על המלון הזה כתבתי לראשונה בקיץ 2019. הוא חלק מרשת המלונות הכי מעניינת של קבוצת הייאט, מספק הטבות במסגרת תוכנית פריבה, מציע מבצע מצוין של ׳לילה שלישי חינם׳ ועד כה אני מקבל רק רשמים טובים מאלו שהתארחו בו. אז אם אתם מחפשים תמורה טובה לכסף שלכם – זה שם.


ה-GSY, בשמו המקוצר, הוא מלון יוקרתי במרכז לונדון השייך לרשת Unbound Collection של קבוצת הייאט. זו אחת מאותן רשתות בהן כל מלון שומר על אופיו הייחודי, תחת מיתוג עצמאי, ובמקביל נהנה מהתמיכה של רשת בינ״ל עם ניסיון עשיר. הבחירה של המלון להצטרף לרשת כזאת היא מובנת מאליה משום שמדובר במלון חדש שהוקם בהשקעה עצומה ואין לו מוניטין להשען עליו.

המלון נפתח לפני שנתיים – בתזמון חסר מזל, ממש שבועות בודדים לפני הגעת הקורונה.

למידע נוסף על המלון – לחצו כאן.

מיקום

אם תכתבו ״London״ בגוגל-מפס הסמן יגיע לכיכר טרפלגר. קשה להתווכח שזהו מרכז העיר, לפחות מבחינת התייר הממוצע. סוהו, מייפייר, הביג בן, כנסיית ווסטמיניסטר, ארמון בקינגהאם, הגלריה הלאומית, קובנט גארדן ואפילו הייד-פארק – כל אלו במרחק הליכה קצרה מהכיכר. זה הצנטרום של הפיילה, בלשון הגששים.

ה-GSY נמצא 100 מ׳ בקו אווירי מכיכר טרפלגר. נראה לי שזה מספיק כדי לנצח בנוק-אאוט כמעט כל מלון אחר בעיר.

היסטוריה

השם ״Scotland Yard״ מוכר לרוב האנשים כשם תחנת משטרה אייקונית והיסטורית בלב לונדון בה נוהלו תיקי החקירות המשמעותיים ביותר. אלא שלמעשה זהו שם הרחוב – גרייט סקוטלנד יארד – שם הייתה הכניסה של התחנה הראשית של משטרת המטרופולין של לונדון (MPS) והשם הפך לכינוי עבור מחלקת הבילוש שישבה במתחם ועבור המשטרה כולה. שרלוק הולמס, הבלש הבדיוני המפורסם בעולם, הציע את שירותיו גם למחלקת הבילוש המפורסמת של הסקוטלנד יארד. אגב, מקור השם משום שבתקופה מסוימת שם היו מגוריהם של מלכי סקוטלנד כשהגיעו לביקור בלונדון.

עד 2013 הבניין בו שוכן המלון שימש את משרד ההגנה הבריטי. מעולם לא שכן בו מלון. הבניין נרכש ושופץ לאורך שנים בהשקעה של למעלה מ-100 מיליון פאונד עד שלבסוף נפתח כמלון יוקרה בסוף 2019. באופן מתבקש המלון מדגיש את ההיסטוריה של המתחם עם מאפיינים עיצוביים מסוימים. כמו כן הסוויטה הבכירה של המלון נקראת Sherlock Holmes Suite.

תוכנית פריבה

התוכנית זמינה בלעדית לסוכנים מועדפים של הייאט ומבטיחה הטבות רבות עבור לקוחותיהם. ההזמנות ישירות מול המלון, בתנאי ביטול גמישים (זהים לתעריף הגמיש הרגיל) והלקוח משלם במעמד הצ׳ק-אאוט. כמובן שניתן לצבור מהשהייה נקודות במועדון World of Hyatt.

