מאריוט השיקה את המהדורה החדשה של ״Week on Wonders״

במהלך השבוע הקרוב, עד ה-14 לאוקטובר, מוצעים במקביל מספר מבצעים למלונות משתתפים של קבוצת מאריוט ולחברי מועדון Bonvoy. מבצעים נבחרים לדוגמה: ״Wonders of Escape״ שמקנה הנחה של 25% על תעריפים בכסף במלונות משתתפים, ״Wonders of Discovery״ שמקנה הנחה של עד 33% במימוש נקודות ביחס לתעריף הרגיל, ״Wonders of More״ שמקנה בונוס של עד 55% ברכישת נקודות של מועדון Bonvoy ומוריד את המחיר עד כדי 8.1$ לכל 1,000 נקודות ו-״Wonders of Luxury״ שכולל קרדיט של 300$ לשימוש במלון בהזמנת שני לילות ומעלה במלונות יוקרה משתתפים של הקבוצה (וכנראה לא ניתן לשלב את המבצע הזה עם תעריף סטארס). ישנם מבצעים רבים אחרים במהלך הסופ״ש לרבות עם שותפים שונים של מאריוט כמו יונייטד והרץ. אם אתם מתכננים נסיעה בימים אלו – בידקו את עמוד המבצעים המקושר!

אלעל במבצע טיסות לארה״ב – כולל מימוש נקודות ביחס טוב

להזמנות עד ה-10 לאוקטובר (כולל) ולטיסות בין ה-1 לנובמבר וה-28 לפברואר. במסגרת המבצע משווקים כרטיסים מוזלים לשלושה יעדים: ניו-יורק (החל מ-499$), מיאמי (החל מ-499$) ולוס-אנג׳לס (החל מ-699$). לא מדובר במחירים חסרי-תקדים וגם יונייטד מציעה כעת מחירים דומים לארה״ב. היתרון במבצע הנוכחי של אלעל הוא במימוש נקודות למחזיקי כרטיסי הפלייקארד שיכולים לקבל ערך של מעל 60 סנט/נקודה במחלקת התיירים – וזה יחסית חריג. לצערנו המבצע לא נוגע למחלקת הפרימיום או מחלקת העסקים. כל הטיסות של אלעל לארה״ב מבוצעות כיום ע״י מטוסי הדרימליינר.

ניו-זילנד נוטשת את מדיניות ׳אפס קורונה׳

מדינת האי הפנטסטית סגרה את עצמה עם פרוץ הקורונה והנהיגה מדיניות נוקשה מאוד במטרה להפוך את המדינה לנקייה מקורונה. רוב הזמן זה עבד היטב והתושבים המקומיים יכלו לחזור לשיגרה כמעט ללא מגבלות (אבל גם ללא תיירים ועם פגיעה דרמטית לכלכלה). אלא שלאורך החודשים האחרונים ישנן התפרצויות קורונה קלות בניו-זילנד, כתוצאה מאנשים שבכל זאת נכנסים להמדינה, ובמקביל אחוז גבוה מאוד מתושבי ניו-זילנד מקבלים חיסונים. כעת המדינה עוברת למדיניות של הקלות בהדרגה עם צפי להיפתח גם לתיירות במחצית הראשונה של 2022 (בתום עונת התיירות שם…).

רשת מלונות בראון מתכננת לבנות את המלון הראשון בנתב״ג

כותרות על בניית מלון בנתב״ג ראינו מספר פעמים בעשור האחרון. זה בהחלט מהלך נדרש, ואני מחכה למלון כזה בקוצר רוח, אפילו שנתב״ג אינו שדה שמעודד קונקשיינים (ובקושי מאפשר אותם למעשה), אך זה מסוג הדברים שלא אאמין להם עד שאראה אותם קורים. אז תעירו אותי כשהדחפורים עולים על הקרקע, כמו שאומרים. בינתיים התכנון של רשת מלונות בראון הוא לבנות מלון של כ-400 חדרים בצד המערבי של השדה בעלות הקמה של כ-100 מיליון ש״ח.

סאות׳ווסט דורשת מכל עובדיה להתחסן לקורונה עד ה-8 לדצמבר

חברת הלואוקוסט המצוינת, שבמובנים רבים צריכה להיות מודל לחיקוי בענף התעופה, מצטרפת לחברות צפון-אמריקניות אחרות שנקטו במדיניות דומה כמו אמריקן, אלסקה איירליינס וג׳ט-בלו. יונייטד ודלתא מעודדות את עובדיהן להתחסן, ומתמרצות אותם או קונסות אותם בהתאם, אבל בכל זאת מאפשרות המשך העסקה של עובדים לא מחוסנים.

