נפתח לאחרונה בלונדון: Vintry & Mercer

לאתר המלון לחצו כאן.

מלון בוטיק עצמאי, עם עיצוב מוקפד שמשחק על ישן וחדש, במיקום מצוין במרכז לונדון (בין קתדרלת סנט פול לגשר לונדון). במלון 92 חדרים וסוויטות במבנה בן 10 קומות. V&M שייך לרשת מלונות היוקרה SLH.

להורדת עלון מידע על המלון ב-PDF – לחצו כאן.

Vintry & Mercer

נפתח לאחרונה בונציה: Hyatt Centric Murano Venice

לאתר המלון לחצו כאן.

המלון מהווה תוספת מצוינת לפורטפוליו המלונות של קבוצת הייאט באירופה. ונציה היא עיר מדהימה, שחובה לבקר בה, אבל המלונות בה נוטים להיות יקרים מאוד. לפחות הטובים שבהם. המלון החדש של רשת הייאט סנטריק ממוקם באי הצפוני של ונציה, מוראנו, והעיר העתיקה היא במרחק שיט קצר באחת מהסירות של המלון (שירות חינמי, לאזור העיר העתיקה ולשדה התעופה). זהו מלון מקטגוריה 3 במועדון של הייאט ולכן לילה עולה רק 12,000 נקודות.

Hyatt Centric Murano Venice

נפתח לאחרונה במילאנו: Indigo Milan Corso Monforte

לאתר המלון לחצו כאן.

בשמו הקודם ״MONFORTE 27״. זהו מלון בוטיק קטן, עם 55 חדרים בלבד, שלוקח את הסטנדרטים של רשת אינדיגו לרמה אחרת לגמרי. פשוט ראו את העיצוב, הצבעים והיוקרה – כיאה למלון באחת מבירות האופנה של העולם. בהתאם זהו מלון מקטגוריה 9 במועדון של קבוצת IHG ולכן לילה עולה 50,000 נקודות (אבל זהו ללא כל ספק המלון הטוב ביותר של הקבוצה בעיר ואחד הטובים שלה באיטליה כולה).

Indigo Milan Corso Monforte

נפתח לאחרונה במינכן: Andaz Munich Schwabinger Tor

לאתר המלון לחצו כאן.

שם קליט, ובכל זאת המלון בגרמניה. ולא סתם בגרמניה אלא במרכז השכונה הכי בווארית במינכן אשר נהנית מהיסטוריה עשירה של תרבות ואומנות. המלון מעוצב בהתאם. זהו לא מלון קטן בכלל והוא כולל 234 חדרים ו-43 סוויטות, בריכה, בר על הגג ומרכז ספא בשטח של 2000 מ״ר. זהו מלון מקטגוריה 5 במועדון של הייאט ולכן לילה עולה 20,000 נקודות.

Andaz Munich Schwabinger Tor

נפתח לאחרונה בונציה: Indigo Venice Sant'Elena

לאתר המלון לחצו כאן.

עד עתה לקבוצת IHG לא היה מלון בונציה וזה היה חיסרון גדול. לכן המלון החדש של רשת אינדיגו הוא דבר כ״כ נהדר לחברי מועדון IHG Rewards ולחובבי הקבוצה בכלל. המלון נמצא בחלקו הדרומי של האי המרכזי של ונציה במרחק של פחות מחצי שעת הליכה מכיכר סן-מרקו. המלון נראה נהדר בעיניי, מעוצב להפליא גם בחדריו וגם במרחבים הציבוריים שלו, ובבחינה ראשונית נראה שהתעריפים אטרקטיביים. זהו מלון מקטגוריה 7 במועדון של קבוצת IHG ולכן לילה עולה 40,000 נקודות.

Indigo Venice Sant'Elena

ייפתח בקרוב בלונדון: Great Scotland Yard

לאתר המלון לחצו כאן.

