אוסף של שינויים חיוביים מצד רשת מלונות היוקרה פנינסולה

תחת הכותרת ״The Peninsula Promise״, החל מה-1 לינואר 2021 ייכנסו לתוקף מספר שינויים משמעותיים שתכליתם לשפר את חוויית האירוח במלונות הרשת. כדי להנות מהתנאים החדשים יש לבצע הזמנה ישירה או דרך סוכן מועדף (וירטואוזו, FHR, תוכנית PenClub וכיוצ״ב). השינויים בתמצית: צ׳ק-אין מוקדם ב-6:00, צ׳ק-אאוט מאוחר עד 22:00, הזמנת חדרים צמודים (מחוברים) באופן מובטח מראש, הנחה של עד 25% בהזמנת שני חדרים/סוויטות ובנוסף 100$ קרדיט לשימוש במלון, תנאי ביטול גמישים יותר, צ׳אט ייעודי לשירות אורחים השוהים במלונות ועוד. רשת מלונות פנינסולה, שהחלה את דרכה בהונג-קונג ב-1928, כוללת כיום עשרה מלונות בלבד ועוד שלושה שאמורים להיפתח בשנים הקרובות.

אמירטס לא תפתח את הקו לת״א ב-3 לדצמבר כפי שפורסם בעבר

משלחת של חברת התעופה הפופולרית מדובאי אומנם הגיעה לישראל, ומכך אפשר ללמוד שלחברה יש כל כוונה להפעיל קו טיסות לת״א, אך מועד פתיחת הקו נדחה לבינתיים. הסיבה לדחייה, לפחות פורמלית, היא שממשלת ישראל עדיין מתעכבת עם אישור ההסכם המקנה פטור מויזות למחזיקי דרכונים של איחוד האמירויות המבקשים להיכנס לישראל והוא תנאי כחלק מהסכם הדדי שיקנה פטור מויזות גם למחזיקי דרכונים ישראלים המבקשים להיכנס לאיחוד האמירויות. אפשר להניח שאמיטרס גם מודאגת מרמת התחרות הצפויה בקו, לאור העובדה ששלושת חברות התעופה הישראליות הודיעו על כוונתן להפעיל טיסות בין המדינות לצד חברת הלואוקוסט פליי-דובאי, ואולי אמירטס אף נוהגת באיפוק מסוים עם פתיחת קוים חדשים לעת עתה לאחר שדיווחה על הפסד חצי-שנתי חסר תקדים של 3.4 מיליארד דולר (לראשונה בתולדותיה…).

מועדון התעופה AAdvantage (אמריקן) ביטל את כל העמלות לכרטיסי בונוס

אין יותר עמלת הזמנה במוקד הטלפוני, אין יותר עמלה להזמנה ברגע האחרון, אין עמלה לשינוי כרטיס בונוס או לביטולו. כמובן שמדובר בשינוי מעולה שמטיב מאוד עם כלל חברי המועדון. השינוי הזה מתווסף למספר שינויים נוספים עליהם הודיע המועדון מוקדם יותר השנה לרבות הורדת הרף הדרוש להשגת סטטוס גבוה בכ-20%. כמו כן, מיילים לא יפוגו לפחות עד סוף יוני 2021 (וככלל נדרשת פעילות כלשהי בחשבון, אחת ל-18 חודשים, כדי למנוע תפוגת מיילים).

מועדון Hilton Honors (הילטון) מציע בונוס של 10,000 נקודות להזמנת חדר לשימוש-יומי

בתוקף עד ה-31 למרץ 2021. כבר שנים רבות שקבוצת הילטון מאפשרת הזמנת חדרים לשימוש-יומי (Day Use) ברבים ממלונותיה ברחבי העולם. את התעריף הייעודי ניתן למצוא בקלות במנוע החיפוש באתר ע״י הזנת תאריך זהה לצ׳ק-אין ולצ׳ק-אאוט. כתבתי על התעריף הזה פוסט לפני כשנתיים. כעת מציע המועדון בונוס נדיב של 10,000 נקודות למי שישלים הזמנה כאמור בחודשים הקרובים. ברוב המלונות השימוש-היומי מוגדר בין השעות 10:00 בבוקר ל-18:00 אחה״צ, אך זה גמיש במידה מסוימת ובפרט לבעלי סטטוס גבוה. ישנם מלונות שאף מאפשרים כניסה לטרקלין בשעות אלו.

