הזדמנות לרכוש מיילים של אמריקן בזול

במסגרת המבצע החדש של מועדון התעופה AAdvantage ניתן לרכוש מיילים במחיר הנמוך ביותר שמציע המועדון – אבל זה בתנאי שתרכשו את היתרה המקסימלית. הבונוס מדורג כך שעל מנת להנות מהבונוס הגבוה ביותר, 120,000 מיילים, יש לרכוש 150,000 מיילים במחיר של 4792$ כולל מסים. המחיר המשוקלל הוא 17.75$ לכל 1,000 מיילים. כדי להוזיל את המחיר הלאה אפשר לעבור לאתר Points דרך אתר הקאשבק TCB ולהנות מעד 4% חיסכון נוסף (מסכום הרכישה לפני המסים) וזה יוריד את המחיר המשוקלל הסופי לאזור 17.1$ לכל 1,000 מיילים.

לילה חינם במלון של קבוצת IHG לאחר שני לילות בבריטניה

בחודשים האחרונים הצטרפו מספר מלונות יוקרתיים בבריטניה לקבוצת IHG. חלקם בלונדון, אבל לא רק. מדובר בשדרוג משמעותי עבור קבוצת IHG ועבור מועדון הלקוחות שלה IHG Rewards. במטרה לשווק את המלונות החדשים יצא המבצע החדש שמציע שובר ללילה-חינם בכל מלון של הקבוצה בעולם לאחר השלמת שני לילות בכל אחד מתוך תשעה מלונות משתתפים בבריטניה (שאינם זולים, אבל עדיין). אפשר ששני הלילות יושלמו במסגרת שהייה אחת ואפשר במסגרת שתי שהיות – והעיקר לפני ה-31 למרץ. השובר שיינתן תקף עד ה-31 לאוקטובר. הרשמה נדרשת. כדאי!

פעילות רחפנים שיתקה את שדה התעופה גטוויק בלונדון ליומיים

אירוע מטריד מאוד התרחש בבריטניה. ככל הנראה מספר רחפנים גדולים הוטסו מעל שטח שדה התעופה גטוויק (LGW), אחד מעשרת שדות התעופה הגדולים באירופה,  במטרה מכוונת לפגוע בפעילות התעופתית בשדה. הפעילות נעצרה ביום רביעי סביב השעה 21:00 בערב והשדה היה בעוצר המראות כמעט מוחלט לאורך יום חמישי גם כן. השדה מטפל בכ-700 טיסות ובכ-100,000 נוסעים בכל יום. הצבא הבריטי הוזמן כדי לפרוס מערכת הגנה ישראלית בשטח השדה והאיום הוסר.

שובר ללילה-חינם לאחר שתי שהיות במלונות קבוצת מאריוט

המבצע תקף רק לחברי מועדון שטרם נרשמה פעילות בחשבונם. לאחר ההרשמה יש להשלים את שתי השהיות עד ה-30 לאפריל. השובר תקף למלונות מקטגוריה 4-1. סה״כ מבצע אטרקטיבי למי שטרם התארח במלונות קבוצת מאריוט.

ישראכרט שוקלת להשיק כרטיס אשראי חדש בשיתוף טורקיש

מוקדם יותר החודש נודע כי כאל הצליחה לשמור את כרטיס הפלייקארד בידיה ובכך הגדילה את הפער שלה בשוק האשראי הישראלי מול המתחרות לאומיקארד וישראכרט. כאל מחזיקה גם בכרטיס הממותג השני בישראל – של מועדון התעופה Miles&More. כעת נראה שלישראכרט נמאס להישאר מאחור והיא החלה מגעים עם מועדון התעופה Miles&Smiles (טורקיש) במטרה להשיק כרטיס אשראי ממותג שלישי בשוק המקומי. זה כביכול מהלך הגיוני כי לטורקיש יש נוכחות משמעותית בנתב״ג. בעיניי זו טעות גדולה של ישראכרט ולכרטיס הזה אין סיכוי להיות כרטיס מוביל. מועדון התעופה של טורקיש הוא לא מהמתקדמים ביותר בברית סטאר והוא כדאי אך ורק עבור נוסעים תכופים של טורקיש עצמה. לישראלים רבים עדיין יש מניעה לטוס עם החברה, בשל העובדה שהיא נמצאת בשליטתו המוחלטת של ארדואן, וכמובן שאותם ישראלים לא ירצו בכרטיס החדש.

