אתר ההזמנות Club1Hotels, שבעיניי מהווה את המקור הטוב ביותר לתעריפים מוזלים במלונות יוקרה, מפעיל תוכנית לקוחות המאפשרת לקבל החזר מכל הזמנה. סטטוס גולד מקנה 5% מכל הזמנה בחזרה – ולחודש הקרוב קוראיי הבלוג יכולים לקבל את הסטטוס הזה בחינם! בנוסף, כל מי שייפתח חשבון חדש או ישדרג חשבון קיים ייכנס אוטומטית להגרלה של קרדיט בסך 100$.


בשבוע שעבר הסברתי כיצד לקבל הטבות VIP במלונות יוקרה גם בלי סטטוס גבוה. דרך המלך היא להשתמש ב׳תוכניות מועדפות׳, הזמינות רק לסוכני נסיעות מסוימים, המבטיחות ללקוחות שלל הטבות בעלות ערך רב מבלי לשלם מחיר גבוה יותר מהמחיר באתר המלון (ובמקרים רבים אף מחיר נמוך משמעותית בזכות מבצעים תקופתיים).

אבל – לפעמים אפשר למצוא תעריפים מוזלים במיוחד דרך ספקים חיצוניים, שרוכשים חדרים בהיקפים משמעותיים ומקבלים הנחות גדולות, והתעריפים האלו לעיתים כ״כ אטרקטיביים עד כדי כך שהם מגמדים את כל ההטבות שניתן לקבל בהזמנה ישירה במחיר מלא. דוגמאות לכך בהמשך. הנוסע המנוסה והמתוחכם, אם כן, צריך לדעת לבדוק לפחות בשני המקורות לעיל.

יחד עם זאת חשוב לזכור שהזמנות צד שלישי, ובכלל זה הזמנות בכל אתרי ההזמנות, לא יאפשרו צבירת נקודות במועדון הלקוחות של המלון וקבלת הטבות-סטטוס במידה ויש. כלומר, אם חשוב לכם לצבור קרדיט מהשהייה ו/או להבטיח שתקבלו הטבות שאתם זכאים להן – בחירה בהזמנה לא-ישירה היא מאתגרת יותר.

אתר הזמנות שמנצח את כל השאר

על אתר ההזמנות Club1Hotels, או בקיצור C1H, כתבתי בבלוג אינספור פעמים. אני משתמש בו בעצמי לעיתים תכופות. נכון שהממשק לא הכי נוח, ונכון שלפעמים המידע לא מוצג באופן ברור במיוחד, אבל האתר הזה הוא באמת מקור מצוין לתעריפים מוזלים במלונות יוקרה. תוכלו למצוא באתר גם מלונות בדרגות אירוח נמוכות יותר, עם מבחר כללי של למעלה מ-1.5 מיליון מלונות בעולם, אבל הוא מצטיין בעיקר במלונות יוקרתיים ומלונות של רשתות בינ״ל מובילות.

רוצים מספר דוגמאות? בזכות האתר הזה שילמתי 105$ ללילה בריץ-קרלטון בבודפשט (לעומת 400$++ באתר המלון), שילמתי 212$ לשני לילות בסוויסוטל בשיקגו (לעומת 600$++ באתר המלון), שילמתי 343$ לשני לילות בפיירמונט בבוסטון (לעומת 900$++ באתר המלון) ושילמתי 145$ לא כולל מע״מ ללילה במלון דריסקו בת״א (לעומת 225$ באתר המלון).

בכל אחד מהמקרים הללו, כפי שניתן לראות, חסכתי עשרות אחוזים ביחס למחיר באתר המלון.

מועדון לקוחות

בתמצית, C1H מציע לרכישה סטטוס גולד (195$/שנה) וסטטוס פלטינום (295$/שנה) כשההטבה העיקרית היא קבלת החזר על כל רכישה. למעט כשנעשה שימוש בתווי-קנייה, באופן מתבקש.

בעלי סטטוס גולד צוברים 5 נקודות לכל 1$ בחיוב. בעלי סטטוס פלטינום צוברים 10 נקודות לכל 1$ בחיוב. כל נקודה שווה סנט אחד במימוש, בהזמנות עתידיות באתר כמובן, ומכאן אפקטיבית מדובר בהחזר של 5% ו-10% בהתאמה.

כלומר, סטטוס גולד משתלם למי שמבצע רכישות של 3900$ ומעלה בשנה ובאופן מעט אבסורדי סטטוס פלטינום משתלם למי שמבצע רכישות של 2950$ ומעלה בשנה בלבד. ההסבר הוא שבפועל תג המחיר של סטטוס גולד מנופח בכוונה. בכל מקרה, רכישה של סטטוס פלטינום היא בהחלט הגיונית וכדאית לנוסעים תכופים שמשתמשים באתר C1H באופן שיגרתי.