קוריאן שוקלת לרכוש את יריבתה אסיאנה

שתי חברות התעופה הדרום-קוריאניות עשויות להתמזג בעתיד הנראה לעין. קוריאן היא הגדולה, המצליחה והפופולרית מביניהן בעוד אסיאנה מתקשה לעמוד בהתחייבויותיה הכספיות כבר תקופה ארוכה ובנוסף חטפה מכה קשה בגלל הקורונה. אסיאנה מחזיקה צי מטוסים לא קטן הכולל גם מטוסי A380. יהיה מעניין לראות מה יעלה בגורל העסקה הזאת והאם החברות ימוזגו תחת קוריאן.

מועדון התעופה MileagePlus (יונייטד) מוריד את הרף הדרוש לסטטוס גבוה לשנת 2021

שינוי משמח עבור נוסעים עסקיים ישראלים שרבים מהם טסים באופן קבוע לארה״ב עם יונייטד. לחברה ארבעה קוים לת״א – מניו-יורק, סן-פרנסיסקו, וושינגטון ושיקגו – והיא פופולרית בישראל גם בזכות העובדה שהיא שולחת לנתב״ג את המוצרים הטובים ביותר שלה ומציעה חווייה טובה מאוד לנוסעים ישראלים. כעת המועדון מוריד את הרף הדרוש להשגת סטטוס ב-2021, ומפשט במידה מסוימת את התהליך, כך שהשגת סטטוס 1K תדרוש צבירה של 15,000 נקודות-סטטוס בלבד.

הזדמנות נוספת לרכוש מיילים של אוויאנקה ב-1.1 סנט/מייל בלבד

באמצע ספטמבר הקדשתי פוסט למבצע שהיה אז במסגרתו ניתן היה לרכוש מיילים של מועדון LifeMiles במחיר הנמוך ביותר אי פעם. זו היייתה עסקה מצוינת ואני עצמי רכשתי במסגרת המבצע כ-100,000 מיילים. בפוסט הזה תוכלו למצוא מענה לשאלות רבות על המועדון בכלל ועל כדאיות רכישת המיילים שלו בפרט. כעת מציע המועדון מיילים באותו המחיר, ולשם כך תצטרכו לעבור דרך הבלוג OMAAT שקוראיו זוכים לגירסה משודרגת של המבצע המאפשרת לרכוש כל יתרה של מיילים ולהנות מהבונוס המקסימלי.

20% הנחה במלונות קבוצת הייאט

להזמנות עד ה-6 לדצמבר ולשהיות עד ה-4 לאפריל. אני לרוב לא מפרסם מבצעים מהסוג הזה, בהם מוצעת הנחה של 20% בלבד שהיא די שיגרתית, אלא שהתעריף המוזל במסגרת המבצע הזה הוא גמיש לגמרי ולכן אטרקטיבי. לכאורה נדרש תשלום מראש עבור הלילה הראשון אם כי בפועל אני מאמין שאף מלון לא יחייב את כרטיס האשראי ובכל מקרה ניתן לבטל ללא קנס עד יום לפני הצ׳ק-אין (ולקבל החזר במידה וחוייב הלילה הראשון משום מה).

תגובה אחת

  1. אייל

    המבצע של הייאט מעולה, מלון בדאבלין בסט. פאטריקס ב-96 יורו בתעריף גמיש (אם הפסטיבל יתקיים במרץ 2021)

    הגב

השאר תגובה