הירשמו למבצע של הילטון לרבעון הראשון של 2019

המבצע החדש נקרא ״Points Unlimited״ ובמסגרתו יינתן בונוס של 2,000 נקודות לכל שהייה ובונוס נוסף של 10,000 נקודות לאחר כל 5 שהיות או 10 לילות (לפי המוקדם). כלומר, המבצע אטרקטיבי יותר לנוסעים שמבלים בדר״כ לילה בודד בכל שהייה, שהרי הם יכולים לקבל בונוס משוקלל של עד 4,000 נקודות מכל שהייה (בשווי ריאלי של 14$). המבצע בתוקף לשהיות בין ה-4 לינואר וה-5 למאי.

שדרוג קל למועדון המלונות World of Hyatt (קבוצת הייאט)

המועדון מציג אבני-דרך (Milestone Rewards) שייכנסו לתוקף ב-1 למרץ וייקנו לחברי המועדון הטבות נוספות ככל שייצברו יותר לילות בחשבונם במהלך השנה. לא מדובר בשינויים משמעותים אבל כל שיפור הוא מבורך. מצד שני, המועדון מבטל את ההטבה לפיה חברי מועדון בסטטוס גלובליסט יכולים לשמר את הסטטוס בצבירת 55 לילות בשנה (במקום 60) וכעת השגה/שימור הסטטוס יהיו אחידים.

8 תגובות

  1. החסכן

    אכן, זו טעות גדולה לנסות התחבר ל- Miles&Smiles. עדיף בהרבה היה ליצור התקשרות עם Aegean שטבלת המימוש שלה מישראל יותר טובה, אין לה את הבעיתיות של טורקיה ויש לה את המחויבויות של חברה של מדינה באיחוד האירופי מבחינת פיצוי על איחורים וביטולים בטיסות. נכון שאין לחברה את נפח הטיסות של Turkish אבל אולי זו היתה יכולה להיות הזדמנות בשבילה לשדרג את מעמדה בישראל.

    הגב
    • רונן

      אגיאן זה אכן אחלה מועדון, אבל רוב האנשים לא מכירים אותו בכלל (ואולי בגלל זה הוא כלכך טוב?).
      טורקיש לעומת זאת היא חברה הרבה יותר מפורסמת (ותכלס הסיבה העיקרית להוציא כרטיס אשראי ממותג זה פרסום), והמועדון שלה לא כלכך רע. במיוחד עכשיו שאפשר לממש טיסות אונליין.

      שלא תבין לא נכון, הייתי שמח אם היו מוציאים בארץ כרטיס אשראי בשיתוף אגיאן, אבל לצערי זה לא נראה לי סביר במיוחד שיקרה

      הגב
    • Lior

      זה אופטימי מדי לקוות לכרטיס ממותג של Miles+Bonus. המועדון אטרקטיבי – למי שמכיר אותו. הרוב לא מכירים, כפי שציין רונן. לכן פרקטית זו בחירה בעייתית גם אם אנחנו כאן בקהילה המצומצמת שלנו יודעים שזו בחירה טובה.

      אבל למה לא כרטיס ממותג של SkyMiles? או Executive Club? או MilesgaePlus? או FlyingBlue? או AAdvantage? יש כ״כ הרבה אפשרויות למועדונים מוכרים לא פחות מ-M&S. כמובן שאלו מועדונים של חברות תעופה משלושת הבריתות כך שניתן בקלות לשווק את הכרטיס ככזה שמאפשר לך לצבור נקודות מטיסות רבות שממריאות מנתב״ג – ובמובן הזה כרטיס של M&S לא טוב יותר מכרטיס של M&M או MP.

      הגב
  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מבחינת פיצוי ואיחורים, טורקיש פחות או יותר השוו את התנאים שתקבל מחברות באיחוד

    הגב
    • Lior

      הפיצוי נכפה על חברות התעופה מתוקף חוק. טורקיש לא תבחר להכפיף את עצמה לחוק זר רק כדי לעמוד בקו אחד עם מתחרותיה. אולי אפשר לומר שטורקיש נוהגת לפצות נוסעים ביתר קלות אבל היא לא כפופה לתקנה EU261 כמו חברות התעופה האירופיות ואני בספק שהיא מציעה פיצויים בסכומים דומים (שמגיעים עד 600 אירו לטיסה).

      הגב
  3. Rob

    Turkish program is not very well known but there’s some good value to be had there, epscially if traveling long distance (Singapore Australia etc)

    Theres lots of avalaivility

    הגב
  4. חיים

    לגבי המבצע של מריוט – הוא רק למצטרפים חדשים. ולא למי שלא היה לו פעילות בחשבון.

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      אוקיי, תודה על העדכון. יכול להיות שהשתנו מעט התנאים. בשנה שעברה ניצלתי את המבצע עם חשבון בן כמה שנים שלא הייתה בו פעילות.

      הגב

השאר תגובה