ההטבות במלון זה כוללות:

  • שדרוג של קטגוריה אחת לחדר – מובטח מראש, מיד לאחר ביצוע ההזמנה, בכפוף לזמינות.
  • ארוחת בוקר זוגית במסעדת המלון בכל יום.
  • 100$ קרדיט לשימוש במלון (מתורגם לפאונד, לרוב ל-75GBP).
  • מתנת הגעה לחדר (לרוב סלסלת פירות, בקבוק יין או מבחר שוקולדים).
  • צ׳ק-אין מוקדם החל מ-9:00 וצ׳ק-אאוט מאוחר עד 16:00 – בכפוף לזמינות, ניתן להבטיח מראש.

תעריף פריבה הוא לא תמיד הזול ביותר. לפעמים ישנם תעריפים פומביים מוזלים במלון וכמובן שניתן למצוא גם תעריפים מוזלים יותר דרך אתרי הזמנות (שלא יאפשרו צבירת נקודות וכיוצ״ב). אבל לאור ההטבות לעיל, להן שווי ריאלי של עשרות פאונד ללילה בהערכה ריאלית, הזמנה ישירה בתעריף פריבה כמעט תמיד מציע תמורה טובה הרבה יותר לעלות.

מבצע משתלם במיוחד

כבר זמן רב שהמלון מציע ׳לילה שלישי חינם׳ – מבצע בלעדי לסוכני פריבה. המבצע תקף לכל קטגוריות החדרים במלון. אפקטיבית, כמובן, מדובר בהנחה פוטנציאלית של 33% על התעריף הגמיש הרגיל – וזו הנחה משמעותית מאוד שתנצח כל תעריף פומבי מוזל, לפחות כשמתארחים לשלושה לילות בדיוק (או מכפלות).

לדוגמה: חדר לזוג בסופ״ש הראשון של נובמבר (7-4 לחודש, ימים חמישי עד ראשון).

  • התעריף הזול ביותר באתר המלון ללא ארוחת בוקר וללא אפשרות ביטול: 1102 פאונד
  • התעריף הזול ביותר באתר בוקינג ללא ארוחת בוקר וביטול חינם: 1525 פאונד
  • התעריף הזול ביותר באתר המלון כולל ארוחת בוקר וביטול חינם: 1725 פאונד
  • המחיר בתעריף פריבה עם ההטבות הנוספות: 1090 פאונד

במובני לונדון, ובפרט למלון ברמה הזאת, מחיר של כ-360 פאונד/לילה זה פשוט מצוין. במיוחד לנו הישראלים כשהפאונד היום נמצא בשפל של 4.4 ש״ח בלבד. כלומר, בדוגמה לעיל כל לילה יעלה 1600 ש״ח – ובארץ הסכום הזה קונה לכל היותר צימר נחמד עם נוף לכנרת.

אם אתם מגיעים לעיר ללילה או שניים – אפשר וכדאי לשקול גם מלונות אחרים. התמורה לכסף עדיין טובה ב-GSY, בזכות השדרוג המובטח וההטבות הנוספות, אבל בהחלט שיש משמעות רבה למבצע בשיפור הצעת הערך.

לסיכום

אין הרבה מלונות שאני ממליץ עליהם בצורה כ״כ חד-משמעית והם מהווים עבורי ברירת מחדל נהדרת בעיר שלהם. לדוגמה הברקלי בניו-יורק, הווילארד בוושינגטון או הגרנד-הייאט בבנגקוק. מספר לקוחות שלי התארחו ב-GSY וכולם חזרו מרוצים.

אגב, בהזדמנות זו אציין לרעה את מלון Biltmore Mayfair, מרשת LXR של הילטון, שנראה כמו חלופה טובה ל-GSY אבל מספק שירות מתחת לכל ביקורת לאור החוויות האחרונות של שני לקוחות שביקרו בו. אני לא מתכוון לתקלות-שירות קלות ושיגרתיות אלא לעדות ברורה לניהול גרוע והכשרת עובדים גרועה עוד יותר. שווה להתרחק, גם אם המחיר מפתה.

אם תרצו להזמין לילות ב-GSY, ולהנות מכל הטבות פריבה והמבצע הנוכחי, אשמח לסייע לכם. כתבו לי למייל: hotels@flying-out.com

השאר תגובה