלון אי פעם (וזו חתיכת מחמאה מבחינתי). אגב, את החדר מנקים פעמיים ביום כולל שירות Turn-down.

מינוס: איטום הקול של הדלת, ואולי גם הקירות, גרוע מאוד. זה ה-מינוס בה׳ המינוסים, וזה היה כמעט בלתי נסבל ברגעים מסוימים. בחדר שאני קיבלתי – 203 – יכלתי בקלות לשמוע כל אדם שעבר במסדרון, כל שיחה, כל כניסה ויציאה מחדר וכו׳. זה הרגיש כאילו הדלת של החדר היא בעצם וילון מבחינת עובי ואטימות לקול. ולא נשכח שאנחנו בישראל ולצערנו במדינה שלנו רבים מרשים לעצמם לנהל שיחות ארוכות ורועשות במסדרונות כאילו זו אכסניה בטיול שנתי. גם ב-7:30 בבוקר.

פלוס: השירות במלון פשוט פנטסטי. הכי טוב שחוויתי בישראל. שירות ברמה לא-ישראלית, כמחמאה, וסליחה אם זה מעליב מישהו. כל איש צוות שנתקלתי בו במהלך השהייה היה מקצועי, אדיב וחייכן. רבים מאנשי הצוות לא היו ישראלים, אגב, אבל כולם דיברו לפחות קצת עברית. ברור כשמש שהמלון הזה מנוהל בצורה מצוינת ושיש הקפדה בלתי מתפשרת על רמת השירות. 100%, וכן ירבו.

מינוס ופלוס: ארוחת הבוקר במלון הייתה טובה אם כי מוגבלת. לא כ״כ באשמת המלון, אם נודה על האמת, אבל נכון להיום ארוחת הבוקר מוגשת בצורת א-לה-קרט בלבד כשלאורח יש אפשרות בחירה אחת לגבי המנה העיקרית. כל שולחן מקבל ׳מגדל סלטים׳ (בצורת הגשה של Afternoon Tea) וכל אורח יכול לבחור בנוסף מנה אחת כמו חביתה, אגס בנדיקט, פרנצ׳ טוסט וכיוצ״ב. בנוסף משקה חם. כמובן ברור לי שהמלון לא יכול או לא רוצה להציע בופה בשלב זה, וטוב שכך, אבל עדיין ארוחת הבוקר הרגישה לי אנמית מדי. הייתי רוצה להיות מסוגל לבחור גם מנה עיקרית וגם מנה מתוקה בנפרד, בתור התחלה, וגם ללא הגבלה במספר המשקאות. במיוחד בהתחשב בכך שהמלון דורש סכום אסטרונומי של 145 ש״ח לארוחת בוקר ממי שאינו אורח (או אורח שארוחת בוקר לא כלולה בתעריף החדר שלו). ראוי לציין שהאוכל טוב מאוד והמלון מתגאה במסעדת הבית שלו.

לסיכום

הדריסקו הוא באמת מלון מיוחד והוא ישמח את רוב האורחים שלו. השירות יוצא מן הכלל, האופי של המלון מורגש בכל מקום, המסעדה האיכותית שלו ידועה ברחבי העיר והחדרים באמת מפנקים ויפים. את החסרונות ציינתי – ובפרט בעיית הרעש – ולכן ההמלצה שלי היא לזכור שיש חדרים ויש חדרים ומי שרוצה משהו ספציפי צריך לדעת להזמין את המשהו הזה. במלון הזה יש המון חדרים מגניבים ומיוחדים ומספר סוויטות שוות במיוחד.

סה״כ נהנתי מהשהייה הקצרה ובתקווה אחזור למלון פעם נוספת ואולי אחריה אוכל לכתוב ביקורת מסודרת יותר.

4 תגובות

  1. ערן

    תודה על הסקירה.
    תוכל לספר על ההזמנה עצמה ומה הביא בסוף למחיר הנ״ל?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      הדריסקו חתך מחירים בגלל הקורונה. כמו מלונות אחרים. גם עכשיו אפשר למצוא לילות במחירים נמוכים יחסית, אם כי מוקדם יותר השנה המחירים היו אף נמוכים יותר.

      רציתי להיות בדרום ת״א בתאריך מסוים אז עקבתי אחרי המחירים של מלונות שונים. הדריסקו היה זול מאוד באופן יחסי למחירים הרגילים שלו, ולשמחתי הוא היה אפילו מעט זול יותר באקספדיה לעומת C1H. אז שלחתי צילום מסך וקיבלתי אישור ל-BRG. בשקלול ההנחה הנוספת המחיר הגיע ל-145$ בלבד.

      הגב

השאר תגובה