הזדמנות טובה להצטרף לתוכנית אמבסדור או לחדש חברות

במסגרת המבצע, שיהיה בתוקף עד ה-15 לנובמבר, מי שירכוש חברות בתוכנית אמבסדור או יחדש חברות יוכל לקבל שובר ללילה-חינם לאחר השלמת שהייה אחת לפני ה-31 לינואר. למידע נוסף על התוכנית בפוסט שכתבתי לפני שנה – לחצו כאן. שנת החברות הראשונה בתוכנית עולה 200$ או 40,000 נקודות של מועדון IHG Rewards, וחידוש החברות עולה החל מ-150$ לשנה. השובר שמתקבל במסגרת המבצע אמור להיכנס לחשבון בתוך 72 שעות בלבד לאחר השלמת השהייה, תוקפו עד ה-30 לאפריל וניתן להשתמש בו בכל מלון עד קטגוריה 7 (כלומר, שלילה-בונוס בו עולה באופן רגיל עד 40,000 נקודות). שימו לב שהשהייה חייבת להיות במלון של הרשתות אינטרקון, קימפטון או ריג׳נט, בהזמנה ישירה ובתשלום בכסף. בנוסף, עדכון משמח: שובר ה-BOGO שמקבלים חברי אמבסדור תקף מעתה גם במלונות רשת ריג׳נט וגם בלילות אמצ״ש!

כפל אוויוס ל-10 טיסות עד סוף השנה

המבצע תקף לכלל חברי מועדון Executive Club אבל נדרשת הרשמה מוקדם לפני הזמנת הכרטיס. חובה להירשם ולבצע את ההזמנה במהלך חודש אוגוסט בלבד (חיסרון בולט של המבצע…). כל טיסה נספרת לטובת הבונוס – כלומר, כרטיס הלוך/חזור מת״א לניו-יורק לדוגמה ייספר כארבע טיסות – והבונוס חל רק על צבירת הבסיס ולא על הבונוס לסטטוס אם ישנו. הבונוס מהמבצע ייתנן גם על טיסות בקוד BA שמופעלות ע״י איבריה, אמריקן או פינאייר מעל האוקיינוס האטלנטי.

ישרוטל פתחה את מלון ׳קדמא׳ בשדה בוקר

הזדמן לי לבקר באתר המלון בסוף 2019, כשהיה עוד בשלבי בנייה, בזכות אחד מקוראיי הבלוג שהיה בין הקבלנים שעבדו במלון. מדובר במלון ייחודי מאוד במראה ובאווירה שהוא מספק ובעיניי אחד המלונות המעניינים ביותר בישראל. הוא לא יוקרתי ונוצץ כמו כמה מלונות אחרים של ישרוטל, ובפרט מלון ׳בראשית׳ במצפה רמון, אבל אני משוכנע שהמלון החדש ייספק חוויית אירוח מצוינת ותמורה טובה למחיר. חדרים מתחילים מסביבות 1,000 ש״ח ללילה – שלצערנו זה מחיר הוגן בארץ, אפילו למלון חדש. אני בהחלט מחכה להזדמנות לנסות את המלון הזה. קצת תמונות בכתבה שפורסמה באתר מאקו.

סאות׳ווסט, כרגיל, מתנהלת טוב יותר מכל חברות תעופה אחרת בארה״ב

שלושת חברות התעופה האמריקניות הגדולות – אמריקן, יונייטד ודלתא – נמצאות במשבר חריף בחודשים האחרונים. הן בהפסדי ענק, הן מנסות לקבל כל סיוע אפשרי מהממשל האמריקני (בהיקף של למעלה מ-20 מיליארד דולר כל אחת…), הן מפטרות עובדים במספרים גדולים ובאופן כללי נמצאות במציאות של כיבוי שריפות. בניגוד למתחרותיה סאות׳ווסט ידועה כחברת תעופה שמתנהלת היטב מבחינה כלכלית והיא חברת התעופה האמריקנית היחידה שמציגה רווח כמעט כל שנה בשנות קיומה (בגדר פלא בשוק התעופה). כעת מודיעה סאות׳ווסט שעל אף ההפסד הכספי המשמעותי ברבעון השני של 2020 (כ-1.5 מיליארד דולר) אין בכוונתה לפטר עובדים בכלל עד סוף השנה לפחות. החברה קיבלה מהממשל כ-3.2 מיליארד דולר עד כה.

