נתחיל מתנאי המבצע העיקריים:

  • נדרשת הרשמה מוקדמת.
  • לשהיות בין ה-4 לינואר וה-5 למאי.
  • לשהיות בכל מלונות הקבוצה בעולם למעט מלונות סיניים של רשת Hampton.
  • את הבונוס השני – 10,000 נקודות לאחר כל 5 שהיות או 10 לילות ניתן לצבור מספר בלתי מוגבל של פעמים.

לרשימה מלאה של שאלות ותשובות לגבי המבצע לחצו כאן

אם שוהים במלונות זולים יחסית , כמו אלו של רשת Hampton (מחוץ לסין), המבצע הזה יכול להיות די משתלם. 5 לילות במלונות הרשת יעלו בממוצע משהו כמו 500$ – ובדר״כ אפילו פחות מזה במזרחאירופהויזכו בבונוס של 20,000 נקודות (בשווי 70$ לפי ההערכה של ליאור ו– 85$ לפי ההערכה שלי).

אם אין לכם סטטוס בהילטון תוכלו לקבל 10% קאשבק בTCB ואם יש לכם תצטרכו להסתפק ב– 3% באתר הישראלי cashback.co.il.  מי שאין לו סטטוס בהילטון אבל חושק בכזה, ויש לו ססטוס גבוה ברשת אחרת, יוכל לשלב את המבצע עם מסלול של השוואתסטטוס (Status match) הדורש 4 שהיות תוך 90 יום במלונות הרשת לסטטוס Gold ו-8 לסטטוס Diamond.

עד כאן החלק האינפורמטיבי ומכאן החלק הקונספירטיבי ויש שיאמרו אפילו דסטרוקטיבי של הפוסט.

מה אם יש לכם 3 שהיות מתוכננות במלונות הרשת, וחסרות לכם 2 שהיות ל-5 בשביל הבונוס, אבל אחת מהשהיות היא של 5 לילות רצופים? האם ניתן לפצל שהייה אחת לשלוש הזמנות שונות ולקבל יותר קרדיט?

הדעות בבלוג חלוקות. יש הסבורים שחד משמעית כן בעוד אחרים חוששים לעורר חשד שיכול להוביל במקרה קיצוני (בלתי סביר אך לא בלתיאפשרי) לשלילת נקודות או אף סגירת חשבון. נסיוני המר הראה שבמלונות רבים ההנהלה ׳מגדילה ראש׳ ומאחדת הזמנות במקרים אלו מתוך כוונה טובה (לחסוך מהאורח את הטירחה של צ׳קאאוט וצ׳קאין ומעבר חדר) ובכך מחזירה את השהיה המפוצלת משלוש לשהייה יחידה.

אני נתקלתי במצב כזה לאחרונה והתמודדתי איתו בדרך אקספרימנטלית ולא לגמרי שפויה, כיאה לחסכן. הזמנתי שני לילות רצופים בחדר מהסוג הרצוי לי במלון ואח״כ הזמנתי לילה נוסף בחדר מסוג אחר באותו מלון. אני סקרן לראות האם גם במקרה זה תאוחדנה ההזמנות. הואיל ובונוס 10,000 הנקודות (ועוד 2000 משהייה נוספת) יקר מאד לליבי, הזמנתי את הלילה הרביעי במלון אחר של רשת הילטון במרחק קילומטר וחצי מהמלון הראשון ואחר כך ללילה האחרון אשוב למלון הראשון. אם 1.5 ק"מ נשמע לכם צעדה נעימה וטובה לבריאות אני מסכים אבל אוסיף כמה פרטים חשובים: הטמפרטורה החזויה בעיירה שאבקר בה תהיה קרוב לודאי מתחת לאפס, אין ממש מדרכות בדרך שבין המלונות ואם לא אמצא מישהו שיקפיץ אותי באוטו אצטרך לבוסס בשלג בעומק שיכול להגיע  ל-30 ס"מ (חסכן אמיתי לא לוקח מונית בשביל מרחק קצר כזה). עוד חודש אני מקווה לסכם נקודות וחוויות ולעדכן את קוראי הבלוג, אלא אם יטרוף אותי יטי בדרך.

שלכם החסכן.

7 תגובות

  1. חיים

    יש מלונות ברומניה ובסיני בפחות מ 50 יורו ללילה..
    שנה שעברה גם היה מבצע כזה, וזכיתי לקבל את הבונוס בזכות הפרסום בבלוג המעולה הזה!

    הגב
    • Lior

      נכון, בשנה שעברה היה מבצע דומה.

      בגלל ההטבות שהיו קיימות אז – פוטנציאלית בעלי סטטוס גולד ופלטינום יכלו להתארח במלונות לגמרי בחינם בזכות המבצע הזה.

      הגב
  2. hemed

    לא הבנתי מה הקשר בין סטטוס בהילטון לבין אתר קאשבק שאפשר להשתמש בו

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      לכאורה לקבוצת הילטון יש תמריץ נמוך יותר לתמרץ בעלי סטטוס להזמין ישירות – כי מרבית בעלי הסטטוס ממילא מזמינים ישירות. אז באופן לא-שיגרתי הקבוצה מציעה קאשבק נמוך יותר כאשר ההזמנה מבוצעת ע״י בעל סטטוס גבוה. וכן, זה די מוזר.

      https://www.topcashback.com/hilton/

      הגב

השאר תגובה