דלתא משדרגת את הקו מניו-יורק לת״א

דלתא, שבעיניי רבים נחשבת לחברת התעופה האמריקנית הטובה ביותר, מפעילה קו אחד לת״א (מ-JFK) בתדירות של טיסה יומית. כעת מודיעה החברה כי החל מה-12 לדצמבר הקו יופעל בתדירות של שתי טיסות יומיות והחל מה-15 לינואר יעברו לשרת בקו מטוסי איירבאס A330-900neo החדישים והנוחים. המטוסים האלו כוללים שלוש מחלקות שירות – תיירים, פרימיום ועסקים – כשבקידמת המטוס מחלקת הסוויטות החדשה-יחסית של דלתא שנחשבת לאחת ממחלקות העסקים הטובות ביותר בעולם כיום. מדובר כמובן בשדרוג דרמטי לשוק הישראלי וכזה שמציב את דלתא בבירור מעל יונייטד ואלעל מבחינת איכות המוצר.

וירג׳ן אטלנטיק מציעה ׳ביטוח קורונה׳ בחינם לכל נוסעיה

ההטבה תקפה לטיסות עד ה-31 למרץ 2021. כולל טיסות קודשייר של וירג׳ן המופעלות ע״י דלתא, ק.ל.מ ואייר-פראנס. הפוליסה אמור להיות משלימה לביטוח הנסיעות הרגיל של הנוסע ומציעה כיסוי של עד חצי מיליון פאונד לטיפולים רפואיים והוצאות נלוות במידה והנוסע נדבק בקורונה במהלך הנסיעה. הטבה מצוינת – אבל חשוב לקרוא את האותיות הקטנות ומוטב להתייעץ עם סוכן ביטוח לפני הנסיעה.

הירשמו למבצע התקופתי החדש של הילטון

להזמנות ולשהיות בין ה-8 לספטמבר וה-31 לדצמבר. נדרשת הרשמה מראש. במסגרת המבצע מקבלים חברי המועדון כפל נקודות וכפל לילות לסטטוס. שני יתרונות נוספים למבצע הזה: (א) המבצע תקף לכל הרשתות של קבוצת הילטון ולכל שהייה ללא הגבלה. (ב) מועדון Hilton Honors הודיע, ללא כל קשר למבצע הזה, שצבירת הלילות לסטטוס בשנת 2020 תעבור אוטומטית לצבירה בשנת 2021. בנוסף, המועדון מציע מסלול מהיר לסטטוס גבוה – כולל לסטטוס דיימונד, הגבוה ביותר – בתנאים משופרים מהרגיל ובפרט תוך צבירה כפולה של לילות לסטטוס שפרושה השגת סטטוס דיימונד לאחר צבירת 9 לילות בלבד בתוך 90 ימים. כדאי!

כרטיסי בונוס של מועדון IberiaPlus (איבריה) בהנחה של 50%

מבצע מצוין, וזיכרו שניתן להעביר בחופשיות אוויוס בין המועדונים של בריטיש ואיבריה. המבצע הנוכחי תקף להזמנות עד ה-30 לאוגוסט בלבד (!) ולטיסות עד ה-15 למרץ 2021. פורמלית המבצע תקף לחברי מועדון שכתובתם המעודכנת בחשבון היא בספרד או בארה״ב – אך לפי הדיווחים גם חברי מועדון אחרים מצליחים להנות מההנחה. המבצע תקף גם על כרטיסי בונוס במחלקת העסקים ולא נשכח שאיבריה מפעילה מטוסים רחבי-גוף בקו שלה ממדריד לת״א ובמטוסים אלו מחלקת עסקים די טובה.

אמריקן צפויה לפטר כ-19,000 עובדים נוספים בתקופה הקרובה

על אף המענקים הנדיבים שקיבלו חברות התעופה האמריקניות מהממשל – בהיקף של עשרות מליארדי דולרים – הן ממשיכות לפטר עובדים על ימין ועל שמאל וצמצם משמעותית את כוח העבודה בענף שנפגע בצורה כ״כ קשה מהקורונה. גל הפיטורים האחרון באמריקן, חברת התעופה הגדולה בעולם, מסכם ירידה של כ-40,000 עובדים ממצבת העובדים של החברה. במרץ 2020 העסיקה אמריקן כ-140,000 עובדים ובאוקטובר 2020 היא צפויה להעסיק כ-100,000 עובדים בלבד. כמובן שגם יונייטד ודלתא פיטרו עובדים רבים אם כי המספרים נמוכים יותר.