הטבה לקוראיי הבלוג

לעמוד הייעודי לחצו כאן.

מהיום ועד ה-23 ליוני קוראיי הבלוג יכולים לפתוח חשבון באתר C1H ולקבל בחינם שדרוג מיידי לסטטוס גולד! הסטטוס יישאר בתוקף לשנה.

כבר יש לכם חשבון באתר? מצוין, היכנסו לקישור ושדרגו את החשבון שלכם בחינם! השדרוג יישאר בתוקף לשנה.

בנוסף – כל מי שייפתח חשבון חדש או ישדרג חשבון קיים ייכנס אוטומטית להגרלה של 100$ בתווי-קנייה באתר. ההגרלה תיערך ע״י האתר ב-23 ליוני והזוכה יקבל הודעה במייל המקושר לחשבון שלו.

אז קדימה, קחו הפסקה של דקה אחת ושדרגו את החשבון שלכם. אשמח אם גם תשתפו את הקישור עם חברים וקולגות כדי שגם הם יוכלו להנות מההטבה הזמנית. זה חינם, אז למה לא.

מידע נוסף

מספר נקודות שכדאי לדעת על אתר C1H אם טרם התנסיתם איתו:

  • התעריפים באתר דורשים תשלום מראש אבל רובם ניתנים לביטול ללא קנס. שימו לב היטב לתנאי הביטול לפני שאתם מסיימים את ההזמנה.
    – – –
  • שירות הלקוחות של האתר, ובפרט לקוראיי הבלוג, הוא מהיר ואדיב. הדרך הטובה ביותר היא לשלוח מייל לכתובת ״MemberServices@club1hotels.com״.
    – – –
  • האתר מפעיל תוכנית BRG שיכולה לחסוך עד 20$ ללילה מעבר להצעה הטובה ביותר שיש בשוק. רוב הבקשות מאושרות, לפחות מניסיוני, אבל שימו לב שהתוכנית לא תקפה לשהיות של הרגע האחרון (בטווח של שבוע קדימה למעשה).
    – – –
  • בינתיים אין דרך לגלות עצמאית כמה קרדיט יש בחשבון שלכם. אם אתם לא יודעים – תכתבו לשירות הלקוחות ותקבלו את התשובה בדר״כ תוך פחות משעה ולפעמים תוך דקות בודדות.
    – – –
  • האתר מציע מדי פעם הנחה לכל הזמנה (לרוב 5%, לכל היותר 10%) או תווי-קנייה בהנחה (לרוב עד 10%, אם כי בעבר היה גם מבצע של 20%). בעיניי רכישה של תווי-קנייה בהנחה של 10% ומעלה היא אפשרות כדאית מאוד למי שמזמין לילות רבים בשנה, ואני עצמי רכשתי מספר פעמים תווי-קנייה של האתר לאורך השנים (ועדיין יש לי קרדיט של כמה מאות דולרים).

גילוי נאות: הפוסט אינו ממומן ע״י אתר Club1Hotels. הבלוג מקבל תגמול עבור כל שדרוג חשבון לסטטוס פלטינום בעלות 295$/שנה. תודה מראש למי שבוחר לשדרג לסטטוס הגבוה ביותר דרך העמוד הייעודי של הבלוג.

9 תגובות

    • אריאל

      יואב, למה ועד כמה זה חשוב לך לדעת?
      אתה נהנה מהתכנים באתר ? … אם אתה כאן (ומגיב…) כנראה שנהנה מאוד
      שבת שלום

      הגב
  1. יהלה

    תודה על העדכון והמבצע 🙂

    אם יש לי הזמנה עם ביטול חינם בCH1, אוכל לבטל אותה ולהזמין עם שוברים לאתר (אם וכאשר יימכרו כאלה בהנחה), נכון?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      לא צריכה להיות בעיה, ורק תבדוק קודם שהתעריפים במלון דומים כי התעריפים משתנים כל הזמן. אם עדיין זמין התעריף שאתה רוצה לחדר שאתה רוצה – אתה יכול להקים הזמנה חדשה, עם הקרדיט שתרכוש, ואח״כ לבטל את הקודמת. אין בעיה שבנקודת זמן אחת יהיו לך שתי הזמנות באותו מלון.

      הגב
  2. ירון

    היי ליאור, האם ההצעה לשדרוג עדיין תקפה במקרה או שלא במקרה?

    הגב

השאר תגובה