מלונות של הייאט

בחודש שעבר הודיע מועדון World of Hyatt ש-259 ממלונות הקבוצה ישנו קטגוריה ב-18 למרץ. מחציתם יעלו קטגוריה ומחציתם ירדו קטגוריה – כך שלא מדובר בחדשות רעות בפרט.

סקרתי בפוסט את הרשימה המלאה של המלונות שמשנים קטגוריה. היום זו ההזדמנות האחרונה שלכם להזמין חדרים בתעריף הנוכחי במלונות שיעלו קטגוריה.

לדוגמה: הייאט רג׳נסי באמסטרדם, פארק הייאט במיורקה, הייאט רג׳נסי צ׳ים-שה-צ׳וי בהונג-קונג, הייאט סנטריק בנמל בסן-פרנסיסקו, גראנד הייאט בסיאטל ועוד.

נקודות של לאומיקארד

בחודש שעבר הקדשתי פוסט לתוקף הנקודות של חברות האשראי השונות.

הנקודות של לאומיקארד תקפות עד ל-31 למרץ בשנה הקלנדרית העוקבת לשנה הקלנדרית בה נצברו. כך, לדוגמה, נקודה שתיצבר במהלך 2019 יישארו בתוקף עד ה-31 למרץ 2020 בלבד. זו מדיניות לא ידידותית בעליל.

באופן חריג נקודות שנצברו ברבעון האחרון של 2017 ייספרו כאילו נצברו במהלך 2018. כלומר, ב-31 למרץ 2019, בעוד כשבועיים מהיום, יימחקו כל נקודות התעופה שנצברו בשנים 2017 ו-2018. אז מהרו להמיר אותן כעת.

ניתן להמיר נקודות של לאומיקארד לנקודות של אלעל או למיילים של יונייטד.

תעריף של הילטון

מועדון Hilton Honors מציע לחבריו הנחה של עד 35% בעשרות מלונות של הקבוצה אסיה והפסיפיק. המבצע כמובן פתוח לכלל חברי המועדון (הרשמה בחינם) ולא רק לבעלי סטטוס גבוה. התעריף המוזל במסגרת המבצע הוא כמובן לא-גמיש אבל תקף לכל דבר ועניין לטובת מבצעים תקופתיים, הטבות של סטטוס וכו׳.

לעמוד המבצע לחצו כאן.

מניסיוני המבצעים האלו של הילטון אכן מספקים את התעריפים המוזלים ביותר למלונות באזורי אסיה והפסיפיק. החיסרון, כמובן, הוא בחוסר הגמישות – ולכן מבצעים אלו כדאיים רק למי שתוכניות הנסיעה שלו די וודאיות.

אני מזכיר שמחזיקי כרטיס הפלטינום של אמקס נהנים מסטטוס גולד של הילטון בחינם (כל עוד הכרטיס נשאר בתוקף). בין הטבות הסטטוס: ארוחת בוקר או כניסה לטרקלין, שדרוג לחדר על בסיס זמינות, בונוס נקודות ועוד.

המועדון של אלעל

ב-1 לאפריל ייכנסו לתוקף שינויים רבים במועדון הנוסע המתמיד. השינויים נוגעים לכל הרבדים במועדון: צבירת נקודות, מימוש נקודות, הטבות סטטוס, הטבות למחזיקי כרטיסי הפלייקארד, התנאים של כרטיסי הבונוס ועוד ועוד. רובם המוחלט של השינויים הם שליליים לרוב המוחלט של חברי המועדון.

למידע נוסף באתר אלעל לחצו כאן.

בחלק מהמקרים המועד הקובע לעניין שינוי כלשהו הוא מועד הטיסה בפועל ולא מועד הקמת ההזמנה. במקרים אחרים המועד הקובע הוא דווקא מועד ההזמנה. כך, לדוגמה, המחיר של כרטיסי בונוס רבים יעלה ב-1 לאפריל ולכן רצוי להשתמש בנקודות לפני מועד זה. בחודש שעבר פרסמתי סקירה של מחירי כרטיסי הבונוס החדשים.

הבונוס של רוקטמיילס

בשנים האחרונות הזכרתי לא מעט פעמים בבלוג את אתר הזמנת המלונות רוקטמיילס (Rocketmiles). האתר לא מציע את התעריפים הנמוכים ביותר, כמו שמציע אתר Club1Hotels, אבל הוא מציע ללקוחות יתרון אחר שהוא צבירת נקודות של מועדוני לקוחות שונים מכל הזמנה. כלומר, זה אתר הזמנות אטרקטיבי למדי עבור מי שלא משלם את החשבון בעצמו ופשוט רוצה למקסם ערך אישי מכל הזמנה.

אתר רוקטמיילס נוהג להציע בונוס להזמנה ראשונה. הבונוס הזה משתנה מעת לעת בין מספר מועדוני לקוחות מובילים. באופן עקבי אני ממליץ לנצל את הבונוסים האלו הניתנים ללקוחות חדשים.

ובכן, עד ה-31 למרץ מציע האתר בונוס נדיב במיוחד – 5,000 מיילים של יונייטד – להזמנה ראשונה. רק שימו לב שלא כל המלונות משתתפים במבצע (ככל הנראה יש מינימום סך הזמנה) ולכן חשוב לשים לב שהבונוס מופיע במסך התשלום של ההזמנה ולא להניח שהבונוס ייתקבל בכל מקרה.

לעמוד המבצע לחצו כאן.

2 תגובות

  1. Adir TERAM

    איך ממירים את הנקודות של לאומי למיילים של יוניייטד?
    אני לא מוצא את האפשרות הזאת באתר של לאומי קארד

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      בעקרון יש אפשרות באתר – אבל זה בתנאי שהחשבון שלך מקושר ליונייטד (ולא לאלעל). כלומר, אם לא קישרת את החשבון ליונייטד, או לחילופין קישרת אותו לאלעל, אז לא תראה את האפשרות.

      בכל מקרה, למקס (לאומיקארד) יש שירות לקוחות ב-SMS שעובד לא רע בכלל. קצת מצחיק לשלוח SMS ב-2019, כן, אבל זה יעיל מספיק במקרה הזה. המספר הוא 055-7000154.

      https://www.max.co.il/he-il/Service/Pages/ContactUs.aspx

      הגב

השאר תגובה