על המלון החדש בשחרות, שינוהל ע״י רשת סיקס-סנסס היוקרתית, כתבתי לראשונה באפריל שנה שעברה כשהמלון תוכנן להיפתח בספטמבר האחרון. הקורונה נתנה דעתה והמועד נדחה. לאחרונה עדכנתי שהמלון צפוי להיפתח ב-5 לאוגוסט.

רשת מלונות היוקרה Six Senses

הגיוני שכלל לא שמעתם עליה, כי לרשת המיוחדת הזו יש רק 20 מלונות ברחבי העולם (כולל 3 שעתידים להיפתח השנה, לרבות המלון הישראלי). כל מלונות הרשת, בלי יוצא מן הכלל, נהנים ממוניטין מצוין של איכות, שירות ואופי מקומי. וכן, הם יקרים מאוד באופן יחסי.

הרשת הוקמה ב-1995 וחרטה על דגלה ערכיי בריאות, סביבתיות וקיימות. היא חלוצה בתחומים אלו וכל מלונותיה ידידותיים-לסביבה גם בבנייה וגם בתפעול השוטף כולל שימוש במזון אורגני, מחזור ברמה הגבוהה ואפילו מלון המופעל כולו אך ורק באמצעות חשמל מפאנלים סולאריים.

בתחילת 2019 נרכשה הרשת ע״י קבוצת IHG אבל היא שומרת על פעילותה ואופיה כרשת עצמאית. 9 מ-20 מלונות הרשת כבר זמינים בנקודות של מועדון IHG Rewards אבל המלון הישראלי אינו ביניהם (וזה צפוי כי טרם נפתח).

המלון בשחרות

המלון הישראלי הוא בדיוק כל אלו. הוא נבנה בעיקר מחומרים שנלקחו מתוך ההר עליו הוא שוכן, כל הסוויטות מעוצבות ברמה הגבוהה ביותר כדי להציע חוויה מדברית יוקרתית ולאורחים מוצעות פעילויות מקומיות שנתפרו במיוחד עבור המלון. הכל עם נוף מרהיב של הרי אדום והערבה. לפחות מבחינת עלויות הקמה – אין מלון בישראל שאפילו מתקרב אליו, חד וחלק.

במלון 60 סוויטות סה״כ (מינימום כ-60 מ״ר כל אחת), מספר מסעדות עם נוף פנטסטי למזרח, ספא יוקרתי, בריכה גדולה, מכון כושר, מרכז אטרקציות ומתקנים לאירועים (כולל אמפי שיכול לארח עד 270 אנשים).

למידע נוסף לחצו כאן.

התעריפים באתר המלון

תעריף הבסיס לעונת הקיץ הוא 1,000$ ללילה בסוויטה רגילה (Six Senses Suite) לא כולל מע״מ. אני מניח שזה זמני עד שהמלון יבין טוב יותר את הביקוש בשוק, וחשוב לזכור שכיום עדיין אין כניסת תיירים לישראל והמלון בהחלט מכוון לתיירים. כאמירה כללית, בהתחשב באיכות המלון ובמחירי המלונות המקובלים בישראל, 1,170$ ללילה זה הוגן ואפילו זול.

בתאריכים של ביקוש גבוה במיוחד (חגי תשרי) תעריף הבסיס עולה עד 1350$ ללילה ויש מינימום הזמנה של 3 לילות.

המלון מציע תעריף פתיחה מוזל (״Early Booking Offer״) שמוריד את המחיר ב-10% ומעלה. התעריף הזה תקף לשהיות שלא מתחילות בימים חמישי או שישי, כולל שהיות של לילה אחד. כלומר, סוויטה רגילה תעלה 900$ ללילה בלבד. באופן טבעי התעריף המוזל אינו זמין בתקופות החגים אבל כן זמין בחודש אוגוסט המבוקש (אם כי בתאריכים רבים המלון כבר בתפוסה מלאה…).

בעונת החורף, מה-1 לנובמבר, תעריף הבסיס צונח ב-20% ל-750$ ללילה בסוויטה רגילה. וגם כאן – אם תבחרו שהייה שלא מתחילה בימים חמישי או שישי תהנו מהנחה נוספת של 15% שתוריד את המחיר ל-637.50$ ללילה בלבד.

המחירים לעיל הם מתוך אתר המלון ואינם כוללים מע״מ (!). ניתן להזמין גם דרך אתרי הזמנות אם כי לא כולם מציעים את המלון בינתיים בטרם נפתח. Club1Hotels, לדוגמה, לא מציע את המלון. פורמלית לרשת Six Senses אין ׳תוכנית לסוכנים מועדפים׳, מהסוג שעליו כתבתי לפני מספר ימים, אבל מלון מסוים יכול להציע תנאים מועדפים לאורחים של סוכנים מסוים.

טריק מצוין להוזלת המחיר הסופי

רשת סיקס-סנסס מציעה שוברים הנקראים ״Plan Now, Play Later Certificate״. אלו בעצם תווי-קנייה של הרשת (eGift-Cards) שכוללים בונוס של 20% על הסכום הנרכש. המבצע עד ה-30 ליוני, אם כי ייתכן שיוארך הלאה. המינימום לשובר הוא 1,000$ (כלומר 1,200$ כולל הבונוס) ופורמלית אין מקסימום.

