ב-1 למרץ נכנסו לתוקף שינויים משמעותיים במועדון הלקוחות של קבוצת הייאט. בין השאר שונה שם המועדון מ״Gold Passport״ ל״World of Hyatt״ ושונה שם הסטטוס הגבוה ביותר בו מ״Diamond״ ל״Globalist״.

הטבוות מסוימות נעלמו והטבות חדשות הגיעו. חלק מחברי המועדון נפגעו מהשינויים וחלק מחברי המועדון הרוויחו בגדול.

הטבה ששודרגה

המועדון מציע ללקוחותיו הבכירים הטבה בשם ״Best Available Room״. מטרתה להבטיח שבעלי הסטטוס הגבוה ביותר יקבלו את החדר הטוב ביותר שזמין במלון בעת הצ׳קאין למעט סוויטות. כן, זה טוב כמו שזה נשמע. בעלי סטטוס דיימונד יכלו להזמין חדר מקטגוריית הבסיס בתעריף מוזל במיוחד ועדיין לקבל בצ׳קאין חדר משודרג, אולי בקומת הקלאב, שיקר מהחדר שהזמינו פי כמה.

על מנת להנות משדרוג לסוויטה בעלי סטטוס הגבוה ביותר משתמשים בשוברי שדרוג. אלו עדיין קיימים. ארבעה מהם ניתנים עם השגת הסטטוס הגבוה ביותר וכל שובר תקף לשדרוג של עד שבעה לילות רצופים מכל חדר לסוויטה מדרגת הבסיס (בהינתן זמינות). כלומר, פוטנציאלית, בעלי סטטוס דיימונד יכולים להנות מ-28 לילות בסוויטה בשדרוג שהוא מובטח מראש. כיום, אגב, השוברים האלו ניתנים לשימוש גם כשהלילות מוזמנים כלילותבונוס (מה שלא היה אפשרי קודם לכן).

Hyatt Regency Etoile Paris Suite

Hyatt Regency Paris Etoile – Ambassador Suite

ב-1 למרץ ההטבה שודרגה והיא כוללת כעת גם סוויטות מקטגוריית הבסיס. כלומר, אותן סוויטות שצריכות להיות זמינות עבור מי שמעוניין להשתמש בשובר. אז ׳החדר הטוב ביותר׳ הוא עכשיו סוויטה.

שימו לב: זוהי לא הטבה ׳לשיקול דעת המלון׳ אלא הטבה מובטחת מראש. אם סוויטה מקטגוריית הבסיס זמינה בעת הצ׳קאין המלון חייב להציע אותה לאורחשאחרת הוא עובר על תנאי המועדון ועלול להידרש לפצות את האורח מאוחר יותר. זה בעצם מה שהופך את ההטבה הזאת לכ״כ משמעותית וכ״כ מבוקשת.

האם זה עובד?

מסתבר שכן. או כך לפחות ע״פ ניסיון ראשוני שלי.

לפני ה-1 למרץ היו דיונים רבים בעולם הפורומים והבלוגים לגבי יישום ההטבה החדשה במלונות הקבוצה. רבים חשבו שמלונות יגדירו מחדש קטגוריות חדרים וסוויטות, שלא יציגו זמינות מלאה או סתם שלא יציעו את השדרוג אפילו שהוא קיים. בקיצור, רבים חשבו שמלונות ׳ישחקו משחקים׳ כדי למנוע את השדרוגים האלו לסוויטות. אולי זה באמת קורה בחלק מהמקרים.

CHIPH_P357

Park Hyatt Chicago – Executive Park Suite

אני יכול, בינתיים, רק לציין את הניסיון שלי.

מאז ה-1 למרץ התארחתי בשבעה מלונות של קבוצת הייאט. שניים בארה״ב, אחד בהונגקונג, שלושה בהודו ואחד בנפאל.

בשני המלונות האמריקניים לא קיבלתי שדרוג לסוויטה. באחד ביליתי עם חבר ורצינו חדר עם שתי מיטות (ואין סוויטה עם שתי מיטות לשדרג אליה) ובשני פשוט לא הייתה סוויטה זמינה בעת הצ׳קאין (בדקתי). במלון בהונגקונג קיבלתי סוויטה כי השתמשתי בשובר שדרוגאבל מהיכרותי עם המלון המסוים אני בטוח שהייתי מקבל את השדרוג המובטח כחלק מההטבה גם אם לא הייתי משתמש בשובר. בשלושת המלונות בהודו הוצעה לי סוויטה בצ׳קאין וכך גם במלון בנפאל. סה״כ 5 הצלחות מ-7 נסיונותתלוי איך אתם סופרים את זה.

בגלל שמדובר בהטבה מובטחת בעלי הסטטוס יכולים להרגיש בנוח לבקש סוויטה במהלך הצ׳קאין. אפילו רק כדי לתת לפקיד לדעת שהם מודעים להטבה שלהם. הדרך הנוחה ביותר היא לבדוק את זמינות החדרים לפני הכניסה למלון ולחפש את הסוויטה מקטגוריית הבסיס (זיכרו, סוויטות מקטגוריות גבוהות יותר לא נכללות במסגרת ההטבה ושדרוג אליהן יהיה ע״פ שיקול דעת המלון).

לסיכום

סל ההטבות לבעלי הסטטוס הגבוה של הייאט, גלובליסט, בהחלט השתפר ב-1 למרץ. ההבטחה לשדרוגים היא אחת ההטבות המרכזיות לנוסעים תכופיםאם כי לא ההטבה החשובה ביותר בעינייוטוב שהייאט הרימה את הרף והכלילה את הסוויטות כחלק ממנה.

אני בינתיים שמח לגלות שמלונות מודעים להטבה הזאת וממלאים אותה.

תגובה אחת

השאר תגובה