מסלול מהיר לסטטוס גבוה במועדון המלונות Discovery (קבוצת GHA)

ייתכן בהחלט שלא שמעתם על המועדון או על הקבוצה – ואני כמעט לא מאזכר אותם בבלוג – אך קבוצת GHA מנהלת קרוב ל-600 מלונות ברחבי העולם לרבות מותגים מוכרים כמו קמפינסקי, אנאנטרה, קורינת׳יאה, אומני ואחרים. במסגרת מבצע חדש, שיימשך עד סוף השנה, ניתן להשיג סטטוס פלטינום במועדון של הקבוצה, Discovry, לאחר השלמת שהייה אחת בלבד של שני לילות ומעלה. כמובן נדרשת הזמנה ישירה באחד מערוצי ההזמנה של הקבוצה – כרגיל במועדוני מלונות. ההטבות של סטטוס פלטינום די מוגבלות, אומנם, ביחס למועדוני מלונות מסורתיים, אך עדיין מדובר במבצע נדיב ובסטטוס שלא יכול להזיק. אנא קיראו את האותיות הקטנות של המבצע לפני ההזמנה.

בונוס של 50% ברכישת אוויוס ממועדון Executive Club (בריטיש)

המבצע בתוקף עד ה-30 לספטמבר. במסגרת המבצע ניתן לרכוש עד 200,000 אויוס (התקרה השנתית הרגילה היא 100,000 אוויוס) לא כולל הבונוס. כלומר, חברי מועדון שטרם רכשו אוויוס בשנת 2020 יוכלו להכניס לחשבונם 300,000 אוויוס כולל הבונוס. מחיר המינימום, בשקלול הבונוס, הוא 1.43 סנט/אוויוס. מחיר הוגן אם יש מימוש ריאלי למטבע בעתיד הקרוב, אבל לא מצדיק רכישה ספקולטיבית.

ראש הממשלה נתניהו מתנקם בעיתון ׳ידיעות אחרונות׳, ככל הנראה

ביום שני תופעל ״טיסה היסטורית״ לאיחוד האמירויות כשעל המטוס תהיה משלחת ממשלתית בכירה ושורה של עיתונאים ממגוון רחב של ערוצי חדשות. הייתם מצפים שביניהם יהיו נציגי עיתון ׳ידיעות אחרונות׳ – העיתון היומי הנמכר ביותר בישראל – ובתוך כך נציגי אתר Ynet המופעל ע״י העיתון. אבל לא. ככל הנראה העיתון נענש משום שהיה אחראי לחשיפה לפיה לצד ההסכם בין המדינות נתן נתניהו את הסכמתו לעסקת רכש מטוסי F35 של איחוד האמירויות. מגוחך.

6 תגובות

  1. Lior@FlyingOut

    *נמחקו תגובות לפוסט זה*

    באופן חריג בחרתי למחוק תגובות. ככלל תגובות בבלוג מאושרות אוטומטית, ובתנאי שהתוכן אינו בוטה, מתוך עקרון של חופש הדיון והזכות של כל אחד לתת דעתו. הפעם התגובות הפכו לדיון בעד/נגד אזכור של תוכן פוליטי-כביכול בבלוג – ולכן בחרתי למחוק את כל התגובות באופן גורף ולא אאשר תגובות נוספות מהסוג הזה לפוסט זה. בטח לא תגובות של קוראים לקוראים אחרים.

    בעיניי הידיעה האחרונה בפוסט היא חדשותית, עניינית ורלוונטית. לא אשנה אותה ולא אמחק אותה. מי שרואה בכך עמדה פוליטית או ביקורת על השלטון ובגלל זה יפסיק לקרוא את הבלוג – שיהיה בהצלחה רבה.

    הגב
  2. eladpelleg

    היי ליאור, האם המסלול מהיר לדימונד בהילטון ניתן גם אם אתה גולד אצלהם ואצבור 9 לילות תוך 90 יום ?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      זה לא אמור להצליח אם אתה כבר גולד. המסלול המהיר מבוסס על השוואת-סטטוס לגולד, לחברי מועדון שאין להם סטטוס, ואז מסלול מהיר לדיימונד.

      בעקרון אתה יכול לפתוח חשבון חדש… אבל אני לא ממליץ להיכנס לזה אם כבר יש לך פעילות ונקודות בחשבון הנוכחי.

      הגב
  3. דניאל

    ליאור יקירי, אתה אופטימי עם אל על לאוקטובר.
    תראה מה קיבלתי הבוקר לגבי טיסה בסוכות:

    נוסע/ת יקר/ה,
    עקב אירועי מגפת הקורונה, טיסותיך באל על שהיו צפויות להתקיים בתאריכים 1-24/10 בוטלו.
    אנו שומרים בשלב זה את כרטיסך למימוש עתידי.
    עם חזרת אל על לפעילות רגילה , נציע לך אלטרנטיבה למימוש כרטיסך או החזר כספי, בהתאם לבחירתך.
    ניתן לעקוב אחר לוח הטיסות באתר אל על www.elal.com.
    אנו מתנצלים על אי הנוחות ומייחלים לחזור במהרה לשגרה,
    אל על

    הגב

השאר תגובה