הפוסט הזה לא יכלול פירוט ארוך והסברים טכניים אלא סקירה מקוצרת מאוד של המבצעים הכדאיים ביותר שיצאו לכבוד הסופ״ש לפי נושאים. 

אני מזכיר שבקבוצה של הבלוג בפייסבוק – הלאונג׳ – מופיע פוסט מרוכז שמתעדכן באופן שיגרתי עם כל המבצעים שיכולים לעניין אתכם (וגם כאלו שלא מופיעים בפוסט הזה). שווה לעקוב. תודה רבה לגיא על העבודה הטובה שהוא עושה בין השאר בניהול הפוסט הזה.

ולעסק…

מועדוני תעופה שמוכרים מיילים

המועדון של איג׳יאן מוכר מיילים ב-14.25$ ל-1,000. כרגע מוצע בונוס של 100% ברכישת מיילים – שהוא הגבוה ביותר שהמועדון אי פעם הציע.

המועדון של אמריקן מוכר מיילים החל מ-17.8$ ל-1,000. שילוב של בונוס מיילים מדורג והנחה מיוחדת. זה קרוב למחיר הנמוך ביותר שבו המועדון מכר מיילים בעבר.

המועדון של אלסקה מוכר מיילים החל מ-19.7$ ל-1,000. בונוס של 50% ברכישת מיילים – שהוא הגבוה ביותר שהמועדון מציע במבצעים כאלו. עד ה-21 לדצמבר.

המועדון של אוויאנקה מוכר מיילים החל מ-13.5$ ל-1,000. הקישור כאן הוא לפוסט בבלוג של לאקי כי לקוראיי הבלוג שלו יש הצעה מיוחדת שהיא מעט יותר אטרקטיבית מההצעה הפומבית.

המועדון של פינאייר מוכר נקודות החל מ-9.76$ ל-1,000. מחיר נמך משמעותית מהמקובל במבצעים, תחת בונוס של 50%. מומלץ רק למי שמכיר את המועדון ואפשרוות המימוש שלו.

מועדוני מלונות שמוכרים נקודות

בונוס של 100% ברכישת נקודות של IHG Rewards. המחיר : 5$ ל-1,000 נקודות. זה מבצע שיגרתי שחוזר מספר פעמים בשנה, אבל סה״כ מחיר הוגן לשלם על הנקודות האלו.

בונוס של עד 100% ברכישת נקודות של Hilton honors. המחיר: 5$ ל-1,000. יש חשבונות שזכאים לבונוס של 80% בלבד.

בונוס של 100% ברכישת נקודות של Radisson Rewards. המחיר: 3.5$ ל-1,000. מדובר בבונוס לא-שיגרתי שמוריד את מחיר הנקודות לרמה כדאית מאוד. 

בונוס של 40% ברכישת נקודות של World of Hyatt. המחיר: 17.1$ ל-1,000. לא מבצע מרגש במיוחד ומתאים רק למי שצריך השלמה לטובת מימוש. עד ה-27 לנובמבר.

מבצעים להזמנת טיסות

ווזאייר: 20% הנחה על כרטיסים לכל היעדים, רק היום!

אלעל: כרטיסים במחירים מוזלים במיוחד למגוון יעדים. לדוגמה: 129$ לכרטיס הלוך/חזור למדריד בתעריף לייט. עד יום שלישי ה-27 לנובמבר.

אליטליה: 20% הנחה על כרטיסים לאירופה. גם במחלקת העסקים. עד יום ראשון ה-25 לנובמבר.

אייר פראנס: הנחה על כרטיסים ליעדי-המשך מחוץ לאירופה. 85$ הנחה על כרטיסים במחלקת התיירים ו-170$ הנחה על כרטיסים במחלקת פרימיום-אקונומי. עד יום שני ה-26 לנובמבר.

בריטיש: עד 30% הנחה על חבילות של טיסה+מלון. חשוב לבדוק היטב באיזה מלון מדובר כי לרוב מדובר בתרגיל של חתול בשק. עד יום שלישי ה-27 לנובמבר.

איג׳יאן: 40% הנחה על כרטיסים למגוון מצומצם של יעדים. כולל ת״א, כמובן. הנחה מכובדת אבל שימו לב לאותיות הקטנות. עד יום שנת ה-24 לנובמבר.

אוסטריאן: 20% הנחה על כרטיסים. מעט מגבלות להנחה. המבצע תקף לטיסות עד סוף יוני ובכל מחלקות השירות. עד ליום שני ה-26 לנובמבר.

לוט: עד 15% הנחה על כרטיסים. ההנחה מוגבלת ל-10%, במקסימום, ליעדי-המשך בארה״ב ובאסיה. לטיסות בעונת החורף בלבד. עד יום שני ה-26 לנובמבר.