מה זה אומר בפועל?

נניח שאתם מעוניינים לנסות את המלון וגמישים בתאריכים. לדוגמה: מיום שבת ה-6 לנובמבר ועד יום שני ה-8 לנובמבר. התעריף המוזל באתר המלון הוא 1275$ לשני הלילות יחד לא כולל מע״מ. תוכלו לשלם 1063$ עבור שובר שערכו יהיה 1275.6$ – ויספיק לתשלום מלא עבור שני הלילות כאמור. המע״מ יהיה 217$ – ואותו לא ניתן לשלם באמצעות השובר. כלומר, בשורה תחתונה, העלות תהיה 640$ ללילה בלבד כולל המע״מ.

חשוב לשים לב לתנאי השובר לפני הרכישה. בתמצית:

  • השובר תקף לשהיות בכל התאריכים עד שלוש שנים מיום הנפקתו ולכל חדר/סוויטה.
  • ניתן להשתמש בשובר לתשלום עבור כל לילה שהוזמן ישירות מהמלון בתעריף פומבי. לא ניתן להשתמש בשובר בצמוד לתעריפים לא-פומביים מוזלים כמו תעריפי קורפורייט, תעריפי קבוצה וכיוצ״ב.
  • בעת הזמנת השובר יש לבחור מלון והשובר יהיה תקף אך ורק במלון זה ולא ברשת כולה.
  • ניתן להשתמש בשובר לתשלום עבור החדר/הסוויטה, עבור ארוחות ועבור כל שירות שמספק המלון ישירות לאורחים (ספא לדוגמה). תשלומים עבור שירותי צד-שלישי, גם אם מוצעים ע״י המלון, אינם תקפים. כמו כן לא ניתן להשתמש בשובר לתשלום המע״מ וכל מס אחר.

כמקובל עם שוברים מסוג זה – לא ניתן לבטל את הרכישה לאחר שבוצעה. לכן כדאי להשתמש בטריק הזה רק במידה ואתם בטוחים שתרצו להתארח במלון המסוים. השובר תקף לשלוש שנים כך שהסיכון נמוך מאוד בעיניי.

לרכישת שוברים לחצו כאן.

בהצלחה!

10 תגובות

  1. Yair

    נקודה מעניינת שאני פתאום חושב עליה
    אין דרך לקנות שובר בחו"ל ללא מע"מ?
    לאו דווקא ספציפית למלון הזה…

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      לא. המע״מ נגבה ע״י המלון עצמו ולא משנה איך הזמנת את השהייה.

      גם אי אפשר להתחכם בעזרת דרכון זר. המלון מחוייב ע״פ חוק לבדוק את חותמת הכניסה לישראל בדרכון (או הספח, מה שעושים במקום חותמת ברוב המקרים) כדי להבטיח שרק תיירים יקבלו פטור ממע״מ. לפעמים מלונות עושים טעות ולא גובים מע״מ, במיוחד בהזמנות של סוכנים מחו״ל, אבל כאמור אלו טעויות בלבד שלא אמורות לקרות במלון שמנוהל כמו שצריך.

      הגב
      • Yair

        תודה
        לא הבנתי איך המנגנון הזה מתבצע
        נניח שקיבלתי שובר מתנה או קניתי חדר בנקודות
        לפי מה המלון גובה את המע"מ?

      • Lior@FlyingOut

        שובר פועל במנותק מההזמנה עצמה. הוא כמו כרטיס-נטען עם יתרה נקובה. בצ׳ק-אין, כשאתה מתבקש לשלם על החדר, לפי התעריף שהזמנת, אתה יכול לשלם עם השובר במקום באמצעים אחרים. זה הכל. המע״מ נגזר מהתעריף שבחרת.

        אם וכאשר לילות יהיו זמינים בנקודות – אז לא יהיה מע״מ לשלם, כי זה כלול.

  2. אליאור

    אני יודע שזה כנראה לא יהיה משתלם אבל האם לדעתך יהיה אפשר לרכוש לילה בנקודות IHG ?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      בהמשך הדרך, אולי. כרגע לא.

      אני דווקא צופה שאם וכאשר ניתן יהיה לרכוש לילות בנקודות – זו תהיה הדרך הזולה ביותר. לפחות כשמדובר בעונת הקיץ.

      הגב
    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

      האם ידוע לך אם כבר ניתן להזמין? ניסיתי להזמין ולנצל את המחיר ההזמנה המוקדת, אך ללא הצלחה (ההזמנה מגיעה לדף ERROR לאחר הוספת פרטי אשראי)

      הגב
      • Lior@FlyingOut

        מניח שזו הייתה תקלה רגעית שנפתרה. ניסית שוב? אתה יכול גם לפנות למלון במייל או בטלפון, המופיעים באתר, ולבצע הזמנה בדרך זו.

השאר תגובה