עוד מבצע של מועדון AAdvantage למכירת מיילים

עושה רושם שבשנה האחרונה אמריקן לא מורידה את הרגל מהגז בניסיון למכור עוד ועוד מיילים. המבצע החדש בתוקף עד ה-31 לאוגוסט ובמסגרתו מוצע בונוס של עד 100% ברכישת המיילים. המחיר, תחת הבונוס המקסימלי שמחייב רכישת 150,000 מיילים (לפני הבונוס), הוא 1.84 סנט/מייל. לא המחיר הכי אטרקטיבי ובטח שלא לאור המצב בשוק. מוקדם יותר השנה המועדון מכר מיילים החל מ-1.6 סנט/מייל בלבד (שוב, ברכישת יתרת מיילים גבוהה מאוד). לא הייתי ממהר לרכוש מיילים במבצע הזה אלא אם יש לכם מימוש מיידי וכדאי עבורם.

הוארך מבצע מכירת הנקודות של מועדון IHG Rewards

המבצע היה אמור להסתיים ב-31 ליולי, אבל ברגע האחרון הוארך עד ה-14 לאוגוסט. במסגרת המבצע ניתן בונוס של 100% ברכישת 25,000 נקודות ומעלה (לא כולל הבונוס) אבל בפועל כדאי לרכוש לפחות 26,000 נקודות. המחיר, בשקלול הבונוס, הוא 5$ לכל 1,000 נקודות. המועדון לא מוכר נקודות במחיר נמוך יותר. הנקודות בדר״כ נכנסות לחשבון בתוך מספר שעות, אבל עושה רושם שבחשבונות החדשים התהליך לוקח מספר ימים.

בריטיש לא תפעיל יותר את טיסות BA1 ו-BA2 בקו הייחודי שלה לניו-יורק

בריטיש מחזיקה במטוס אחד מדגם A318 של איירבאס בקונפיגרציה ייחודית של מחלקת עסקים בלבד (32 מושבים). המטוס הזה משרת בקו אחד בין שדה התעופה סיטי בלונדון (LCY) לשדה התעופה קנדי בניו-יורק (JFK). המטוס נקרא בחיבה ׳בייביבוס׳, מפאת מימדיו, והוא נחשב ע״י רבים כדרך הנוחה ביותר לדלג מעל האוקיינוס האטלנטי למי שלא יכול להרשות לעצמו מטוס פרטי. בכיוון ניו-יורק זו טיסה BA1 (מספר הטיסה ההיסטורי של הקונקורד), עם עצירה קצרה בשדה התעופה שאנון באירלנד במסגרתה הנוסעים ׳נכנסים לארה״ב׳ בזכות מתקני הגירה ומכס ייעודיים, ובכיוון לונדון זו טיסה BA2 ללא עצירה. הקו הופסק בתחילת משבר הקורונה, כצפוי, אך כעת נודע כי לא יחודש. זהו יום עצוב לחובבי תעופה. לשמחתי הרבה זכיתי לטוס בקו הזה פעמיים.

בונוס של עד 100% ברכישת מיילים של מועדון FlyingBlue

המבצע בתוקף עד ה-31 לדצמבר (!). כדי להנות מהבונוס המקסימלי יש לרכוש לפחות 30,000 מיילים (לא כולל הבונוס) והמחיר החל מ-16.2$ לכל 1,000 מיילים. חברי מועדון ללא סטטוס יכולים לרכוש עד 75,000 מיילים בשנה קלנדרית – ומכאן להכניס לחשבון עד 150,000 מיילים במסגרת המבצע. סה״כ מחיר הוגן אבל חשוב לקחת בחשבון שהמועדון משתמש בתמחור דינמי לכרטיסי בונוס ולכן כדאי קודם כל למצוא את הכרטיס הרצוי, לתמחר אותו בדיוק, ואולי אף לפנות לשירות הלקוחות של המועדון כדי לשים את הכרטיס על הולד, ורק אח״כ לרכוש את המיילים. כאמירה כללית כדאי להיזהר.

תגובה אחת

  1. אדיר

    בנוגע למבצע של IHG האם תוכל להסביר מה העלויות של לילה בעזרת נקודות? או כיצד ניתן לבדוק זאת לבד?
    אני שואל את זה לאור הפתיחה הצפויה של מלון יוקרתי חדש של IHG בארץ.

    הגב

השאר תגובה