שינויים חריגים לטובה בתנאי מועדון FlyingClub (וירג׳ן אטלנטיק)

וירג׳ן החלה לטוס לת״א בשנה שעברה, וישראלים רבים הצטרפו למועדון התעופה שלה. רבים מקוראיי הבלוג אף מחזיקים בסטטוס גולד בזכות קמפיין שהתקיים בקהילת הלאונג׳ בתחילת השנה והיה הצלחה גדולה. כעת המועדון מקבל שדרוג רציני ומציג שורה של הטבות חדשות ותנאים חדשים כולל הטבה ייחודית – ראשונה מסוגה בעולם – של צבירת קרדיט לסטטוס מטיסות בונוס. שינויים נוספים: הארכת תוקף הנקודות והשוברים לחברי המועדון, ושיפור בתנאי שוברי השדרוג.

קבוצות המלונות הענקיות Accor ו-IHG שוקלות מיזוג

בעיניי עדיין מדובר בספקולציה כללית כי מיזוג כזה, בהתחשב בגודל הקבוצות, הולך להיות מורכב להחריד. משמעותית מורכב יותר מההשתלטות של קבוצת מאריוט על קבוצת סטארווד. שתי הראשונות מנהלות ביחד כ-10,000 מלונות ברחבי העולם עם קרוב ל-2 מיליון חדרים. מעניין שהצעד מגיע דווקא מכיוונה של אקור שהיא הקטנה מהשתיים (אם כי לא בהפרש גדול).

פאניקה מהי: קוונטס הודיעה שכנראה לא תפעיל טיסות בינ״ל עד יולי 2021

ההתמודדות של האוסטרלים עם הקורונה היא סיפור מעניין מאוד. המספרים נמוכים, אבל הצעדים דרסטיים, ולהבנתי יש הרבה יותר מתים מהתאבדויות במדינה מאשר מהקורונה עצמה. קוונטס הגיבה בחריפות גם כן ועצרה לחלוטין את טיסותיה הבינ״ל כשמוקדם יותר השנה היא הודיעה שלא תחדש אותן ב-2020. כעת נודע שהיא מתכננת להישאר בפעילות פנים-ארצית בלבד עד הקיץ הבא (אולי למעט טיסות לניו-זילנד, אם תהיה הסכמה בין המדינות על ׳בועת תיירות׳). החברה פיטרה כבר כ-6,000 עובדים ותשאיר בחל״ת אלפי עובדים נוספים לתקופה ארוכה מאוד.

נתונים מעניינים על הסיכוי להידבק בקורונה במהלך טיסה

7 חולי קורונה עלו לטיסה מת״א לפרנקפורט יחד עם 71 נוסעים נוספים. זה היה לפני מספר חודשים, ובאותה עת לא הייתה חובה לעטות מסכה בטיסה ולכן כל הנוסעים היו ללא מסכות. חוקרים עקבו אחרי שאר הנוסעים בטיסה ומתוכם רק 8 הודו שחוו תסמינים כלשהם אבל רק 2 באמת נדבקו בקורונה. באופן מעניין אלו שנדבקו ישבו בקצה השני של המטוס מהחולים. זהו מחקר נוסף, כך מסתבר, שמוכיח שהסיכוי להידבק בקורונה במהלך טיסה הוא נמוך מאוד מסיבות שונות (לרבות איכות מערכות מחזור האוויר במטוס – שדומות באיכותן לאלו של חדרי ניתוח).

מימוש מצוין לנקודות של Radisson Rewards: המלון החדש של רשת רדיסון במלדיביים

תמורת 70,000 נקודות ללילה – שאותן ניתן לרכוש במבצעים ב-280$ בלבד – תוכלו לקבל לילה בוילה על המים שעולה באופן שיגרתי מעל 600$. עסקה טובה מאוד. ׳הבעיה׳ בטריק הזה היא שיש מגבלה שנתית למספר נקודות שניתן לרכוש ולכן מוטב להשתמש בשני חשבונות לפחות, או מוטב להיערך למימוש הזה זמן רב מראש כדי לצבור נקודות בדרכים אחרות (או לרכוש נקודות בשתי שנים קלנדריות שונות, נגיד בסוף דצמבר ובתחילת ינואר).

יש לכם מיילים של אוויאנקה? תוכלו ׳לרכוש׳ עוד במחיר נמוך של 1.2 סנט/מייל

מועדון התעופה LifeMiles, הפופולרי בקרב שחקני נקודות, מציע בונוס של 125% בהעברת מיילים בין חשבונות. כלומר, על כל 1,000 מיילים שתעבירו תקבלו 2,250 מיילים בחשבון אליו יעברו המיילים. כמובן צריך לפתוח לשם כך חשבון נוסף ורצוי על שם קרוב משפחה או חבר שאין לו עניין במועדון, או כמובן להשתמש בחשבון קיים כמו חשבון של בן/בת זוג. המבצע בתוקף עד סוף החודש בלבד.

תגובה אחת

השאר תגובה