אלעל חוזרת להפעיל מטוסי 777 ישנים ואחד מהם אפילו בחכירה רטובה

שירות הלקוחות בקושי מתפקד כבר תקופה ארוכה, הטייסים גרמו לביטולי אינספור טיסות כשהתחשק להם, טרקלין המלך דוד עמוס להחריד בשעות מסויימות כי טייסים מורשים להיכנס אליו עם משפחותיהם וכי אלעל מחלקת סטטוס פלטינום בקלות לבעלי עסקים, אין תור מהיר בנתב״ג לנוסעי ביזנס ולבעלי סטטוס, שינויי לו״ז ופעילות סנדור משבשים לנוסעים רבים את הכרטיסים, פיצויים לא משולמים בשיטת מצליח – ואלו רק חלק מהבעיות שאלעל מספקת היום ללקוחותיה. אבל לפחות אותם לקוחות יכלו להתנחם בידיעה שכל הטיסות הארוכות של החברה, וחלק מהטיסות הקצרות שלה, מופעלות ע״י מטוסי דרימליינר חדשים יחסית עם מחלקות שירות נוחות ובפרט מחלקת עסקים שהיא קפיצת מדרגה מעל הקודמת (אבל רחוקה מלהיות מושלמת). עכשיו הידיעה הזאת לא שווה כלום כי אלעל החליטה להחזיר לשימוש מטוסי 777 מיושנים שלא עברו שדרוג כלשהו ובנוסף תחכור מטוס 777 נוסף ממפעיל אירופי שגם יספק את הצוות למטוס הזה. כלומר, לקוחות אלעל יזמינו כרטיסים יקרים בציפייה לטוס בדרימליינר אבל בפועל יקבלו מוצר נחות משמעותית וצוות זר. אלעל מצידה מבטיחה שלקוחות שלא ירצו לטוס יוכלו לבטל את הכרטיס ללא קנס – אבל בהצלחה לאותם לקוחות למצוא כרטיס חלופי באותו המחיר בסמוך למועד הטיסה שלהם. בהצלחה להרפתקנים.

הירשמו למבצע התקופתי החדש של מועדון Hilton Honors

בתוקף לשהיות בין ה-6 בספטמבר וה-31 בדצמבר. נדרשת הרשמה מראש. המבצע פשוט מאוד: כפל נקודות לכל שהייה ובונוס נוסף של 2,000 נקודות לכל שהייה שיום הצ׳ק-אאוט שלה הוא שני-שישי. ״כפל נקודות״ פרושו שמתקבל בונוס בגובה צבירת נקודות הבסיס. כך, לדוגמה, חבר מועדון בסטטוס דיימונד שיתארח ל-3 לילות במלון וישלם 200$/לילה (לפני מסים), עם צ׳ק-אאוט ביום שני, יצבור 20,000 נקודות סה״כ (מתוכן 6,000 נקודות בסיס) לפי החישוב הבא: 6,000 נקודות בסיס, 6,000 נקודות בונוס לסטטוס, 6,000 נקודות בונוס בגלל המרכיב הראשון של המבצע לכפל נקודות ו-2,000 נקודות בונוס בגלל שהצ׳ק-אאוט מחוץ לסופ״ש.

מלון קמפינסקי בוינה מציע ׳לילה שלישי חינם׳ ועוד הטבות לסוכני וירטואוזו

המלון נפתח לראשונה ב-1873 וכמובן שודרג מאז מספר פעמים. הוא נחשב לאחד ממלונות היוקרה המובילים בבירת אוסטריה וכמובן הוותיק מביניהם. כאמירה כללית אני מוצא את התמחור שלו הוגן למדי ובתוך כך הוא מציע תמורה גבוהה יחסית לכסף. כעת מציע המלון מבצע של ׳לילה שלישי בחינם׳ בלעדית לסוכני וירטואוזו, לשהיות עד ה-30 בנובמבר בלבד, והמבצע גם כולל צ׳ק-אין מוקדם מובטח בשעה 12:00 וצ׳ק-אאוט מאוחר מובטח בשעה 16:00. זה כמובן בנוסף להטבות וירטואוזו הרגילות: ארוחת בוקר זוגית בכל יום, שדרוג על בסיס זמינות בצ׳ק-אין, 100$ קרדיט לשימוש במלון ועוד. מוזמנים לכתוב לי להזמנות: lior@flying-out.com.

