פוסט קצר וענייני למי מכם שמעוניין להגדיל את יתרת המיילים בחשבון שלו במועדון MileagePlus (יונייטד). שימו לב שטבלאות המימוש של המועדון משתנות ב-1 לנובמבר והתהליך שאציג כאן אורך לפחות יומיים כך שמי שמעוניין לראות מיילים נוספים בחשבון לפני השינוי כדאי שייזדרז ויקווה לטוב.

מדובר בטריק קצר למדי שכולל רכישת נקודות במועדון Choice Privileges (קבוצת המלונות צ׳וייס) והמרת הנקודות האלו למיילים של יונייטד ישירות באתר המועדון.

רכישת נקודות

אם אין לכם חשבון במועדון הלקוחות של קבוצת צ׳וייסואני מאמין שלרובכם איןאז השלב הראשון הוא לפתוח חשבון חדש (לחצו כאן). אל תשתמשו במייל פיקטיבי לטובת פתיחת החשבון.

אחרי שתתחברו לחשבון חפשו בתפריט הראשי את האפשרות ״BUY POINTS״. במסך שייפתח תהיה לכם אפשרות לרכוש נקודות לחשבונכם או לרכוש נקודות כמתנה לחבר מועדון אחר.

Choice Privileges Buy Points 1

לחצו על ״Buy Points Now״ ותועברו לעמוד נחיתה באתר points.com שמנהל את הסחר בנקודות עבור המועדון (ועבור אינספור מועדונים אחרים בתחום). בראש העמוד יופיע הבונוס שאתם זכאים לו. במסגרת מבצע נוכחי, שיימשך עד ה-12 לנובמבר, מוצע בונוס של 30% עד 50% ברכישת נקודות אבל להבנתי חשבונות חדשים זכאים אוטומטית לבונוס של 30% בלבד.

Choice Privileges Buy Points 2

המועדון מוכר נקודות בשיגרה במחיר של 11$ ל-1,000. על מנת להנות מהבונוס יש לרכוש מינימום של 5,000 נקודות ועד למקסימום שנתי מותר של 50,000 נקודות (לא כולל הבונוס). בשקלול בונוס של 30% מחיר הנקודות יורד עד קצת מתחת ל-8.5$ ל-1,000. לא מחיר אטרקטיבי במיוחד לנקודות של צ׳וייסלמרות שלילותבונוס במועדון מתחילים מ-8,000 נקודות בלבד (68$) – אבל כאמור ישנו מבצע נוסף.

שימו לב: הנקודות לא יופיעו בחשבון מיידית כי התהליך מבוצע ע״י מתווך ולא ישירות ע״י המועדון. לרוב הנקודות מופיעות בתוך כמה שעות ולכל היותר בתוך יממה אחת. כמובן שמדובר בעסקה חדכיוונית שלא ניתן לבטל אח״כ.

המרת הנקודות

חזרה לאתר המועדון. בתפריט הראשי חפשו את האפשרות ״Rewards Exchange״. בעמוד הבא תוכלו להמיר את הנקודות שלכם לנקודות ומיילים של שמונה מועדוני לקוחות אחרים. אחד מהמועדונים האלו הוא MileagePlus (יונייטד) ואף תוכלו לראות הערה שכעת מתקיים מבצע המרה למועדון זה.

על מבצע ההמרה ליונייטד כתבתי פוסט לאחרונה.

Choice Privileges Convert Points 1

במסגרת המבצע, שיימשך עד ה-30 לנובמבר, ניתן בונוס נדיב במיוחד בהמרת נקודות של צ׳וייס למיילים של יונייטד: עבור כל 5,000 נקודות תקבלו 2,500 מיילים במקום 1,000 מיילים (150% בונוס).

בעצם אפשר לומר שמדובר בשני מבצעים חופפים ומתואמים: המועדון של צ׳וייס מעניק בונוס של 150% בהמרת הנקודות (כלומר, הבונוס מגיע מהצד שלו) והמועדון של יונייטד מציע בונוס נוסף של 30% מכל המרה נכנסת במבצע שתקף גם להמרות ממועדוני מלונות אחרים.

כלומר, כל 5,000 נקודות של צ׳וייס (~ 42$) יהפכו בסוף ל-3,250 מיילים של יונייטד (~ 13$ ל-1,000).