המלון הוא חלק מאוסף מלונות Unbound Collection של קבוצת הייאט. קשה לי לתאר כמה אני מחכה בקוצר רוח לפתיחתו של המלון הזה שעשוי להוכיח את עצמו כאחד ממלונות היוקרה המשובחים ביותר של השנים האחרונות בלונדון בפרט ובאירופה בכלל. המלון שוכן במתחם שהיה בעברו המטה המרכזי של המשטרה העירונית של לונדון, הידועה בכינוי ׳סקוטלנד יארד׳, אשר באופן מעניין קיבלה את שמה מהרחוב שבו הייתה הכניסה הראשית לתחנה ולא שהמתחם נקרא על שמה. במלון יהיו 153 חדרים ו-11 סוויטות, והוא עתיד להיפתח בהמשך השנה לאחר שיפוץ מקיף שעלותו מוערכת ב-110 מיליון פאונד. לאור העובדה שהמלון יהיה חלק מרשת יוקרה של קבוצת הייאט יוכלו חברי המועדון של הקבוצה להשתמש בנקודות כדי לרכוש לילות – ואפשר רק לנחש שהמלון יהיה בקטגוריה הגבוהה ביותר ולילה יעלה 30,000 נקודות.

לכתבה הסוקרת את המלון עם תמונות רבות – לחצו כאן.

Great Scotland Yard

ייפתח בקרוב במדריד: Four Seasons Madrid

לאתר המלון לחצו כאן.

המלון החדש של רשת פור-סיזנס מזכיר לי את המלון הנהדר של רשת פארק-הייאט בוינה במובן ששניהם מאכלסים בניינים שהיו בעברם בנקים. כמו המלון בוינה גם המלון במדריד מנסה לשמר במידה מסוימת את העבר הזה עם שימור עמודים בלובי ודלפקים ישנים. אבל המלון לא יציע רק יוקרה מחודשת אלא גם מיקום פנטסטי בלב העיר במרחק הליכה קצרה מכיכר פוארטה דל סול. במלון יהיו 161 חדרים, 39 סוויטות ושני אולמות אירועים.

Four Seasons Madrid

ייפתח בקרוב ברומא: Rome EDITION

רשת מלונות אדישן היא אחת המעניינות ביותר והיוקרתיות ביותר מבין הרשתות של קבוצת מאריוט. מלונות הקבוצה מדהימים, אחד אחד, ולכן ישנה התרגשות לא מבוטלת בכל פעם שאחד חדש נפתח. המלון ברומא צפוי לעמוד בסטנדרטים של הרשת והלהציע אפשרות חדשה ומעניינת לאירוח לשחקני נקודות וחובבי יוקרה. הפרטים על המלון עדיין בערפל וכך גם מועד פתיחתו – אבל הצפי ממשיך להיות בסוף 2019. נקווה לטוב.

Rome EDITION

ייפתח בקרוב בפריס: J.k. Place Paris

לאתר המלון לחצו כאן.

כנראה שלא שמעתם על הרשת הזאת, כי יש לה בינתיים רק שלושה מלונות וזה הרביעי שבקרוב ייפתח, אבל J.K. Place היא בין רשתות מלונות הבוטיק המדוברות ביותר באירופה. שלושת המלונות הראשונים שלה הם באיטליה (רומא, פירנצה וקאפרי) והם זוכים לביקורות נלהבות שהובילו לפתיחתו של המלון הראשון של הרשת במדינה שכנה. אני צופה שהמלון החדש יהיה אחד המעניינים ביותר בפריס בתקופה הקרובה על אף שבעיר יש שורה מרשימה של מלונות יוקרתיים שכדאי לבקר בהם. המלון יהיה ברשת מלונות היוקרה LHW.

J.k. Place Paris

ייפתח בקרוב בברצלונה: Kimpton Barcelona

לאתר המלון לחצו כאן.

המלונות של רשת קימפטון מגניבים. אין מילה אחרת עבורם. הם כיפיים, צבעוניים, מעוצבים, נעימים ולצד כל אלו גם יוקרתיים למדי. כמה טוב שקבוצת IHG רכשה את הרשת הזאת בשעתו וכעת יכולים חברי מועדון IHG Rewards לרכוש לילות במלונות הרשת בנקודות. ובכן, המלון החדש בברצלונה שוכן במיקום פנטסטי בלב הרובע הגותי – 200 מ׳ מכיכר קטלוניה ו-100 מ׳ מרחוב הרמבאלה הפופולרי. כרגע נקבעה הפתיחה הרשמית של המלון ל-1 לפברואר 2020 אם כי ייתכן שתוקדם. המלון כרגע בקטגוריה 7 במועדון של קבוצת IHG ולכן לילה עולה 40,000 נקודות.

Kimpton Barcelona

תגובה אחת

השאר תגובה