תעריף חצי-גמיש מעניין ואטרקטיבי במלונות קבוצת IHG באירופה

התעריף נקרא ״Stay Longer״ והוא גמיש אבל במידה מוגבלת. תנאים עיקריים: להזמנות עד ה-15 לנובמבר ולשהיות עד ה-31 למרץ, שלושה לילות ומעלה בהזמנה, ההנחה היא של עד 15% על תעריף הפרה-פייד שמציע המלון שהוא מוזל מלכתחילה, כולל ארוחת בוקר, התשלום מראש אך ניתן לבטל ללא קנס עד שבוע לפני השהייה ועם קנס של לילה אחד לאחר מכן. פוטנציאלית אפשר למצוא מחירים נמוכים מאוד בעזרת התעריף הזה, ולכן כדאי להכיר אותו, אם כי הגמישות שלו מוגבלת יחסית לתקופת הקורונה שבה רבים מבטלים הזמנות ברגע האחרון.

איג׳יפט-אייר החלה להפעיל את הטיסות בקו קהיר-ת״א במקום אייר-סיני

אייר-סיני נמצאת בבעלות איג׳יפט-אייר וכל תכלית קיומה הייתה להפעיל את הקו קהיר-ת״א עם מטוס אחד ומספר טיסות שבועיות. כרטיסים בקו הזה אפילו לא שווקו במערכות הרגילות אלא רק דרך ספקים מסוימים מאוד לקהל הישראלי בלבד. קו משונה, נכון, אבל הוא תוצר של הסכם השלום בין ישראל ומצריים והמשמעות שלו היא מעבר לכלכלית. ככל הנראה איג׳יפט-אייר השתמשה במותג אייר-סיני כדי שפורמלית היא תוכל לומר שאינה טסה לישראל, בשנים מתוחות יותר, אם כי בתקופה הנוכחית אחרי ׳הסכמי אברהם׳ כנראה שאין צורך יותר לחשוש מסנקציות של מדיניות מוסלמיות וערביות וכתוצאה מכך איג׳יפט-אייר מורידה את המסיכה ומפעילה את הקו בעצמה. אלו חדשות טובות לנוסעים משום שצפויים להופיע תעריפים של איג׳יפט-אייר ליציאה מת״א וישנם מושבי בונוס זולים בקו הזה (עדיף עם מיילים של ייונייטד).

טריפל נקודות של הייאט על ארוחות במסעדות של מלונות כשאתם לא אורחים

למועדון של הייאט, כמו למועדונים מתחרים, ישנה תוכנית Dining Rewards. התוכנית מאפשרת לחברי מועדון World of Hyatt לצבור נקודות כשהם מבצעים הזמנות במסעדות וברים של מלונות הקבוצה גם כשאינם אורחים במלונות. אני עצמי השתמשתי בתוכנית מספר פעמים בעבר, בעיקר באסיה. באופן רגיל תצברו 5 נקודות לכל 1$ בחיוב – אך במסגרת המבצע הנוכחי, שיימשך עד ה-10 לפברואר, תוכלו לצבור 15 נקודות לכל 1$ בחיוב. מדובר בהצעה נדיבה מאוד משום שנקודת הייאט שווה לפחות 1.4 סנט (בהערכה פסימית למדי) כך ש-15 נקודות ל-1$ פרושן החזר ריאלי של כ-21% על ההוצאה. לא רע בכלל. כמובן, לצערנו, אין מלון של הקבוצה בארץ.

הממשלה שוקלת לאשר מתווה לתיירים עם דרישה לבדיקת קורונה יומית

מתוך הכתבה באתר גלובס: ״הכוונה לפתיחת ישראל לתיירות בחודש נובמבר מעוררת תקווה (שוב) בקרב העוסקים בענף התיירות. עוד ועוד התבטאויות של שרי הממשלה על פתיחת שערי הארץ, הסגורים מאז מרץ 2020, לצד תאריך היעד עליו מצביע שר התיירות יואל רזבוזוב, מכוונים את הזרקור לתחילת חודש נובמבר כתאריך בו תיירים מחוסנים יוכלו להיכנס לישראל. אלא שעל פי גורמים בענף, המתווה שנמצא על השולחן הוא כזה שידרוש מהתיירים לבצע בדיקת קורונה בכל יום בזמן השהות בישראל, דרישה מופרכת למדי וחריגה בנוף העולמי״.

4 תגובות

  1. דניאל

    אכן,השימוש במלון בנתב"ג יהיה פחות לקונקשיין,יותר לתושבי הדרום/ צפון לפני טיסת בוקר.
    אבל 400 חדרים באמת לא כ"כ פרופורציונאלי..

    הגב
    • אמיר

      לגבי האייט
      רשמת שאין מלונות בישראל
      אבל אני רואה בפורטפוליו שלהם את נורמן ואמריקן
      קולוני?

      הגב
      • Lior@FlyingOut

        שאלה טובה. הנורמן והאמריקן-קולוני הם מלונות של רשת SLH, ולרשת יש שת״פ עם הייאט במסגרתו ניתן להזמין חדרים ברוב מלונות הרשת דרך האתר של הייאט (ולקבל הטבות ולצבור נקודות וכו׳). אבל שניהם לא מלונות של קבוצת הייאט.

  2. hemedr

    בדיקה יומית לקורונה? נפלו על הראש פה, יותר גרועים מתאילנד שהחמירו מדי עם כמות הבדיקות הנדרשות. או שפשוט לא רוצים שיבואו אז מחמירים מדי

    הגב

השאר תגובה