ארבעה דברים שאתם צריכים לדעת:

  1. המרת הנקודות אורכת קרוב ליומיים בדר״כ והיא בכל מקרה לא מיידית. התהליך עצמו פשוט למדי אבל חשוב לעקוב אחר ההוראות לקישור החשבונות השונים לצורך ההמרה.
    – – –
  2. זיכרו שניתן להמיר נקודות רק ב׳בלוקים׳ של 5,000. אם, לדוגמה, תבקשו לרכוש 39,000 נקודות במחיר של 429$ אז תקבלו לחשבונכם 50,700 נקודות כולל הבונוס (30%) ובסוף התהליך תישארו עם 700 נקודות יתומות שאותן לא ניתן יהיה להמיר למיילים. לשיקולכם.
    – – –
  3. המועדון של יונייטד מבטיח שהבונוס מצידו (30%) ייכנס לחשבון ׳עד ה-30 לינואר׳. סביר להניח שהוא אכן יגיע רק במהלך חודש ינואר ולא מיד לאחר ההמרהאז אם מטרתם היא להשתמש במיילים מיד לאחר שיגיעו לחשבון כדאי שתניחו מראש שתיראו רק 2,500 מיילים מכל המרה של 5,000 נקודות.
    – – –
  4. כל חבר מועדון Choice Privileges יכול לרכוש לעצמו ולקבל עד 50,000 נקודות בשנה קלנדרית. כלומר, לא ניתן לרכוש 50,000 נקודות ולקבל במתנה 50,000 נקודות נוספות. מה שכן, הבונוס שניתן במסגרת המבצע אינו נספר כחלק מהמקסימום השנתי המותר ועל כן ניתן להכניס לחשבון עד 65,000 נקודות.

אז נניח, לצורך העניין, שרכשתם 50,000 נקודות תמורת 550$ וקיבלתם 15,000 נקודות נוספות כבונוס. את היתרה הזאת תוכלו להמיר ל-32,500 מיילים של יונייטד שיופיעו בחשבון בתוך יומיים. עד סוף ינואר תקבלו מהמועדון של יונייטד 9,750 מיילים נוספים (30%). סה״כ תשלמו כ-13$ לכל 1,000 מיילים חדשיםוזה מחיר אטרקטיבי למדי עבור המיילים של יונייטד.

ראוי גם לציין שבמסגרת מבצע ההמרה של יונייטד, עליו כתבתי פוסט, ניתן להנות מבונוס מצטרפי מקסימלי של 25,000 מיילים. זה למקרה שבחרתם להמיר נקודות גם ממועדונים אחרים.

מיילים של יונייטד

באוגוסט כתבתי שאני נותן למיילים של יונייטד שווי ריאלי של 13$ לכל 1,000. זה אומר שאני לכאורה ממליץ לכם כאן לרכוש נקודות במחיר זהה לשווי הריאלי שלהןוזה בדר״כ לא נחשב לדבר אטרקטיבי. אבל

  • מטרת הפוסט היא להציג אפשרות קיימת לרכישת מיילים בזול ולא בהכרח לעודד כל אחד לפתוח מיד חשבון ולרכוש עשרות אלפי מיילים בלי תוכנית להשתמש בהם. אני לא בעד רכישות ספקולטיביות לגמרי של נקודות או מיילים.
    – – –
  • ניתן בהחלט לחלץ מהמיילים של יונייטד ערך גבוה יותר במימוש מושכל. ההערכה שלי, 1.3 סנט/מייל, מתייחסת למימוש הממוצע של חבר המועדון הממוצע ומכאן שהיא הערכה גסה. מי שנהנה מגמישות במימוש המיילים (בעיקר בבחירת תאריכי נסיעה), ואולי מעדיף טיסות במחלקות הפרימיום, יוכל בהחלט לקבל תמורה גבוהה למיילים האלו.

אזכיר את הדוגמה הקבועה שלי: כרטיס הלוך/חזור מת״א ליעדים בתתהיבשת ההודית (הודו, נפאל, סרילנקה ועוד) עולה 40,000 מיילים במחלקת התיירים, 70,000 מיילים במחלקת העסקים או 90,000 מיילים במחלקה הראשונה בתוספת של כמה עשרות דולרים במסים (אין היטלדלק). אם נניח שרכשתם את המיילים במחיר של 13$ לכל 1,000 הרי שכרטיס כזה יעלה לכם בערך 600$, 1000$ או 1250$ בהתאמה. בכרטיס כזה תוכלו לבחור בטיסות של חברות כמו טורקיש, סוויס, לופטהנזה, אוסטריאן ועוד. אלו מחירים מצחיקים ממש ביחס למחירי השוק.

חשוב גם לזכור שבמסגרת המבצע תוכלו לרכוש לכל היותר 42,250 מיילים של יונייטד אז המימושים לעיל לא רלוונטיים למי שחשבונו ריק כנקודת מוצא. כלומר, היתרה הנ״ל תספיק לכרטיס הלוך/חזור במחלקת התיירים או לכרטיס בכיווןאחד במחלקת העסקים (וכמעט במחלקה הראשונה). אבל ישנן דרכים אחרות לצבור מיילים של יונייטדלרבות בהמרה מנקודות תעופה של לאומיקארדוכמובן שניתן גם לרכוש מיילים חסרים ישירות מהמועדון במחיר מופקע.