אוקראיין: עד 50% הנחה על כרטיסים. חברת תעופה בינונית אבל מחירי ריצפה ליעדים רבים. אין ממש אפשרות לצבור נקודות מטיסות אלו. עד יום ראשון ה-25 לנובמבר.

דיזנהאוז: עד 100$ הנחה לנוסע ברכישת כרטיס של אלעל. להזמנות וטיסות עד סוף השנה – אז זה מבצע טוב לספונטנים בלבד.

מבצעים להזמנת מלונות

אוסף מבצעים של מועדון IHG Rewards: כ-15% הנחה על הרכיב הכספי בתעריף כסף+נקודות, בונוס של 50% בצבירת נקודות במסגרת ׳חבילת נקודות׳, 10,000 נקודות בונוס בהצטרפות לתוכנית אמבסדור של רשת מלונות אינטרקונטיננטל, עד 25% הנחה במגוון רחב של מלונות קבוצת IHG ועוד.

50% הנחה על סוויטות במלונות קבוצת SLH. מינימום הזמנה של שני לילות. קבוצת SLH כוללת רק מלונות יוקרתיים, אבל 50% הנחה זה המון. התעריף המוזל כמובן אינו גמיש. עד יום שני ה-26 לנובמבר.

15% הנחה על תווי-קנייה של אתר Club1Hotels. בנוסף האתר מציע הטבה מיוחדת למצטרפים חדשים.

30% הנחה במלונות קבוצת רדיסון ללילות סופ״ש. לשהיות עד סוף אוגוסט! עד יום שלישי ה-27 לנובמבר.

עד 50% הנחה במלונות קבוצת NH הספרדית. בנוסף חברי המועדון של הקבוצה, NH Rewards, יכולים להנות מצבירת נקודות כפולה. להזמנות עד יום שלישי ה-27 לנובמבר.

בונוס של 20% ברכישת תווי-קנייה של רשת פיירמונט. המבצע יהיה בתוקף רק היום בערב מ-21:00 ועד 23:59. מקסימום בונוס של 1000$ (ברכישת תווי-קנייה בסך 5000$). זה בעצם 17% הנחה פוטנציאלית. 

עד 40% הנחה במגוון רחב של מלונות מקבוצת אקור.

מחירים מוזלים וקופונים מיוחדים באתר אקספדיה. גולת הכותרת של המבצע היא המכירה המיוחדת שתיפתח היום בשעה 19:00 במסגרתה תוצע כמות מוגבלת מאוד של קופונים המקנים הנחות ענק. ראוי להדגיש שהקופונים האלו נחטפים תוך שניות/דקות אז מוטב להיכנס לאתר בדיוק בשעה הנקובה. 

מבצעים אחרים

20% הנחה על נסיעות של בלאקליין. להזמנה עד יום ראשון ולנסיעות בכל מועד עתידי. שווה!

עד 40% הנחה על מנוי שנתי של פריוריטי-פאס. בפועל זו הנחה של 25% בלבד, כי אין משמעות להנחה על המנוי הבסיסי, וכך מנוי ללא הגבלת כניסות (בחינם) עולה 321$ בלבד.

20% הנחה על רכישת כניסות לטרקלינים באתר LoungeBuddy. אין עמוד ייעודי למבצע ואת ההנחה רואים במעמד החיוב. ההנחה לא זמינה באפליקציה. 

Black Friday Best Deals 2

4 תגובות

  1. Dror

    האם המשמעות של מועדון של פינאייר שכרגע בתמורה ל 100 $ ניתן לרכוש מספיק נקודות לשדרוג המחלקה בטיסה להלסינקי?

    הגב
  2. Lior

    שלום ליאור,

    שאלה לגבי אמריקן, כיום חסרים לי 17,000 מייל וכ-$800 להגיע לסטטוס פלטניום.
    1. במידה ואני רוכש את זה במסגרת המבצע לרכישת מיליים שציינת בפוסט, הרכישה יכולה להיחשב כהשלמה וקבלת הסטטוס?
    2, כבעל נסיון, האם ההשקעה הכספית שווה את המעבר מזהב לפלטינה באמריקן?

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      1. לא. אין אפשרות לרכוש מיילים לסטטוס (EQM).

      2. יש קפיצה משמעותית בהטבות בין גולד לפלטינום, כן, אבל לא הייתי משלם יותר מדי בשביל השדרוג הזה כי גם סטטוס פלטינום הוא לא סל של ניסים ונפלאות. אם הפער היה 100$ אז כנראה שהייתי אומר כן, אבל נגיד 500$ ומעלה זה נשמע לי מצחיק לשלם.

      הגב

השאר תגובה