כתבתי רבות על האתר הזה ולא אטרח להציג אותו מחדש. מי שמעוניין לקרוא עליו – הנה מספר פוסטים נבחרים מהשנתיים האחרונות:

שיפורים באתר

בשנה החולפת חלו כמה שינויים חיוביים ב-Club1Hotels. ראשית, האתר הגדיל משמעותית את היצע המלונות שלו (באמצעות סוכנים כמובן) וכעת הוא מציע מעל למיליון מלונות ברחבי העולם. המשמעות היא שניתן למצוא מלונות כמעט בכל יעד. שנית, מנוע החיפוש באתר השתדרג וכיום החיפוש מהיר הרבה יותר והתוצאות מסודרות הרבה יותר (אין יותר כפילות בהצגת מלונות, אבל יש עדיין ריבוי תעריפים לכל מלון מסוים). סה״כ הכיוון חיובי אבל יש עוד הרבה מה לשפר מהבחינות האלו.

מבצע מיוחד לסופ״ש

בדר״כ, במסגרת מבצעים, האתר מציע הנחה של 10% (לכל הזמנה או ברכישת תווי-קנייה). הנחה של 15% היא יחסית חריגה, ואני שמח שהאתר מציע אותה לקוראיי הבלוג מדי פעם. סה״כ רבים מקוראיי הבלוג הם לקוחות מרוצים של Club1Hotels ולכן המבצעים המרובים והיחס החיובי.

תנאי המבצע ותנאי תווי-הקנייה:

  • בתוקף עד שעה 23:59 ביום שני (Cyber Monday) לפי שעון שיקגו. כלומר, עד שעה 7:59 בבוקר יום שלישי לפי שעון ישראל.
    – – –
  • מינימום רכישה: תווי-קנייה בשווי מינימלי של 1000$ (כלומר, 850$ לתשלום).
    – – –
  • לתווי-הקנייה של האתר אין תאריך תפוגה.
    – – –
  • ניתן להשתמש בתווי-קנייה להזמנת מלונות, השכרות רכב וקרוזים.
    – – –
  • פורמלית תווי-הקנייה לא תקפים במידה ונעשה שימוש בתוכנית ה-BRG של האתר אם כי בפועל קוראים רבים דיווחו שלא הייתה כל בעיה גם במקרים אלו.

לרכישת תווי-הקנייה פשוט שילחו מייל לשירות הלקוחות של האתר בכתובת ״memberservices@club1hotels.com״ וציינו את היתרה שברצונכם לרכוש. במייל התגובה תקבלו קישור לתשלום.

ראוי לציין שהאתר, מבחינת ניראות ו-IT, עדיין סובל ממגבלות משמעותיות. אז בפועל אין דרך לראות מהי היתרה הנוכחית שיש לכם בחשבון. לשם כך יש לפנות במייל (או בטלפון) לשירות הלקוחות – ולרוב המענה מהיר מאוד.

למען הגילוי הנאות: הבלוג לא מקבל קרדיט כלשהו מ-Club1Hotels עבור הפניית לקוחות לרכישת תווי-קנייה.

מבצע משודרג למצטרפים חדשים

פורמלית Club1Hotels הוא אתר חברים סגור וחברות בו עולה 99$ לשנה. לא יודע כמה באמת משלמים את הסכום הזה, אבל המטרה היא שרק משתמשים רשומים יוכלו לבצע חיפוש באתר ולהיחשף למחירים הנמוכים שהוא מציע. זה מאפשר לאתר להציג תעריפים לא-פומביים של הסוכנים איתם הוא עובד.

לקוראיי הבלוג מציע האתר שנת חברות ראשונה בחינם. בפועל החברות מתחדשת אוטומטית בכל שנה בחינם. להרשמה לאתר, וללא צורך בכרטיס אשראי או התחייבות כלשהי, לחצו כאן.

Resort in Thailand - Random

זאת ועוד, Club1Hotels שדרג את ההצעה למצטרפים חדשים דרך הבלוג ומציע הנחה של עד 500$ להזמנה ראשונה! מדובר בעצם בהנחה של עד 10% על ההזמנה הראשונה – כי יש מינימום לעלות ההזמנה – אבל עדיין חיסכון יפה פוטנציאלית ללא צורך לרכוש מראש תווי-קנייה (בהנחה גדולה יותר לסופ״ש הקרוב בלבד). כל הפרטים בעמוד הייעודי של הבלוג המקושר לעיל.

אם אין לכם חשבון באתר, או שאתם מעוניינים להמליץ על האתר לאחרים, אז זו בהחלט ההזדמנות הנכונה להירשם.

תוכנית ה-BRG

אל תשכחו שהאתר מציע תוכנית BRG מצוינת ביחס לאלו הקיימות כיום בשוק. בפרט משום ששירות הלקוחות כ״כ טוב ומרבית הבקשות מתקבלות בקלות. רק חשוב לזכור שהתוכנית לא תקפה להזמנות בטווח של שבוע ממועד הצ׳ק-אין.

הנה התנאים:

C1H BRG T&C - Nov18

2 תגובות

  1. נוסע ותיק

    אני מתרשם שבתווי הקניה לא ניתן לממש טיסות סדירות אלא רק את יתר המוצרים, האם הבנתי נכון? כי אם זה כולל טיסות אז זה ממש מבצע מטורף, וסתם ככה אם זה לא כולל טיסות אז מדוע באמת זה דב רשתמיד מוחרג מהמבצעים הללו?

    הגב

השאר תגובה