לסיכום

לא זכור לי מתי ראיתי הזדמנות לרכוש מיילים של יונייטד במחיר כ״כ נמוך. אומנם לא מדובר ברכישה ישירה אבל עדיין בתהליך פשוט למדי ולא אורך יותר מדי זמן. אני בעצמי ניצלתי את ההזדמנות כדי לרכוש בערך 20,000 מיילים נוספים כדי להגדיל את היתרה בחשבון.

אני שוב חוזר על המלצתי שלא לרכוש נקודות או מיילים בצורה ספקולטיבית. כדאי קודם לבחון את טבלאות המימוש של מועדון התעופה (הנה הטבלה החדשה, שתיכנס לתוקף ב-1 לנובמבר) ורק אם יש מימוש רצויגם למועד עתידי רחוקאז כדאי לרכוש את המיילים הנדרשים.

אגב, ברכותיי למי מכם שזכאי במקרה לבונוס של 50% ברכישת נקודות של צ׳וייס.

13 תגובות

  1. רובי

    תודה רבה !!
    זה בדיוק מה שהייתי צריך להשלמת המיילים לחופש בהודו.
    שאלה אחת, האם לא שווה לחכות למבצע של SPG ( האחרון היה ביוני ) ולהמיר משם דרך מאריוט למיילים ?

    הגב
  2. רובי

    למי שעדיין מתלבט, המבצע הוארך עד ה 17 לנובמבר וכעת המחיר אפילו ירד טיפה.
    במקום 30% בונוס של מיילים ( אפקטיבית 25% הנחה ) ישנה כעת הנחה של 30% בחשבון.

    הגב
  3. סיכום חדשות ומבצעים מהשבוע האחרון – FlyingOut

    […] מועדון המלונות של קבוצת צ׳ויס, Choice Privileges, מציע הנחה של 30% ברכישת נקודות עד מחר בשעות הבוקר המוקדמות לפי שעון ישראל (יום שבת, ה-18 לנובמבר). מחיר הנקודות תחת ההנחה הוא 7.7$ לכל 1,000. כל חבר מועדון ראשי לרכוש ו/או לקבל עד 50,000 נקודות בשנה קלנדרית. במבצע אחר, שיתקיים עד ה-30 לחודש, מאפשר המועדון להמיר נקודות למיילים של מועדון MileagePlus (יונייטד) ביחס מועדף במיוחד של 5,000 נקודות ל-2,500 מיילים. זאת ועוד, המועדון של יונייטד יוסיף בהמשך (מתישהו עד סוף חודש ינואר) בונוס של 30% על כל הנקודות המועברות עד לתקרה של 25,000 מיילים סה״כ. כלומר, בשקלול שלושת המבצעים, ניתן אפקטיבית לרכוש מיילים של יונייטד במחיר של 11.85$ לכל 1,000. לא זכורה לי אי פעם הזדמנות לרכוש מיילים במחיר נמוך יותר. לפרטים נוספים ראו את הפוסט הזה. […]

    הגב
  4. סיכום חדשות ומבצעים מהשבוע האחרון - FlyingOut

    […] מועדון המלונות של קבוצת צ׳ויס, Choice Privileges, מציע הנחה של 30% ברכישת נקודות עד מחר בשעות הבוקר המוקדמות לפי שעון ישראל (יום שבת, ה-18 לנובמבר). מחיר הנקודות תחת ההנחה הוא 7.7$ לכל 1,000. כל חבר מועדון ראשי לרכוש ו/או לקבל עד 50,000 נקודות בשנה קלנדרית. במבצע אחר, שיתקיים עד ה-30 לחודש, מאפשר המועדון להמיר נקודות למיילים של מועדון MileagePlus (יונייטד) ביחס מועדף במיוחד של 5,000 נקודות ל-2,500 מיילים. זאת ועוד, המועדון של יונייטד יוסיף בהמשך (מתישהו עד סוף חודש ינואר) בונוס של 30% על כל הנקודות המועברות עד לתקרה של 25,000 מיילים סה״כ. כלומר, בשקלול שלושת המבצעים, ניתן אפקטיבית לרכוש מיילים של יונייטד במחיר של 11.85$ לכל 1,000. לא זכורה לי אי פעם הזדמנות לרכוש מיילים במחיר נמוך יותר. לפרטים נוספים ראו את הפוסט הזה. […]

    הגב

השאר תגובה