מטוסים ישראלים אינם מורשים לעבור במרחב האווירי של עומאן, לפחות בינתיים

״עומאן מסרבת לפתוח את המרחב האווירי שלה לטיסות ישראליות בעקבות לחץ אינטסיבי שמופעל עליה על ידי איראן […] משמעות הדבר היא כי נכון לעכשיו, אין אפשרות לנצל את פתיחת המרחב האווירי של סעודיה לטיסות ישראליות על מנת לקצר את מסלולי הטיסה למזרח הרחוק […] סעודיה כבר העניקה את כל האישורים הדרושים לחברות הישראליות על מנת לחלוף בשטחה. הנחת העבודה בישראל הייתה כי פתיחת המרחב האווירי של עומאן היא עניין פורמאלי בלבד זאת לאור העובדה שבין ישראל לעומאן סוררים יחסים תקינים״.

הירשמו למבצע התקופתי החדש של מועדון World of Hyatt

לשהיות בין ה-15 בספטמבר וה-20 בדצמבר. נדרשת הרשמה מראש (עד ה-15 בנובמבר). המבצע פשוט מאוד: כפל נקודות על שהיות של שני לילות ומעלה ובנוסף כפל קרדיט לסטטוס על שהיות באחד מ-65 מלונות ׳הכל כלול׳ שקבוצת הייאט מפעילה כיום לאחר שרכשה אותם לאחרונה (ורובם אינם רלוונטיים לישראלים כי הם ביעדי נופש במרכז אמריקה שנגישים בעיקר לאמריקאים). בהחלט לא מדובר במבצע אטרקטיבי מדי אבל כדאי להירשם בכל זאת ולצבור קצת יותר נקודות במהלך החודשים הקרובים.

עדכון על מחלקת העסקים של לופטהנזה

מבין חברות התעופה הגדולות והמובילות בעולם, אין כל ספק שלופטהנזה מציעה את מחלקת העסקים הגרועה ביותר בהפרש ניכר. המוצר הנוכחי של החברה הוא לא דור שני ולא דור שלישי ואפילו לא דור רביעי ביחס למוצרים המובילים בתעשייה. זה מביך וזה צריך להכעיס את לקוחות החברה שעוד משלמים מחיר מלא על כרטיסי ביזנס. בשנים האחרונות לופטהנזה דואגת לפרסם בכל הזדמנות את כוונתה להשיק מוצר חדש במחלקת העסקים, שהיה צריך להגיע כבר לפני עשור, אבל המהלך כל פעם נדחה. לאקי מסכם בפוסט חדש את התפתחות הדברים וצופה כי נראה מחלקת עסקים חדשה כבר ב-2023 במספר מצומצם של מטוסים בצי הגדול של החברה הגרמנית. כמובן ייקח זמן רב עד שהמוצר החדש יגיע לכל המטוסים בצי.

תגובה אחת

  1. Rachel Karniel

    גם לנו היה נסיון לא טוב עם איר קנדה, אפילו משהו די סטנדרטי כמו קבלת פיצוי על איחור של יומיים בהגעת מזוודות לא הצלחנו לקבל מהם. טענו שהקבלות שלנו על סכום נמוך מדי. לא מדובר רק בהתנהלות מול הסניף הישראלי, אלא גם מול שירות הלקוחות בקנדה עצמה. עם זאת, אל על כנראה מבטלת את הקו הישיר לטורונטו, דבר שלא ישאיר לנו יותר מדי ברירות.

    הגב

השאר תגובה